חדשות הארץמבזקים

פורסם שם הילד שנהרג ביום הכיפורים בתאונת דרכים בתל אביב

הילד בן ה-8 שנהרג אתמול (רביעי) במהלך יום הכיפורים בתאונת דרכים בתל אביב הוא איתי מרגי. החשוד יובא היום לדיון בבית המשפט השלום בתל אביב להארכת מעצר.

איתי ז"ל תלמיד כיתה ג' בבית הספר "אהבת ציון" בתל אביב, רכב על אופניו בצומת הרחובות ז'בוטינסקי ונמיר בתל אביב כאשר רכב, בו נהג צעיר כבן 20 תושב רמלה פגע בו בעוצמה והוא נחבל קשה בראשו. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירת התאונה העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב בעיר תוך כדי פעולות החייאה, אך בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

חובשת בכירה במד"א נעם ויסבוך סיפרה: "היינו בנסיעה מנהלתית ברחוב סמוך כשקיבלנו דיווח מהמוקד על התאונה. הילד שנפגע מהרכב שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם חבלת ראש קשה, יחד עם רופא שחלף במקום הענקנו לו טיפול רפואי, העלנו אותו במהירות לאמבולנס ופינינו אותו במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה שם הרופאים המשיכו להיאבק על חייו אבל לבסוף נאלצו לקבוע את מותו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החשוד, כאמור יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. בחקירתו טען כי לא ראה את הילד ובבדיקה ראשונית של המשטרה בינשוף נמצא כי לא היה תחת השפעת אלכוהול, המשטרה לקחה מהנהג גם בדיקות דם על מנת לשלול אפשרות שנהג תחת השפעת סמים.

איתי מרגי ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

בתאונה קטלנית נוספת שאירעה במהלך יום הכיפורים נהרג ריאד שריקי, בן 13 תושב לוד. ריאד ז"ל נהרג בשעה שרכב על אופניו בכביש 443 סמוך לכפר הנוער בן שמן ונפגע על ידי רוכב אופנוע. צוות מגן דוד אדום של מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים אסף הרופא תוך כדי פעולות החייאה, אולם בבית החולים הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. רוכב האופנוע נפצע אף הוא בתאונה באורח קל ופונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי.

פראמדיקית מד"א תרצה כרמי סיפרה: "על הכביש המהיר שכב הילד כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. אזרחים שהיו במקום העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה בסיסיות בהדרכה של מוקד מד"א, המשכנו את הטיפול הרפואי ותוך כדי ביצוע פעולות החייאה מתקדמות פינינו אותו במצב אנוש לבית החולים שם לאחר מאמצי החייאה רבים נקבע מותו."

הילד שנהרג ריאד שריקי ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

תגובה אחת

Back to top button