מבזקיםרצועת עזה

טרור בגבול עזה: עשרות מטענים ורימונים נזרקו לעבר הכוחות – צפו

בכלי תקשורת בעזה וברשתות החברתיות של הפלסטינים פורסמו הערב (שישי) תמונות וקטעי וידאו מהעימותים שאירעו מוקדם יותר היום בגבול רצועת עזה.

כ-6,000 פלסטינים הגיעו לחמישה מוקדים לאורך גבול הרצועה במזרח עזה ומאות מהם, התפרעו, השליכו אבנים, בקבוקי תבערה, מטענים ורימונים לעבר כוחות צה"ל וגדר הביטחון. בשני מוקדים, בצפון ובדרום רצועת עזה אף הובערו צמיגים ובוצעו ניסיונות חדירה לתוך שטח ישראל.

בקטעי הוידאו שפורסמו ניתן ליראות מספר מקרים של השלכת רימונים ומטענים לעבר כוחות צה"ל, שבמזל הסתיימו ללא נפגעים לכוחותינו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתגובה כוחות צה"ל הגיבו לעבר המחבלים שניסו לפגוע בכוחות ובגדר הביטחון באמצעים לפיזור הפגנות ובירי בהתאם להוראות פתיחה באש.

משרד הבריאות בעזה דיווח על מחבל אחד הרוג, עלאא ניזר עייש חמדאן בן 28 ועל 54 פצועים, שמתוכם 22 כתוצאה מירי חי של כוחות צה"ל.

במהלך היום האלים הזה, סייר הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי בגזרת אוגדת עזה יחד עם מפקד פיקוד הדרום, אלוף הרצי הלוי ומפקד אוגדת עזה, תת-אלוף אליעזר טולדנו.
הרמטכ״ל סייר במוקדי ההפגנות בחטיבות המרחביות ונפגש עם לוחמי ומפקדי גדודי גולני, המבצעים תעסוקה מבצעית בגזרה מזה כשלושה חודשים.

הרמטכ״ל בחן מקרוב את היערכות הכוחות ברמה הטקטית ואת אופן התמודדותם עם הפרות הסדר. בנוסף, הביע את הערכתו הרבה לעשייתם של המפקדים והלוחמים לשמירה על הביטחון בגבול עזה במשך התעסוקה כולה, ובמיוחד בתקופת החגים. הרמטכ״ל התרשם ממוכנותם וכשירותם של הכוחות למגוון התרחישים בהגנה על המרחב.

צילום: מקורות פלסטינים
צילום: מקורות פלסטינים
צילום: מקורות פלסטינים
צילום: מקורות פלסטינים
צילום: מקורות פלסטינים
צילום: מקורות פלסטינים
צילום: מקורות פלסטינים
צילום: מקורות פלסטינים
צילום: מקורות פלסטינים

———–

* בכתבה זו שולבו חומרים שהופצו ברשת האינטרנט וכל ניסיון לאתר את בעל הזכויות עלו בתוהו. השימוש בחומרים נעשה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים. אם את/ה בעל הזכויות של המדיה או שידוע לך למי שייכות הזכויות – צרו עמנו קשר כאן

Back to top button