צרכנות

איך להתלבש למסיבות טבע?

עקרונית, מסיבות טבע הן כיף לא רגיל – אתם רוקדים, שותים, פוגשים אנשים שלא הכרתם, או אפילו רואים צד אחר של אנשים שאתם מכירים – הצד הזורם, הכיפי. בניגוד לסטיגמה הרווחת, מסיבות טבע לא מתמקדות בסמים. ז"א, יכול להיות שיהיו שם גם סמים (וסמויים), אבל הם לא ממש עיקר החוויה! אם כבר ביקרתם במסיבת טבע אחת לפחות, אתם יודעים באיזה ווייב מדובר. אם עדיין לא, גם זה לגמרי בסדר, בשביל זה בדיוק אנחנו נמצאים כאן – להכניס אתכם לראש הנכון, וגם, ללמד אתכם מה רצוי ללבוש כדי שלא יזהו שאתם טראנסיסטים מתחילים, שבחיים לא שמעו אפילו טראק אחד.

 

הבגדים שלך מדברים בעד עצמם

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שמעתם על זה שהבגד עושה את האדם?

ובכן, בגדים למסיבות טבע לא רק עושים את האדם, אלא גם עושים אותו נינוח, רגוע ומאושר יותר. זאת, מכיוון שמדובר בבגדים שהם די פשוטים ונוחים, אבל יש להם סגנון משלהם, שהוא סופר ייחודי ואולטרה מדליק. אז מה לובשים למסיבה כזאת? התשובה טמונה בחנותgood stuff. אז שנתחיל?

 

חולצות פסיכודליות

בעקרון, כל מה שנוח וזורם לכם, אמור להיות בסדר מבחינת הלבישה, אבל אם אתם באמת רוצים להפגיז בלוק – חולצות פסיכודליות הן ה-דבר. החולצות עשויות מכותנה נושמת (אתם תודו לנו על זה, אחרי 10 דקות ריקוד בליל קיץ חם), והן מגיעות בתור טי שירטים בעיצובים מיוחדים עם שרוול קצר או ארוך.

 

טיפ קטן לבחירת המידה – תמיד מומלץ לקחת לפחות מידה אחת גדולה יותר, כי אנחנו מדברים על מסיבת טבע, ששם ה"נוח" משחק תפקיד הרבה יותר רציני מה"שופוני".

 

השאלה ההגיונית שנשאלת, היא למה לקנות חולצה חדשה. הו! אנחנו שמחים ששאלתם את זה!

נכון, אין שופוני, אבל, בכל זאת יש טרנדים שנתיים שמשתנים בין סוגי המסיבות, ולא הייתם רוצים להיראות מיושנים, דווקא במסיבה הכי לוהטת של השנה, נכון?

אז מה עושים? מתעדכנים באתר של גוד-סטאף ורוכשים חולצות פסיכודליות עכשוויות.

 

וסטים ועליוניות

יכולנו להסתפק בחולצות הפסיכודליות, אם לא היה משהו שמשדרג אותן עוד יותר – וסט או עליונית. גם כאן, לא מדובר במשהו שבאמת אמור לחמם אתכם (על זה נדבר בהמשך), אלא על משהו שמוסיף את הטאץ' המיוחד שלכם ללוק. עבור נשים המידות נעות מ-S ועד ל-L, אצל גברים מ-S ועד ל-XL, כך שאם את אישה קצת יותר מלאה ופחות חשוב לך הלוק הנשי, מידה XL גברית יכולה לשבת עליך בול! הבדים, גם כאן, נושמים וזורמים, כי אתם במיטבכם כשנוח לכם!

 

מכנסיים

המכנסים ארוכים, אחרי הכל, מדובר בטבע, כזה עם יתושים וקצת קוצים. נשים יכולות להגיע גם בטייץ מיוחד, תלוי בסוג המסיבה ובקוד הלבוש הנהוג בה. גברים יכולים להגיע במכנסי סטרץ' ארוכים, או להקליל את הלוק שלהם בדגמ"ח רחבים ונוחים.

 

קפוצ'ונים

אם המסיבה מתקיימת במזג אוויר קריר (וגם אם אתם מאלה שסתם קר להם כל הזמן), תוכלו להוסיף ללוק שלכם קפוצ'ון או סווטשרט, שאותו תורידו כשאתם רוקדים ותלבשו בין לבין. רק אל תשכחו תאבדו אותו, כי זה אחד הדברים הנפוצים ביותר שקורים במסיבות כאלה.

 

לקלילים שבינינו

לא כל אחד מתלהב מהלוק הפורמלי של חולצה פסיכודלית ומכנסיים, כך שבהחלט יתכן שלפעמים, תרצו להקליל קצת את הלוק. במקרה שלנו, זה אומר שמלות רחבות באורך משתנה, ולגברים גופיה בגזרה רחבה ונוחה. גם כאן כל הבדים נושמים וסופגי זיעה.

 

אז מה למדנו מכאן?

הנוחות היא חשובה, הכי נוח להיות אתה עצמך, ושלוק חשוב- אבל הוא לא הדבר הכי חשוב במסיבת טבע. למרות שמדובר במסיבות זורמות, יש קוד לבוש מסוים שמסווג אותך מיד בתור "שייך" לשם או בתור "לא שייך". מלבד האאוטפיט, אל תשכחו להביא איתכם את כל האלמנטים הנחוצים, לרבות וופורייזר – כך תוכלו ליהנות מחוויה בלתי נשכחת.

Back to top button