מבזקיםפוליטי / מדיני

פרץ לגנץ: "נהייה הראשונים לחתום על הסכם קואליציוני"

יו"ר העבודה-גשר, עמיר פרץ, אמר בפתח ישיבת הסיעה בכנסת כי הוא בתחילה רוצה להעביר מסר חשוב לחבריי בכחול לבן. "בואו נראה רצינות, בואו נראה שאנחנו מסוגלים להוביל את ממשלת ישראל. שאנחנו יודעים להוביל ולשאת על גבינו את תרמיל האחריות הלאומית."

"לכן אני פונה לבני גנץ – אל תמתין עוד למנדט של נתניהו. בואו נציג כבר עכשיו קווי יסוד משותפים לממשלה חדשה" אמר פרץ, "נהייה הראשונים לחתום על הסכם קואליציוני ראשון של ממשלה חדשה בישראל. בשלב השני, נכונן ביחד ממשלת צללים של יוזמה ושינוי אל מול ממשלת הקיפאון והכישלון של נתניהו. נעמיד יוזמה מדינית חדשה על סדר היום הלאומי של ישראל."

פרץ הוסיף ואמר, "נעמיד משוואה חדשה מול החמאס בעזה. במקום תכנית הפרוטקשן המבישה והחלשה של נתניהו. נכריז ביחד על אימוץ מלא של כיפת ברזל חברתית לישראל. נעלה את שכר המינימום ונגיש הצעת חוק משותפת של העבודה גשר וכחול לבן לחינוך חינם כבר מגיל 0, לקביעת קצבת מינימום לגמלאים ונכים בגובה 6000 ₪, לדמי אבטלה לעצמאיים ובעלי עסקים קטנים, נחזק את ההתיישבות העובדת – מושבים וקיבוצים, ונדאג לזוגות הצעירים באמצעות ליסינג לדירה. ישראל מדשדשת בגלל נתניהו. תהליכים רבים בכל המערכת נמצאים בהקפאה בגלל נתניהו. מנהיג פוליטי עם אחריות לאומית לא היה מגיע היום למשכן הכנסת עם כתבי חשדות כל כך חמורים וכישלון פוליטי מהדהד של חוסר יכולת להקים ממשלה במשך כמעט 8 חודשים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדבריו, "אין דבר יותר מזויף בכנסת מהדיבורים של גיבורי ההסתה והשיסוי בעד אחדות. לא אחדות ישראל מעניינת אותם אלא האחדות סביב נתניהו."

פרץ מציין כי "מי שהסיתו נגד המשטרה, הפרקליטות בתי המשפט, המיעוטים בישראל והפכו מחצית מהעם ללא לגיטימיים מדברים על אחדות מאולצת ומזויפת.
בעוד חודש נציין את יום השנה לרצח רבין. לא נשכח ולא נסלח. את מסע ההסתה שלך נגד רבין, והמסע החדש של בנך נגד זכרו ומורשתו. אמרנו בבחירות, ואני אומר עכשיו, ואומר גם בהמשך – אנחנו לא נשב בממשלה של ביבי נתניהו. אנחנו לא ניתן למדיניות ההפקרה החברתית להמשיך. אנחנו לא ניתן למדיניות ההסתה להמשיך."

אורלי לוי אבקסיס אמרה כי "החיבור בין עבודה גשר בא לקבוע מדיניות חדשה, בה לקבוע סדר יום שנוגע לכל האזרחים, לא משנה באיזה צד הם במפה. מעמד הביניים שהלך ונשכח, וזוגיות צעירים ששוקלים אם להביא ילד לעולם רק בגלל שיקול כלכלי."

"לצערי במערכת הבחירות הזו היה כן או לא ביבי ולא התעסקו בנושאים המהותיים" הוסיפה לוי אבקסיס ואמרה כי "גם היום, אנחנו לא נשב עם ביבי. כל הספינים שהיו במהלך הבחירות לא עזרו. אנחנו באים לדרוש מדיניות של קווי יסוד חברתיות. גם בממשלה של גנץ."

