חדשות הארץמבזקים

הנהג החשוד בדריסת הילד בתל אביב ביום כיפורים נתפס עם קוקאין

אל בית משפט השלום בתל אביב הובא היום אמיר אבו לבן, בן ה-20 תושב רמלה, הנהג החשוד שפגע עם רכבו ברוכב האופניים איתי מרגי בן ה-8 ביום הכיפורים בתל אביב.

בדיון טען התובע המשטרתי, רפ"ק צביקה מוזס, כי לאחר התאונה עסק החשוד בניסיון להיפטר מסמים שהיו לכאורה ברשותו בעת התאונה. בעת מעצרו נתפסו סמים מסוג קוקאין במשקל 1.6 גרם ועל פי עדים הנהג החשוד נראה משליך את הסם, שנתפס כאמור עם הגעת השוטרים שהוזעקו לזירת התאונה. בחקירתו, קשר עצמו לסם שנמצא במקום ואף סיפר כי יום קודם לכן קנה את הסמים ב-300 שקל מסודני בתחנה המרכזית. בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד עד ליום ראשון.

כזכור, התאונה הקטלנית אירעה אתמול (רביעי) במהלך יום הכיפורים. צוות מגן דוד אדום ממרחב דן הוזעק בשעה 15:18 לרחוב דרך נמיר בתל אביב בעקבות דיווח על ילד שנפגע מרכב כאשר רכב על אופניו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לאיתי מרגי בן ה-8 טיפול רפואי ופינו אותו במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים איכילוב בעיר, אולם כעבור זמן קצר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

חובשת בכירה במד"א נעם ויסבוך סיפרה: "היינו בנסיעה מנהלתית ברחוב סמוך כשקיבלנו דיווח מהמוקד על התאונה. הילד שנפגע מהרכב שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם חבלת ראש קשה, יחד עם רופא שחלף במקום הענקנו לו טיפול רפואי, העלנו אותו במהירות לאמבולנס ופינינו אותו במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה שם הרופאים המשיכו להיאבק על חייו אבל לבסוף נאלצו לקבוע את מותו."

איתי מרגי ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

4 תגובות

  1. לא ברור מהכתבה אם הנהג נתפס עם גרם קוקאין או קג קוקאין… יש הבדל גדול
    תהיו מדוייקים יותר בכתבות

Back to top button