מבזקיםפוליטי / מדיני

גנץ לנתניהו: אל תתבצר בתפקידך, אנחנו ניקח את זה מפה

חברי הנהגת כחול לבן, נשאו היום (חמישי) דברים בישיבת סיעה ביום השבעת הכנסת ה – 22 והתייחסו למצב הפוליטי המורכב.

יו"ר כחול לבן, רא"ל במיל' בני גנץ אמר: "אני לא באתי לכנסת כדי להשתתף במשחק "מי אשם" אלא כדי להוביל את מדינת ישראל למקום טוב יותר מזה שהיא נמצאת בו כעת. אני מוביל את התהליך הזה עם שותפיי, אני יודע שיש אנשים בפוליטיקה שהובלה ושותפות נראות להם כמו שילוב בלתי אפשרי. אבל זה הוא סוג המנהיגות שלאורו פעלתי תמיד, זו הדרך בה אפעל גם בעתיד. הדבר הטוב והנכון לאזרחי ישראל במיוחד בעת הזו, הוא שראש הממשלה יהיה עסוק בהם ולא בכתבי אישום. שיהיה לו זמן לנהל את הקבינט ולא להתנהל בבתי המשפט. שיהיה לו זמן לשבת ולהבריא את מערכת הבריאות, ולא לשבת להתייעצויות עם עורכי דין. אני קורא לך נתניהו: אל תתבצר בתפקידך, אנחנו ניקח את זה מפה וננהיג את המדינה למען האזרחים. נעשה זאת יחד עם האנשים הטובים בליכוד, יחד עם שותפים נוספים".

צילום: אלעד מלכה

ח״כ יאיר לפיד אמר בישיבת הסיעה: "בשביל ממשלת אחדות אני מוותר על הרוטציה. הרבה יותר חשוב לי שתהיה אחדות בעם. שלא יהיו בחירות. שהמדינה הזו תתחיל תהליך של ריפוי. של איחוי פצעים. של שינוי סדרי עדיפויות. בנאדם אחד עם שלושה כתבי אישום עומד בינינו לבין ממשלת אחדות לאומית. המדינה הזו צריכה ממשלת אחדות בראשות כחול לבן, עם הליכוד, עם ליברמן, עם העבודה. אנחנו לא נשב תחת ראש ממשלה עם כתב חשדות או כתב אישום. לאזרחי מדינת ישראל מגיע יותר. מגיעה להם ממשלת אחדות יציבה, עם ראש ממשלה בלי כתבי אישום. מגיעה להם ממשלה שתעסוק בבריאות וחינוך ובטחון. לא בשוחד, מרמה והפרת אמונים.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אלעד מלכה

ח"כ רא"ל במיל' משה (בוגי) יעלון אמר: "הבחירות שנכפו עלינו היו תקלה אחת יותר מדי. מה שקורה עכשיו הוא אף חטא גדול יותר. הייתי חבר ליכוד- יש שם אנשים טובים וראויים. אני קורא להם מכאן להעז, לצאת נגד ההשתלטות של נתניהו. מי שדואג לעצמו ומנסה להשתלט על תנועת הליכוד ועל סדר היום במדינה, בשל הסתבכויותיו הפליליות. זו לא העת לשיקולים פוליטיים אישיים קצרי טווח, זה הזמן לאחדות. זה הזמן לממשלת אחדות שתבטא את רצון הציבור: כחול לבן והליכוד כציר מרכזי. אחדות שהיא ערך ומטרה ולא כורח או ספין מזדמן לצרכים פוליטיים".

צילום: אלעד מלכה

ח"כ רא״ל במיל׳ גבי אשכנזי אמר כי "יש כל מיני סוגי מנהיגות, כחול לבן זו דוגמא למנהיגות שלא רק מחוללת שינוי או מעצבת, אלא באמת פורצת דרך נוכח המציאות שבה אנחנו נמצאים. אני חושב שבשלו כל התנאים- יש לנו מנהיגות פורצת דרך, חבורה של מאמינים, וגם למי שלא כל כך מאמין- מתחילים לראות את הסדקים. תפקידנו להראות את הדרך, מיליון ומאה אלף מצביעים צריכים להסתכל עלינו עולים במעלה ההר. בדרך יהיו קשיים, מה שעוזר לנו להתגבר עליהם זה החזון והאמונה. זה מה שהחזיק אותנו בקמפיין, זה מה שהביא אותנו לכאן, זה מה שיישאר ובסופו של דבר זו המחויבות שלנו עבור מי שנתן בנו את האמון."