עוד אמרה כי "כבר היום אנחנו הולכים להגיש סדרה של חוקים חברתיים. אנחנו ננהל מאבקים על הנושאים באלו. אנחנו לא טירונים ואנחנו לא בכיס של אף אחד. הנושאים החברתיים יהיו הבסיס, או אי הבסיס להצטרפותנו לממשלה. באנו לשנות מדיניות ולא רק חילופי תפקידים. מאחלת בהצלחה גדולה לכל המחוקקים החדשים, וגם לבני גנץ בהרכבת הממשלה."

צילום: דוברות העבודה גשר

25 תגובות

  1. להציל את המדינה .זה להוריד את ביבי.להפנות תקציבים למקומות הנכונים.מספיק סחט את החילוניים.התעלל בהם בלי סוף. לוקח את הכסף ששילמו לביטוח לאומי כל חייהם ונותן לחרדים שלא עבדו יום אחד.אני פרשתי מעבודה אחרי 35 שנה.מה זה 2300 שקל ביטוח לאומי.מי יכול לחיות מזה .אני צריכה לממן פרזיטים .במקום לחיות ברווחה אחרי הרבה שנות עבודה.איפה אמות הצדק שלכם? תתעוררו

  2. אדון נכבד ביבי כראש ממשלה אמור לתת דוגמה ומופת של התנהגות מכובדת.זה מה שאין לשרה וביבי.הם יורקים עליכם ואתם חושבים שזה גשם.בתקנון המדינה יש כללים.יש לעמוד בהם.ראש ממשלה הוא לא רודן שיכול לעשות ככל העולה על רוחו.כתוב בפירוש אסור לקבל מתנות.שרה מצפצפת על כולם.המדינה זו היא .לא רואה אף אחד ממטר.מתעללת בעובדים.משפטים מעולם לא היו עם עובדי הבית רק בתקופת ביבי.זו בושה.איך אפשר להלל אדם שמה מעניין אותו מטוס פרטי.בתי החולים קורסים ולו לא איכפת.שיפוץ. הבית בקיסריה שזה רכושם הפרטי.אמורים לשפץ מכספם.צעירים לא יכולים לרכוש דירה .השכירויות בשמיים.אתם לא חיים פה .מאמינים לשטויות של ביבי אלוף הסיפורים.

  3. כנראה את לא מבינה שפרץ מוכן להביא שינוי על חשבון האזרחים,מהיכן את חושבת שהוא ייקח כספים כדי לתת לאזרחים:.דירות בחינם,גני ילדים בחינם,תקציב לאימהות חד הוריות,תקציב לביטול שכר לימוד,תוספות בביטוח לאומי-ועוד הרשימה ארוכה-מה הוא יגדל תקציבים בעצים?את חסרת הבנה גדולה.

  4. פרץ עוד שמאל שמוכן ללכת עם הערבים שלא מכירי במדינת ישראל,אתה ואורלי מוכנים למכור את המדינה למען כיסאות.

  5. היא אידיוטית כלומניקית כמוהו !!!!!!!!!!!!!!!!!!! אחרת לא הייתה מצטרפת לדביל הזה ………….!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. עמיר,נותרת ללא שפם.המשך כך ותישאר גם ללא מפלגה.כי לא תהיה מפלגה כזו של ה ע ו ב ד י ם !!!
    בידך לקבל את רוב התיקים הכלכליים.כנס לממשלה,שנה את סדר העדיפות מבפנים.בבחירות הבאות אתה עם למעלה מ 15 מנדטים.חשוב על זה!!! הבטחת,נכון! אך ערוך משאל בקרב המתפקדים ותן להם להחליט.לפני שתנעץ את המסמר האחרון בארון הקבורה של מפלגת הע(א)בודה.(בידך להחליט)
    הוכח מנהיגות!!!

