מבזקיםמשפטי/פלילי

הוארך מעצר החשוד ברצח מיכל סלע: "התעלל ורצח באכזריות"

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (חמישי) ב-11 ימים את מעצרו של אלירן מלול, החשוד ברצח אשתו מיכל סלה בשבוע שעבר ביישוב מוצא בירושלים. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בחשד לעבירות של רצח באכזריות, רצח לאחר התעללות שיטתית או מתמשכת, רצח הנגרם בכוונה או באדישות ושיבוש מהלכי משפט.

הדיון בבית המשפט נערך בהיעדרו של מלול שעדיין מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם לאחר שפצע את עצמו בדקירות באורח קשה ומאז התייצב מצבו. ביום שני האחרון לאחר ששב להכרה יום קודם לכן, הגיעו חוקרי משטרה לבית החולים על מנת לגבות ממנו עדות בפעם הראשונה מאז האירוע, אך הוא סירב לשתף עמם פעולה ושמר על הזכות השתיקה. עורך דינו מטעם הסניגורייה הציבורית, עידן גמליאלי טען כי שתיקתו של החשוד נובעת מכך שהוא עדיין מטושטש כתוצאה ממשככי הכאבים שקיבל.

מלול בן ה-34, תושב באר שבע במקור, חשוד שרצח את אשתו מיכל סלה לעיני ביתם בת ה-8 חודשים וניסה לאחר מכן לשים קץ לחייו. הוא נפצע באורח קשה ועל פי עדויות השכנים, הוא הביא את בתם התינוקת כשהוא נוטף דם כתוצאה מפציעתו לבית השכנה ושם התמוטט. השכנה סיפרה: "שמעתי דפיקות בדלת ומיד פתחתי. ראיתי גבר ששוכב על הרצפה ליד הדלת שלי, נשען על הקיר ומחזיק בידיו תינוקת", הוא אמר לי, "אני צריך עזרה, תביאי לי כוס מים ותקחי את הילדה". הבאתי לו מים, לקחתי את הילדה ושאלתי אותו מה קרה. הוא ענה לי: "אני ואשתי ניסינו להתאבד".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מיכל סלה ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

כתבות נוספות באותו עניין:

חשד: מיכל סלה נרצחה ע"י בעלה, תובא למנוחות בשעה 16:00

החשוד ברצח במוצא: "הסבל של התוקף גדול יותר מזה של הקורבן"

הותר לפרסום: החשוד ברצח מיכל סלע – בעלה אלירן מלול

החשוד ברצח אשתו מיכל סלה שב להכרה, צפוי להיחקר בקרוב

השכנה הוסיפה שהתקשרה למשטרה ודיווחה להם כי מלול היה פצוע אך נראה בסדר גמור מבחינת שיח, הוא לא היה נסער או מבולבל. היא ציינה כי התינוקת היתה מלאה בדם מהפציעה של האב. "התינוקת הייתה חמודה נורא, היא הייתה לבושה רק בחולצה מגואלת בדם, מהפציעות שהבעל גרם לעצמו. נתתי לה לשתות ולאכול. היא בכתה מפני שהייתה רעבה וצמאה." סיפרה השכנה.

המשטרה הגיעה למקום ומצאה את האם מיכל בביתם כשהיא ללא רוח חיים. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום קבע את מותה ופינה את מלול לבית החולים הדסה עין כרם.

פראמדיק על אופנוע מד״א, ישראל וינגרטן, סיפר: "כשהגענו ראינו בבית אישה כבת 30 מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה. גבר כבן 30 שכב מעורפל הכרה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה".

מיכל סלה ז"ל, בת ה- 32 עבדה כעובדת סוציאלית במוסד חינוכי בירושלים ובעלה, אלירן מלול החשוד ברצח עבד בעמותה "החוט המשולש" שמסייעת לבני נוער בסיכון בירושלים. השניים הכירו בעמותה מסגרת עבודתם ובחודש פברואר האחרון נולדה בתם. לפני חודשים אחדים עזב מלול את עבודתו בעמותה והחל לעבוד כעצמאי בעבודות שיפוצים.

הרצח היכה את בני המשפחה וקרוביהם של בני הזוג בהלם מוחלט מאחר ולא היו סימנים מקדימים או תלונות בעבר על אלימות מצד הבעל כלפי אשתו. אחותה של מיכל ז"ל, לילי בן עמי סיפרה לאחר הרצח כי "רק בשבת שעברה היינו כולנו יחד. באותו הרכב מלא. משפחה גרעינית בת 22 ראשים, כולל מיכלי. בסעודה האחרונה ההיא, לרוצח שלה היתה אמירה חריגה מאד. הוא אמר שבעבירות – הסבל של התוקף הוא גדול יותר מהסבל של הקורבן. מיכל אמרה לו בתוקף שזה לא נכון וכך גם אני ונגה. הוא התעקש שהתוקף סובל יותר ונימק ברקע שהתוקף בא ממנו, הדברים שהוא חווה בעברו."

החשוד ברצח אלירן מלול. צילום: מתוך פייסבוק

9 תגובות

  1. גבר מרוקאי – לא טוב מגבר ערבי.
    היה לי מורה מרוקאי בגיל 30 שקרע אותי במכות כשהייתי בת 13
    ימח שמו, שיפול לשבי דעא'ש.

  2. האם סיפרה למשפחה אודות ההתעללות? כי בתמונות שלהם בפייסבוק יש מצג של אושר.
    אם היתה התעללות קודמת ולא רק ברצח … חבל שהתביישה לספר.
    זהירות מלהתחתן עם גבר "נחות" ממך השכלתית.
    גם גבר מזרחי ואישה אשכנזית זה מתכון למכות ולהתעללות …..

  3. עונש מוות. מאד פשוט. שכל חלאה שרוצח את אישתו ישע שיחול עליו עונש מוות. חבל על ביזבוז כספי הציבור במשפט וביזבוז כספי הציבור באחזקה של החלאה.

Back to top button