צילום: אלעד מלכה

46 תגובות

  1. בהצלחה לכחול לבן. ליכוד תכירו בהפסד. כמה שטויות אתם כותבים התקשורת מניעה האשמות כלפי נתניהו? הרי ישראל וידיעות תומכים בביבי. השופטים מונו עי ממשלה שמכהן בה ראש ממשלה כבר 10 שנים. המפכל מונה עי ביבי מבקר המדינה והפרקליט מונו עי ביבי. אז איך את חושבים שרודפים אותו. תפסיקו סתם לתקוף כמו ראש הממשלה בלי הקשר ובלי בסיס. שנה טובה לממשלה תחת ענת.

  2. בחלומות שלך בשנהצ כי יש לך פנסיה תקציבית מושרשת. בקרוב מפלגת הטלאים והשקרים והמגוחכת שהיא רק לא ביבי תתפרק. מפלגה שיקרית כל אחד מראשיה מרחפת מעל ראשו החקירות שעוד יבואו…..

  3. מה אתה יודע על ראשי הממשלות הקודמים????לא רצו שתדע . בושה להיתעסק בחמגישיות זה נועד רק להשפיל. שטויות במיץ.איזה לימוזינות??שקר. לו ביבי היה רוצה להיות מיליארדר היה מניח את המפתחות בפנים עושה אותם בהרצאות ברחבי העולם . פרס ערך יום הולדת מבישה מבישה. מיליונים נשפכו שם שתקתם.

  4. הוא גוייס על ידי התקשורת השמאלנית לעמוד בראש מפלגה הם יצרו משיח מיש מאין….

  5. חצופים כחול לבן. טירוניםאשר לכל אחד מהם שלדים בארון שלא חוקרים. דרוקר אמש סינגר על לפיד בהקשר לפגישות שלו עם מילצ'ן כמו סניגור בשקל!!!מה הוא יודע מה נאמר בחרי חדרים שם????חצופים מעין כמוהם. חבורת טלאים תחפושת ושקרים. נבחרו ברק לא ביבי! נבחרו לרוב על ידי צאצאי מפאי על דרך "המדינה שלנו "ולא משנה מי יעמוד בראשה העיקר מבחינתם שהשמאל יהיה בשלטון . ראש הממשלה מבחר בבחירות דמוקרטיות בתוך הליכוד וב 55 מנדטים. מבחינתנו גם אם הפרקליטות תגיד נגדו כתב אישום, לא קונים . הוא המנהיג שלנו . להגיע הזמן שמע' האמונות על הצדק יחקרו גם את מיימד חמישי וגם את מי שעמד בראש חב' שמן.

  6. נמאס מהסתת הציבור של כחול לבן נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.
    מפלגת כחול לבן תחליפו דיסקט.
    אתם לא שופטים אתם ח"כ.

  7. רוב המגיבים הם מגיבים מקצועי מטעם.כי הם שלוחיו של ביבי התחמן גונב הדעת המסית המפלג מקבל השוחד והשלמונים. הראיות נגדו כה חזקות כך שהוא יודע כי יכנס בוודאות לכלא.ולכן הוא יוצר דה לגיטימציה לכל מערכת האכיפה כדי להפוך את עצמו למעין קדוש מעונה לעניים.שיסתלק מהפוליטיקה יש בליכוד מנהיגים הרבה יותר טובים ממנו.