  7. חבל שפרץ נכנע לקיצוניים במפלגתו עם החרם הפרסונלי ולא מגיע להציל את המדינה מבחירות חוזרות ולהשיג הישגים חברתיים שלא היו מעולם.
    בדרך שהוא הולך בה, יודח תוך כמה חודשים ובבחירות הבאות יראו את רף אחוז החסימה מלמטה… יש לו הזדמנות לקבל תפקידי שרים בכירים וועדות בכנסת עם אפשרות השפעה אמיתית, מה שייתן גם רלוונטיות מחודשת למפלגתו.

  8. פרץ חושב שה"קרדיט"של כיפת ברזל תוביל אותו לראשות הממשלה .?.
    פתי מאמין לכל דבר !!

  9. אמיר פרץ המסכן,עדיין להפנים שכל הקלפים ברחו ..
    חבל שהוא סחב איתו את אורלי……
    טפסתה מרובה ,לא תפסתה.

  10. בושה של ראש ממשלה הפסיד פעמיים ומחזיק מדינה שלמה כבת ערובה בתמיכת המסוממים מהימין המשיחי .ביבי בוא תחתים. נאמנות גם את ועד הבית אצלנו יא אפס

  11. כל הכבוד לעמיר פרץ להביא שינוי אמיתי לאזרחי המדינה. מדוע עדיין לא מבינים שביבי מניפולטור וברגע האמת הוא מתהפך ומפר את כל ההבטחות….

  12. הנה למה מזל שאשכנזים הקימו את המדינה ולא מזרחי שרץ לנעול את עצמו במשחקי כבוד שלא מביאים תוצאות אצל ביבי אדון פרץ היית מקבל כל מה שחלמת והיית מביא תוצאות לכל הנדכאים והחלשים שבשמם נשלחת לכנסת אבל לא!!!!למה הכבוד המעוות שלך כבן עדות המזרח יותר חשוב מבטן של ילד רעב חבל

  13. עמיר הייקר אתה מפריח סיסמאות ריקות שבישיבה עם גנצ לא תצליח לממש,עוד מערכת בחירות ואתה ומפלגתיך נעלמים ,בקטע הזה הפרחת סיסמאות בסיגנון מפאיעבר עליהם הקלח

  14. סוף סוף זה הגיע אתה חושב שאתה מציל את המדינה ב 5 מנדטים שלך אתה רוצה להציל את עצמך תתביש לך.

  15. בחרתי עבודה רק בשל הנושאים החברתיים, באלה המדיניים אני ימין. החיפזון של פרץ להחיות את תהליך אוסלו מרחיק אותי סופית ממפלגת גשר שאותה מצאתי כבית. בבחירות הבאות אבחר באחת ממפלגות הימין.

  16. כמי שהמשפחה שלו גם פרץ וגם גדל בפריפריה ותתפלא אפילו שקל להצביע לך בגלל אורלי אתה בפרסום הזה מתגלה במערומיך ובעל אינטרס מובהק. אין לי ספק שכולם בסופו של דבר יאכלו את הכובע ביבי בנאדם שאוהב כבוד ללא ספק נהנתן וסביר להניח שהוא לא בזבזן גדול בלשון המעטה אבל ודגש על האבל ביבי לא מושחת ולדבר על סיגרים ומתנות זה מגוחך לבוא ולומר שראש ממשלה הוא כמו כל אזרח במדינה זאת או סיסמא או בדיחה כולם יודעים שזה לא נכון בשום מדינה אם זה תלוי בי אני גם מבצע תחיית המתים לאבישג השונמית רק כדי שתפנק את הראש ממשלה שלי מי שזה לא יהיה אבל עולם כמנהגו נוהג ורק שביבי יפרוש מראשות הממשלה אחרי יותר מ13 שנה אז נבכה את לכתו ככה זה אלפי שנים עברו ונשארנו אותו עם קשה עורף וסתם לידיעה ב2015 בחרתי המחנה הציוני בראשות הרצוג רק כי אמרתי רק לא ביבי והחרדים לקח קצת זמן להבין את הטעות. בבחירות הנוכחיות הייתי בשוק לראות את השמחה של איימן ואחמד טיבי יום אחרי אבל…. עם קשה עורף כבר הזכרתי…

Back to top button