חדשות הארץמבזקים

השר דודי אמסלם תובע דיבה את לימור לבנת – "מגדפת ומטנפת"

שר התקשורת דודי אמסלם (הליכוד) התייחס לראיון של השרה לשעבר לימור לבנת בתוכנית "הליכודניקים" ששודרה בערוץ 12 ואמר שלא ידע אם לצוק או לבכות.

לדבריו, "לא מספיק שתוכנית שלמה לימור מגדפת ומטנפת על חברי הליכוד הנאמנים והטובים, אלה שהעלו אותה והביאו אותה לאן שהגיעה, היא אף מגדילה לעשות וממציאה סיפורים פרי מוחה הקודח, שאין להם לא יד ולא רגל וכולם שקר אחד גדול ומכוער."

השר אמסלם אף מתח ביקורת על ערוץ 12 שלדבריו לא פנו אליו לקבלת תגובה ואמר כי "חבל שכרגיל ערוץ קשת 12 אפילו לא טרח לבקש את תגובתי לדברי ההבל והבלע. לימור כנראה חושבת שכל הליכודניקים הם גם פראיירים, אבל היא נפלה על הליכודניק הלא נכון – גברת ליבנת המתחסדת צפויה לקבל בקרוב מאוד תביעת דיבה, ואולי תלמד להבא לא לירוק לבאר ששתתה ממנה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

7 תגובות

  1. הכל נכון לימור זה הליכוד ביטן היה מושחט עוד שהיה חבר מועצת העיר כץ בדרך לכלא אמסלם גם מושחט זה הליכוד רק גובים איפה ימי בני בגין מרידור מיקי איתן סילבן שלום זה עצוב

  2. דוד ביטן אתה לא מתבייש הכל נכון וכל ראשון לציון יודעת את הקומבינות שלך מזל שהפסיקו לחקור יש עוד ים דברים שלא גילו 433 צריכים להזמין את כל קבלני הבנין בראשון לציון לבדוק מה ביקשת ומה קיבלת חלס לעבוד על כולם

  3. צר לי לאכזב שמאלן כמוך.. לימור ליבנת דברה על מרכז הליכוד הידוע לשימצה.. הזבל במרכז עברו לקדימה ונספגו במפלגות שמאל ומאז הליכוד נקי ומודל לחיקוי לדמוקרטיה במיטבה!

  4. לימור ליבנת דברה על הליכוד.. ומרכז הליכוד הידוע לשימצה.. הזבל במרכז עברו לקדימה.. ומאז הליכוד נקי ומודל חיקוי לדמוקרטיה במיטבה!

  5. שיתבע אותה דיבה אני מחכה לראות את התביעה. ראיתי את התוכנית מי שמכיר את הליכוד של היום בהנהגתו של נתניהו בכלל לא מופתע. בנו מפלגת קומבינות, מכרו את המדינה. הכל שמור לי ואשמור לך…

Back to top button