  8. גנץ לך הביתה לאישתך הסוררת בך יבובת גרב אתה תיקח את ישראל למקום טוב יותר ?אנחנו במקום מצוין ואתה ישפל תיברח עם יהיר הסוי יחד להיתבודד באיזה חוף בסיני עם הערבים החברים שלכם

  9. רוב העם רוצה את ביבי ולא אותך.
    אתה נשלט עי לפיד.
    מחר אבו מאזן ישלוט בך.
    רוצים את. ב נ י מ י ן. נ ת נ י ה ו

  10. גנץ, מגמגם נחמד, הגעת לתפקידים בצה"ל במקרה, במזל. המזל נגמר ! אין אשכנסי והרפז לתפור תיק הזוי ולהפיל את הרמטכ"ל המיועד, יש רק יויויונית, זה לא מספיק

  11. ביבי חשף סודות מדינה רק בשביל להעצים את האגו שלו
    אייזנקוט כתב :
    "עמימות היא מרכיב חשוב ביותר שהופק בתקופה האחרונה.זו שגיאה חמורה שפגעה בביטחון ישראל"
    ביבי איבד את זה מזמן . 
    ביבי לך הביתה לך לשרה צא לפנסיה על מנת שהמדינה תשתקם מהפילוג שאתה זרעת בכול תחום.

  12. זהו שהבעייה שאין חוק אחד לכולם. התקשורת והפרקליטות חברו יחד להפיל ראש ממשלת ימין ועשו שטיפת מוח לאזרחים. יש כאלו שנפלו ברשת ויש שלא. זו לא דמוקרטיה. זו דקטטורה של התקשורת ושל הפרקליטות. איפה ואיפה. זו השחיתות האמיתית.

  13. דאייייי כחול לבן הורסים נדינב שלמה אם לםיד לא היה הכל היה נראה אחרת אתם אשמים הרס מדינה לא יעזור לכם אין כמו ביבי ובעזרת השם יעלה ויצליח

  14. פרופ' גביזון טוענת לסיכוי נמוך של משפט צדק לנתניהו, זאת בגין התקשורת, אבל לפני שנוצר כתב האישום , סרק אותו היעומש במדרגות ברזל להבטיח של דברים יש בסיס המבטיח זכייה בתיק. גם השימוע של נתניהו כמו אלו שלפניו יערכו בדלתיים סגורות ונתניהו יגיע עם צבא פרקליטים להגנתו, תמים? יותר נראה כמו מרקחת משפטית מאשר האומץ לספר את האמת.
    בלי קשר למשפט נתניהו כבר שנים סוחט את קופת המדינה, מטוס, שיפוץ וילה ב1.6 מ', לימוזינות, תיקונים בבית , נושא החמגשיות נושא הסיגרים, השמפניות הארוחה בנעלים לשגריר היפני, הוצאות מטורפות. אנחנו מדברים כאן על רה"מ היקר ביותר בהיסטוריה של המדינה וללא הצדקה.
    צד נוסף יש לכך כי כאשר בן אדם בוחר לנצל את המערכת שמעסיקה אותו הוא באמת סוג של גנב. ואם נסתכל מיהו חברו הטוב ביותר הלא הוא נתן אשל הפסיכופט נבין כבר מיהו האדם נתניהו באמת.

  15. ברור שאין לך מושג מה זה מדינת חוק וחוק אחד לכולם כי אחרת היית מבין שלפחות חלק מהחשדות כלפי נתניהו הן סובייקטיביות ותקדימיות ושלא נדבר על מערכת משפט ושופטים (לא מעטים) שלא מכבדים את החוק

  16. משתתף בצערם של המגיבים הכאובים על ההכרה בלכתו בקרוב של אהובם. ככה זה מדינת חוק, תפנימו חוק אחד לכווווווווולם.

  17. תתעורר אתה.
    במשך שנים האכילו אותך בכפית שאתה מסכן והיהדות זה מה שמייחד אותך. העולם יכול להיות מקום יפה יותר שבו הדת לא נותנת תוקף לדברים כמו שאתה נותן להם עכשיו.
    תפסיק לשנוא את השונה במחשבה שאתה יודע מה טוב ופשוט תאפשר לכולם לחיות בדרך שלהם. תאמין לי שממשלה "לבנה" לא תפסול את זה, אלא להפך. העניין הוא שאתה חושב שאתה יודע מה נכון לא רק לך, אלא לכולם. וזאת הבעיה. כי הם לא נגדך, זה אתה נגד כל מה שהוא לא….אתה.

