צרכנות

פריטי חובה בכל משרד

כשמבלים כל כך הרבה שעות במשרד הנוחות הופכת להיות תנאי הכרחי ומעבר לתנאים שמסופקים על ידי החברה שבה אתם עובדים, יש כמה פעולות פשוטות שתוכלו להתחיל בהן באופן מידי שישדרגו את סביבת העבודה שלכם וישפרו את הנוחות וההרגשה האישית שלכם. מרבית הפעולות כפי שניתן לראות אינן דורשות מאמץ מיוחד או כרוכות בהוצאות כספיות גבוהות.

ציוד משרדי מול ציוד אישי

לפני שנתחיל חשוב להדגיש שהכתבה מתייחסת לציוד אישי שבאפשרות כל עובד להביא באופן עצמאי אך כדי לשפר את סביבת העבודה באופן מרבי, חשוב לבחור ציוד משרדי שמותאם לאופי העבודה שלכם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

זה יכול לבוא לידי ביטוי בכמות מספקת של קלסרים בגודל המתאים, אמצעי תיוק שונים או ציוד משרדי ממגוון סוגים וחשוב להבין שמדובר בתנאי הכרחי לעבודה יעילה ומסודרת שתשפר את הפעולות היומיות ושתמנע בזבוז זמן בחיפוש אחר אביזרים ואמצעי עבודה שונים.

הזמנת ציוד משרדי מתאים ובכמות מספקת תלויה במעסיק וחייבת להתבצע על פי כללים וקריטריונים מוגדרים בהתאם לאפיון הצרכים שיתבצע בשיתוף עם העובדים וכן להיות מנוהלת באופן שוטף.

אז מה כן תוכלו להביא למשרד כבר מחר מבלי להיות תלויים באף גורם? קבלו את הפריטים שיכולים להציל לכם את היום ושאתם פשוט חייבים בהישג יד.

עליונית / קפוצ'ון

ישראל מדינה חמה אך המשרדים בה יכולים להיות מאוד קרים ולא בגלל היחס… מה עושים כשמרגישים אי נעימות שנובעת מטמפרטורה נמוכה? במקום להתווכח עם החברים על מידת המעלות הרצויה פשוט שימו עליונית או קפוצ'ון בהישג יד כך שתהיו מוכנים במקרה שהאווירה מתקררת יתר על המידה.

אוזניות

לכל אחד יש את הרגעים שבו הוא מעדיף לשנות אווירה ואחת הדרכים הטובות ביותר לעשות את זה במשרד מבלי לפגוע באיכות העבודה ומבלי להפסיק אותה, היא פשוט להשתמש באוזניות.

באופן הזה תוכלו להתנתק מרעשי הסביבה, להאזין למוסיקה או תכניות רדיו מבלי להפריע לשאר העובדים ואפילו תוכלו לצפות בתכנים וויזואליים כמו קליפים וסרטים בזמן ההפסקה שלכם.

חטיפים

אנו לא מציעים לפתוח פיצוציה במתחם המשרדי אך כמה חטיפי בריאות יכולים להציל אתכם בשעות שהרעב הקטן קופץ לבקר.

שמרו כמה חטיפי בריאות בטעם האהוב בהישג יד וכך תוכלו לשמור על אורח חיים בריא ולהימנע ממצבים שאתם מחפשים משהו לאכול ולא מוצאים.

בקבוק מים

אם כבר מדברים על נוחות ובריאות, אי אפשר שלא להזכיר את נושא השתייה. אין ספק שמדובר בפעולה מאוד חשובה לתפקוד תקין ולגוף בריא אך למרות זאת רבים נוטים "לשכוח" לשתות כמות מספקת של נוזלים.

יכול להיות שהגורם הוא הסביבה הממוזגת והמוצלת אך בשורה התחתונה אדם בוגר צריך לשתות בממוצע בין 2.7 ליטר אצל נשים ועד 3.7 ליטר לגברים (על פי המלצות התזונה האמריקאיות) בכל יום. בהנחה ש20% מהנוזלים מתקבלים מהמזון, נשארנו עם כמות לא מבוטלת של נוזלים שכל אחד ואחת צריכים לצרוך ובקבוק מים אישי הוא הפתרון שיבטיח שגם תעשו את זה.

מגבונים לחים

פתרון מעולה לניקוי חפצים, הידיים ולריענון הפנים כמתחשק. מגבונים לחים מהווים פתרון מעולה במגוון מקרים, המחיר שלהם זול, אין להם תאריך אחרון לשימוש והם כמעט שאינם תופסים מקום, תכונות שהופכות אותם לפריט חובה בכל שולחן משרדי.

מטען לטלפון הנייד

מטען נוסף במשרד יבטיח שתמיד תוכלו לטעון את המכשיר הנייד ושלא תתקעו בלי סוללה. מעבר לעניין הנוחות שבטלפון שזמין לשימושכם, ריקון הסוללה מקצרת את חייה ולכן נסו להימנע מהפריקה שלה. למהדרין מומלץ להוסיף גם מעמד לטלפון הנייד שיאפשר לכם לצפות בשעון ותמיד לדעת היכן הטלפון נמצא.

כדור לחץ

לא מרוכזים? מחפשים חפץ לשחק איתו כמה רגעים? כדור גמיש הוא הפתרון עבורכם. במקומות עבודה רבים נוהגים לחלק את הכדורים הללו אך גם אם לא זכיתם לקבל כזה מהמעסיק שלכם, תמיד תוכלו להזמין אחד באינטרנט במחירים מאוד זולים.

Back to top button