חדשות הארץמבזקים

הסתיים יום השימוע הראשון של ראש הממשלה נתניהו

בתום כמעט 11 שעות הסתיים לפני זמן קצר (רביעי) היום הראשון לשימוע של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בלשכתו של היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט במשרד המשפטים בירושלים.

סנגוריו של ראש הממשלה ובראשם, עורכי הדין רם כספי, יוסי אשכנזי ועמית חדד הציגו היום בפני היועמ"ש מנדלבליט ובכירי הפרקליטות את טענותיהם לחשדות כנגד נתניהו בתיק 4000 (פרשת בזק-וואלה), השימוע בתיק זה יימשך גם מחר.

עו״ד יוסי אשכנזי אמר הערב עם סיום השימוע "הצגנו טענות שסותרות את הטענות כלפיי ראש הממשלה בתיק 4000 היועמ"ש הקשיב לנו והצגנו בפניו את הדברים באור חדש".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עו"ד עמית חדד אמר: "אנחנו מאמינים שבסופו של יום לא יישאר שום דבר בכתב החשדות. אנחנו מקווים ומאמינים שבסופו של דבר התיקים האלה ייסגרו".

השימוע בנוגע לתיק 1000 ותיק 2000 יתקיימו ביום ראשון ושני בשבוע הבא.

ארכיון. צילום: לע"מ

3 תגובות

  1. אני האמנתי תמיד שכתב החשדות מופרך זה תפירה של ניצן המושחת ומי שהריץ את החוקרים הוא רוני אלשייך לא פלא שהוא תפר מיכרז לגנץ ללא מיכרז גלוי ואילו גנץ שילשל לכיסו 4 מיליון שח שמשום מה לא חוקרים

  2. אם זה נכון וישנן ראיות סותרות או מפריכות, שיסגרו את כל התיקים.
    אחר כך צריך לבוא חשבון עם שי ניצן בלבד כי היועמש ניזון מהראיות שהוגשו לו על ידי שי ניצן וחבר מריעיו.
    בכל מקרה, אם עבירת השוחד תופרך, צריך יהיה לסגור את כל תיקי המרמה והפרת האמונים, בשל אינטרס ציבורי.
    לא נכון להמשיך לנהל משפט תקשורתי יקר על גב וחשבון הציבור כאשר הלקח של ביבי כבר נלמד ומשמש תמרור אזהרה לכל פוליטיקאי מושחת אחר. מה עוד שהתוצאה ידועה מראש. ביבי תרם המון למדינה וככל שיעמדו נגדו "רק" תיקי מרמה והפרת אמונים, הרי שזה "מתקזז".
    נ.ב. יהיו כאלה שלא ירצו להשוות, אך איפה היו ה"שי ניצנים" בתקופת שרון, רבין, פרס וחבריהם המולטימליונרים, כאשר קופת המדינה נשדדה לאור יום???!!!

  3. עוד חדד אים התיקים יסגרו צריך לסגור את המדינה .להב הפרקליטות ואת כל התקשורת.ותבוע את כל הנוגעים בדבר..כולל מנגנון.וניצן

Back to top button