מבזקיםמשפטי/פלילי

מעצר חשודים בלב העיר עם נשקים שלופים – צפו בתיעוד

שוטרי אג"מ (אגף המבצעים) מתחנת לב תל אביב הבחינו הלילה (שבת) ברכב שכור מסוג אופל בצבע כחול כשהוא נוסע ברחוב הרצל לאחד העם ובתוכו יושבים שני חשודים, תושבי יפו המוכרים מתחום הסחר בסמים. יושבי הרכב שהבחינו בשוטרים התכופפו והתנהגו בצורה מחשידה. השוטרים הגיעו בסמוך אליהם עם רכב מוסווה וצעקו להם "משטרה", ביקשו מהם לדומם את המנוע וביצעו חסימה.

תוך כדי שהשוטרים יוצאים מהרכב וניגשים לחשודים, הבחין אחד השוטרים בחשוד כשהוא זורק "ביצעת הפתעה כתומה" מחלון הרכב ומסתיר בידו דבר מה החשוד כסם. השוטר ניסה לפתוח את ידו של החשוד אך בשלב זה החל הנהג לנסוע ברוורס כנגד התנועה, כפי שניתן לראות בתיעוד, וניסה לגרום לפגיעה של השוטר במונית שהגיעה בנתיב הסמוך. המונית הבחינה במתרחש וסטתה מהנתיב על מנת שלא לפגוע בשוטר שנתלה על החלון. השוטר נפל על הכביש וצוות השוטרים שהבחין במתרחש החל במרדף רגלי אחר הרכב החשוד עם נשקים שלופים. אחד השוטרים נכנס לרכב והחל לנסוע אף הוא אחר הרכב החשוד, אסף את שאר השוטרים שרצו אחרי הרכב והמשיך במרדף אחר החשודים. בצומת הרחובות רוטשילד – אלנבי נתקע רכב החשודים מאחורי שני כלי רכב שעמדו ברמזור אדום. החשודים ניסו לעבור בין כלי הרכב אך השוטרים הצליחו להגיע אליהם וביצעו את מעצרם עם אקדחים שלופים ברחוב הראשי לעיני קהל המבלים הרבים שנכחו במקום.

מבדיקת השוטרים עולה כי "ביצת ההפתעה" שהושלכה מהרכב הכילה על פי החשד 4 מנות סם – 3 של קוקאין ומנת MDMA במשקל של 6.8 גרם (כמות שאינה לצריכה עצמית).

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שני החשודים, קטין ובגיר, הובאו לבית משפט השלום בתל אביב, שם הוארך מעצרו של הקטין עד ל- 6.10.19 והבגיר עד ל-7.10.19

———–

* בכתבה זו שולבו חומרים שהופצו ברשת האינטרנט וכל ניסיון לאתר את בעל הזכויות עלו בתוהו. השימוש בחומרים נעשה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים. אם את/ה בעל הזכויות של המדיה או שידוע לך למי שייכות הזכויות – צרו עמנו קשר כאן

5 תגובות

  1. תגובה של חולירע אתה לא רצוי ברחובות שלנו ואני מקווה שאחד מאותם שוטרים מלאכים יעצור אותך יא זין .

  2. חתיחת חלאת אנוש, מקווה שאתה תעבור מהעולם לפני כל שוטר, אתה צריך מחבל? עשה אתה את המעשה, עשה לנו חג שנוכל לירות בך, אך לא להרוג, לעשות אותך נכה בכלא!

  3. אינשאלה כל התחנה הזאת תעלה באש. ואתם השוטרים שנמצאים שם אתם עבריינים רוצחים! מאחל לכם אחד אחד מוות בייסורים.
    אני אהיה גאה רק ביום שמחבל יכנס לתוך התחנה וירסס אחד אחד ממכם!
    לא יהודים ולא בטיח עבריינים במדים שרי להכניס אותכם לשקית שחורה

Back to top button