מבזקיםפוליטי / מדיני

השר גלעד ארדן תוקף בחריפות את איימן עודה: "הכל הצגה"

השר גלעד ארדן תקף לפני זמן קצר (שבת) את יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה ואמר כי "איימן עודה כהרגלו משקר ומסית נגד המשטרה, כדי שלא ישאלו אותו מדוע הוא מחבל בכניסת המשטרה למגזר וליישובים הערבים."

לדברי ארדן, "שיקר גם לגבי מקור כלי הנשק במגזר. כלי נשק רבים מגיעים מפלשתינים ביו״ש (תמ״ק קרלו ועוד כלי נשק שאין בצבא). התחמק מלקרוא לציבור הערבי לדווח למשטרה על נשק לא חוקי. חבל שלא ‏נשאל אם תומך בהקמת תחנות משטרה ביישובים הערבים ובהצטרפות צעירים ערבים למשטרה."

ארדן הוסיף והסביר כי "מקרי רצח רבים במגזר לא קשורים לארגוני פשיעה, אלא לרמת אלימות גבוהה שגורמת לשימוש בנשק גם בסכסוך כספי או במקרים אחרים לצערי. עודה, שלא מגנה את חיזבאללה ועוד רוצחים, לא באמת פועל נגד האלימות. הכל הצגה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ איימן עודה השיב: "יום אחד יהיה פה שר לביטחון פנים שנלחם בשביל הביטחון האישי של האזרחים הערבים ולא נגד ההנהגה הנבחרת שלהם."

21 תגובות

  1. עודה רמאי פתולוגי רק לפני חודש הופיע בכנס חרדי בירושלים ואמר שהמשטרה אלימה מאוד כלפי מיעוטים וערבים

  2. אז כך נער צעיר במקום לחלום ולהיתפתח במיגזר הערבי מה עודה?עובד חודש ..קונה נשק..והולך לעבוד עם משפחות פשע ..דמי חסות ..רציחות..יריות סתם או לא סתם ..אז תסתמו אתם חברה תוקפנית ..הפוליטיקאים שלכם מחריבים ומחרבנים עלייכם..תפסיקו לבכות לנו זה המיגזר שלכם שחולה ..רצח על כבוד המישפחה ..סתם רצח להנאה ..רצח בין עבריינים ..בקיצר בעיה שלכם .וכמה שפחות מימכם יותר טוב

  3. שומעת את הגב' הח"כ סולימאן מתבכיינת ברדיו כנגד המשטרה שלא עושה מספיק, אך מתחמקת לתת תשובות על השאלות לגבי ההנהגה הערבית שלא לוקחת אחריות פנימה. זו החמצה גדולה כי החב' הערבית סובלת מהמצב יותר מכולם. הם עסוקים בפוליטיקה עם הפלסטינים וחוטאים בכך לשולחיהם

  4. לארדן השפן הקטן – מינוי ניצב מוסלמי לא עושה את העבודה ולא פותר את הבעיה. בעיית הנשק הלא-חוקי היא באחריות המשטרה ומתפקידה למצוא אותו ולהחרימו. זה לא תפקיד האזרחים ונציגיהם בכנסת וברשויות המקומיות. נכשלת ובגדול ולא רק בכך. שים לב שדווקא לאוכלוסיות היותר מוחלשות (בהכללה) כמו המגזר הערבי ויוצאי אתיופיה, יש בעיה מהותית עם תיפקוד המשטרה לגביהן. לתשומת לבך ומעשיך.

  5. כל כך הרבה שנות חינוך לשנאה והתקרבנות, השחירו את ליבם.
    עכשיו כשהם מלאי שנאה וזלזול בחוק וסדר,הם מופנים גם הביתה -פנימה.
    עכשיו הם חסרי אונים כי איבדו שליטה.
    אפקט הבומרנג.
    עכשיו הם שונאים גם אותנו וגם את עצמם.
    כל זמן שיאשימו אחרים במה שקורה להם,ולא יעשו בדק בית רציני ,הבעיה לא תיפתר.

  6. קודם נתן לבני עמו להתחמש ועכשיו רוצה מלחמה בין משטרה לבני עמו בה הוא היחיד שמרויח . בסוף יגיד לא אמרנו כך ולא ביקשנו כך וכיבוש אשם ויהודים גזענים.

  7. הערבים רוצים
    לתפוס את השלטון במדינת ישראל
    ולהפוך את ישראל למדינה ערבית
    כדי שזה יקרה
    הערבים מפעילים את השמאלנים
    להפיל את ראש הממשלה בנימין נתניהו והשלטון הלאומי ציוני

    השמאלנים משתוקקים
    לשלטון משותף של ערבים ושמאלנים
    בתחום המצומצם בגבולות שלפני 1967
    מדינת כל אזרחיה
    כולל הפולשים האפריקאים ואחרים
    מדינה לא יהודית לא ציונית לא ישראלית
    כדי שזה יקרה
    השמאלנים חופרים חוקרים ותופרים
    ועושים הכל ממש הכל כדי להפיל
    את ראש הממשלה בנימין נתניהו והשלטון הלאומי ציוני

  8. הערבים המחבלים גרשו את כוחות הכיבוש ושלטון האפרטהייד מהכפרים הערבים , הם רצו שלטון עצמי , עכשיו הם מתבכיינים

  9. אמת או ר אבו בקר עודה רמאי מחפש פנסיה על חשבון המגזר הוא וטמבי זבי הנוכל השני כלום לא עושים לטובת המגזר העיקר המשכורת

  10. לאיימן עודה לא באמת איכפת לו מהערבים במדינה.הוא לא דואג להם,הוא דואג לחמאס לגיהד,ולחיזבללה.מתסיס את המגזר הערבי,משקר להם והם ברוב טיפשותם מצביעים לו.

  11. איימן זה הכלב הגדול שלנו רק מיילל לא עושה כולם לך תילמד הייהודים יכלב חרא מלא נשק יש לנו במיגזר

Back to top button