מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: נהג שיכור ומסומם במהירות מופרזת והרג רוכב אופניים

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (ראשון) כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז נגד מורד עדס (27) תושב ג'לג'וליה בגין המתה בקלות דעת של Hu Xinshan ז"ל אזרח סין ונהיגה בשכרות.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד יצחק מורדוך, ביום 23.3.19 סמוך לשעה 06:02, נהג הנאשם בהיותו "נהג חדש", ברכב מסוג BMW בכביש 483 מכיוון מערב למזרח. הנאשם נהג שיכור כשבגופו ריכוז של 351 מיקרוגרם אלכוהול בליטר אוויר נשוף, ריכוז של 62 mg% של אלכוהול ב- 100 מיליליטר דם וכן החומר הפעיל בקנאביס, THC בריכוז של1.1 mg/ml . בהגיעו סמוך לקילומטר 3.7 בכביש, בקרבת הצומת עם כביש 444, נכנס לעקומה חדה במהירות שאינה פחותה מ- 136 קמ"ש הגבוהה משמעותית מהמהירות המותרת ואינה מותאמת לתנאי הדרך, איבד שליטה על רכבו עד לפגיעה עם דופן ימין במעקה הבטיחות בשול ימין. לאחר הפגיעה התהפך הרכב דרך דופן ימין עד לעצירתו.

באותה העת רכב המנוח בשול ימין על אופניים חשמליים לכיוון מזרח. בסמוך למקום תחילת ההתהפכות וכתוצאה מאיבוד השליטה והתהפכות הרכב, המנוח והאופניים הוטחו עם כיוון ההתהפכות אל מעבר למעקה הבטיחות. למנוח נגרמה פגיעת ראש קשה ומותו נקבע במקום מספר דקות לאחר התאונה. לנאשם נגרמו חבלות שטחיות במצח ובבית החזה. הנאשם גרם למותו של המנוח כאשר נהג ברכב בעודו שיכור ובמהירות העולה על המותר ושאינה תואמת את תנאי הדרך, ובכך נטל סיכון בלתי סביר לאפשרות גרימת מותו של אדם, מתוך תקווה להצליח למנעה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: זק"א

2 תגובות

  1. עונש על נהיגה בשכרות,או סמים דהז הגורם המרכסי לגרימת מוות ,העונש מגומגוחך………..הקובן מת ,העבריין ממשין להתהולל.בעזרת עורך דין טוב וחברים טובים בבית משפט……

Back to top button