חדשות הארץמבזקים

החשוד ברצח אשתו מיכל סלה שב להכרה, צפוי להיחקר בקרוב

מאז הרצח המזעזע של מיכל סלה ז"ל, ביום חמישי האחרון ביישוב מוצא, בני משפחתה ומקורבים לבני הזוג עסוקים בשאלה, למה? הרצח המזעזע הותיר אותם בהלם מוחלט כאשר איש לא ציפה או חזה את מה שהתרחש. "זה היה פשוט כרעם ביום בהיר", אמרה הבוקר (ראשון) לילי בן עמי, אחותה של מיכל ז"ל.

מנהל העמותה בה עבד בעלה של מיכל ז"ל, החשוד ברצח סיפר לאתר "וואלה" כי הכיר את הזוג בעמותה כשהתנדבו בה לפני כשנתיים. הוא סיפר כי החשוד עזב את העמותה לפני כשלושה חודשים לאחר עבודה של שנתיים וחצי במקום, זאת במטרה להקים עסק משלו. לדבריו, הוא רצה להתחיל ללמוד ופשוט עזב את העמותה.

לגבי הרצח אמר מנהל העמותה כי לא היו סימנים מקדימים ולא היה ניתן לצפות אותו, "אין מלים. אין משהו שאפשר לחבר או סדר והגיון. לא היו לו התפרצויות ואי אפשר למצוא את הקשר. אין איזה רצף אירועים שהוביל אחד לשני". הוא סיפר כי החשוד היה יתום וההתנהגות שעולה מזירת האירוע אינה תואמת את מי שהכיר, "לא הייתי בבית אבל ממה שאמרו אנשים אחרים הכל היה טוב. אני לא ידוע מה היה באמת, אבל ממה שהכרתי בחיים – זה היה רחוק 180 מעלות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הוא הוסיף כי "כרגע זה שלב של הלם ובעיקר להיות עם הנערים והנערות שאהבו אותו ושהוא היה בשבילם דמות מאוד חשובה בעמותה. בעיקר להיות איתם ועם הצוות שעבד איתו… אנחנו איתם בתחושות, אין הרבה מה להגיד. פשוט לחבק ולהיות בשבילם ולהבין שיש דברים שאנחנו לא מבינים בשום צורה וכרגע אנחנו נותנים לזמן לרפא בעיקר".

זירת הרצח. צילום: דוברות המשטרה

אתמול כתבה לילי, אחותה של מיכל ז"ל בפוסט בעמוד הפייסבוק כי "רק בשבת שעברה היינו כולנו יחד. באותו הרכב מלא. משפחה גרעינית בת 22 ראשים, כולל מיכלי. בסעודה האחרונה ההיא, לרוצח שלה היתה אמירה חריגה מאד. הוא אמר שבעבירות – הסבל של התוקף הוא גדול יותר מהסבל של הקורבן. מיכל אמרה לו בתוקף שזה לא נכון וכך גם אני ונגה. הוא התעקש שהתוקף סובל יותר ונימק ברקע שהתוקף בא ממנו, הדברים שהוא חווה בעברו."

החשוד ברצח במוצא: "הסבל של התוקף גדול יותר מזה של הקורבן"

לילי התראיינה הבוקר בתוכניתה של איילה חסון ברדיו 103FM וסיפרה כי מיכל הייתה אדם טוב לב ושמח. "היא טרפה את החיים ואהבה לרקוד. היא כל הזמן רק חיפשה לעזור. משאלת החיים שלה זה להפיץ שמחה בעולם. אם מישהו היה קצת עצוב היא הייתה ניגשת אליו לעודד אותו. הייתה לה רגישות נדירה וחיובית. זה פשוט לא יאומן שזה דפק על הדלת שלנו. אנחנו משפחה ברוכת מזל, שפע ובריאות ברוך השם. אם זה קרה לנו זה יכול לקרות לכל משפחה. זה קרה לה בסלון הבית שלה בצורה כל כך אכזרית. זה יכול היה להימנע אם התוכנית הלאומית נגד האלימות כלפי נשים זו תוכנית בין משרדית שתוקצבה שהמדינה משנת 2016 לא העבירה לה את הכסף והיא לא יצאה לפועל. למה הם מחכים?"

כשנשאלה לילי האם היה משהו שיכול היה להתריע על כך או האם החשוד נהג כלפיה באלימות בעבר אמרה, "הוכינו כמו ברעם של יום בהיר. אני אשת חינוך מהתחום ומכירה את הכל. זה היה פשוט כרעם ביום בהיר".

לילי בן עמי עם אחותה מיכל ז"ל. צילום: מתוך פייסבוק

כזכור, מיכל ז"ל בת ה-32 הובאה שלשום למנוחות במושב בית זית. בדיון בבית המשפט שהתקיים בהיעדרו של החשוד, שאושפז בבית החולים במצב קשה לאחר שעל פי החשד ניסה להתאבד ודקר את עצמו, הוארך מעצרו ב-7 ימים ושמו נאסר לפרסום עד להיום בשעה 12:00.

הבוקר נמסר מבית החולים הדסה עין כרם כי "השתפר מצבו של הגבר אשר פונה ביום חמישי ליחידת הטראומה בהדסה עם סימני דקירה על גופו. הוא נותח ביום חמישי והיה מורדם ומונשם. כעת מוגדר במצב קל ויציב, בהכרה מלאה."

כעת מששב להכרה, החשוד ברצח אלירן מלול, בעלה של מיכל ז"ל יוכלו חוקרי המשטרה לגבות את עדותו לגבי האירוע ולשפוך אור על המניעים שהובילו לכאורה לאירוע הטרגי כל כך.

Back to top button