  18. אה שכחתי בנימין נתניהו בעצם יליד תימן השם האמיתי שלו זה בנימין שרעבי…. נתניהו לא קשור לכל המזרחים שמעריצים את כפות רגליו הוא לא רואה אתכם ממטר….

  19. אתם חבורת לבנים יהירים שמנותקת מהעם, הרוב היהודי בחר בנימין נתניהו, זה קודם כל.
    עוד 30 אחוז מהבוחרים שלכם אוהבים את ארץ ישראל ותורת ישראל, אתם כמה עסקנים לבנים מנותקים מחליטים שאחדות זה בלי יהודים שומרי תורה ומצוות. כל הזכות שלנו פה באה מהתורה תתעוררו משנתכם, גנץ הפכת להיות גמל שמובילים אותו מהאף,.
    אתם סמוכים על מיליון ערבים ועוד חצי מיליון גויים אחרים, ובזה אתם מנפנפים, תתביישו גם הם לא מאמינים לכם ויודעים אחרי הכל טוב להם ממשלת ימין עם אמת מאשר חבורה לבנה של שקרנים.
    .

  20. כל הנקמנים דואגים למדינה לא לכסא שלהם אם ביבי יצליח להקים ממשלה כולם הולכים לחפש עבודה בטוח גנץ לא מתאים יאיר לפיד הוא המוח של גנץ יעלון נגד לפיד ואשכנזי מי שומע אותו עד שיצא הפיצוץ כולם ידעו מה היה היה בכחול ושחור

  21. בוא ללא משחק מקדים
    קווי בסיס=תנאים מוקדמים חרמות ומשחקים
    קבל את מקומך ותהיה ראש ממשלה אחרי נתניהו.
    הליכוד לא הפסיד ואתה לא ניצחת.
    קבל את הצעת הנשיא כי אתה עלול להפסיד בגדול

  22. כחול להן מפלגה שרמה בירב אחד . וכל שרוצים להפיל את ביבי .מעבר לזה חלל ריק. לפיד כל כוחו הרס אגו עצמי .כאשר ניתן לאשים אותו פי כמה בשוחד סיקור
    גנץ תיר 50 מיליןן אשכנזי מפעל שמן גניזת מכתב גלנט ועוד .אין תקדים למשפט לינץ לביבי השנאה ארבעת המובילים בכחול לבן לביבי יוביל לחורבן הבית .אין לכם את הזכות לקבוע מי יהיה ראש הליכוד . כמו שמינית כראש כחול לבן ריש שלא הצליח לנהל חברה של 100 איש המימד החמישי הוביל לפיטורים זייף מכרז ושלשל לעצמו מיליונים לכיסו 4.5 מיליון . למה לא נחקרים .

  23. גנץ ימפגר
    יותר מחצי עם בחר בביבי להנהיג את המדינה
    הרבה יותר מיכם
    תפרקו את כחול לבן וכל אחד מיכם לא עובר את אחוז החסימה
    אז אל תעשו לנו טובות

  24. גנץ
    אתה רוצה לקחת את המדינה מהנקודה שנתניהו הביא.
    אתה בדיחה מהלכת רמטקל ברירת מחדל
    הק זו לא שגיאת כתיב.
    אתה ולפיד יכולים רק להרוס ולדרדר

  25. לא פוסלים את ביבי שנבחר כחוק בבחירות
    ועד להרשעה בבית המשפט! עומדת לו חזקת החפות

    ואולי לפיד בעצם היותו במפלגה הוא שמונע ממשלת אחדות ??? ואולי בנוסף ולכאורה הוא הגורם לקרע ושנאה בעם
    אולי שנפסול דווקה אותו???!!!
    (ולמרות שנבחר בדיוק כמו ביבי)

    נקודות למחשבה

  26. כרגע הדבר היחיד שמונע ממשלת אחדות אחבה, כמו שביבי אוהב לומר, הוא ביבי עצמו. צריך להיפטר ממנו כדי שזה יהיה אפשרי.

  27. נתניהו רוצה אחדות , ממשלת אחדות ימנית
    נתניהו לאש שותף, הוא יבגוד בשותפים שלו

Back to top button