מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: הגיע לבי"ס, ניסה לפגוע בילד שרב עם בנו ואיים על המנהלת

חקירה שהחלה אתמול (רביעי) במשטרת ישראל בעקבות אירוע בו תושב קריית גת הטיל אימתו כנגד מנהלת בית ספר בו לומד בנו, הבשילה תוך יממה לכדי כתב אישום שהוגש לפני זמן קצר על ידי חטיבת התביעות המשטרתית.

דיווח שהתקבל אתמול, כאמור, מביה"ס היסודי ע"ש יצחק בן צבי בעיר קריית גת, הביא לפתיחת חקירת המשטרה כנגד תושב העיר כבן 33 בחשד שאיים על מנהלת בית הספר תוך אמירות קשות לפגיעה בה. בעקבות המקרה אותר והועבר לחקירה החשוד ובסיומה נכלא. לאחר שהושלמו פעולות החקירה, היום כבר הגישה נגדו חטיבת התביעות לכיש במשטרה שני כתבי אישום בגין מעשיו.

בעקבות המקרה אתמול אליו הוזעקו ניידות המשטרה, מנהלת ביה"ס הגיעה אל תחנת המשטרה שם מסרה הודעתה המפורטת על שארע. בהמשך לכך, החשוד במעשה אותר והועבר לחקירה בשעות הצהריים במהלכה מסר גרסתו ובסיומה נכלא.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד עולה מתיק החקירה כי בתאריך 27.9 התגלע ויכוח בין בנו של החשוד (6) לבין קטין (11) נוסף במהלך נסיעתם בהסעה בסוף יום הלימודים. בעקבות מקרה זה יצר קשר החשוד עם אמו של הקטין הנוסף והחל מאיים לפגוע בבנה ובה תוך קללות נמרצות. בהמשך לאירוע זה, התייצב אתמול החשוד בבית הספר בשעת בוקר והחל מפר את הסדר במקום תוך שמאיים לפגוע בקטין שרב עם בנו והחל פותח את דלתות כיתות הלימוד. מנהלת בית הספר שניסתה להגן בגופה ולמנוע את מעשיו של החשוד מלאתר את הקטין אחריו תר, החלה לספוג איומים קשים מפיו של החשוד ועל פי תיק החקירה החשוד אף הניף את ידיו לעברה. כוחות המשטרה שהוזעקו למקום חדלו את המשך המקרה והוציאו את האב ממתחם בית הספר בתחילה, ובהמשך הוא הועבר לחקירה.

אילוסטרציה. צילום: חדשות MivzakLive

Back to top button