מבזקיםמשפטי/פלילי

נשלח למאסר עולם: דקר למוות צעיר ישראלי כי לא אהב את המוזיקה

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (ראשון) עונש מאסר עולם על הנאשם, אשר דקר למוות את חיים (דניאל) איצ'ו ז"ל, בן 28, בבית קפה בקריית גת באפריל 2017.

הנאשם, היילמייקל זרסנאי, הורשע לאחר ניהול הוכחות ברצח בכוונה תחילה ובעבירות נוספות של איומים ושיבוש מהלכי משפט. ביום 13.04.2017, על רקע ויכוח בנוגע למוזיקה המושמעת ב"בר קפה" בקריית גת, עזב הנאשם את המקום באמצע הלילה, צעד רגלית לביתו, חזר לפאב כשהוא מצויד בסכין ולאחר עימות של מספר דקות עם המנוח, שלף הנאשם את הסכין ודקר את המנוח 8 דקירות, שתיים מהן בליבו. המנוח התמוטט סמוך לפאב ומותו נקבע במקום. הנאשם עזב את המקום, הגיע לביתו ושטף את הסכין.

בשלב הטיעונים לעונש, ציינה התובעת בתיק, עו"ד טל אדיר כהן מפרקליטות מחוז דרום, כי הנאשם לא נטל אחריות למעשיו ולא הביע חרטה. כמו כן, פירטה את הנזקים הקשים שנגרמו למשפחת המנוח וביקשה מבית המשפט להטיל על הנאשם תשלום פיצוי מקסימלי הקבוע בחוק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות, גזר על הנאשם עונש מאסר עולם ו-6 חודשי מאסר נוספים (בגין עבירת איומים) והטיל פיצוי למשפחת המנוח בסך של 258,000 ש"ח.

תגובה אחת

  1. מדוע החלאה האריתראית הזו, נמצאת במדינת ישראל? האם דמו של הקורבן על מצפונם של ארגוני השמאל הקיצוני ובתי המשפט, שפעלו להשאיר את המנוולים הללו במדינה, לנצח?

Back to top button