חדשות הארץמבזקים

כרמל מעודה שוחררה למעצר בית, ההורים יפגינו מול "בית הזוועות"

כרמל מעודה, הגננת שנאשמת ב-11 מקרי התעללות בפעוטות בתינוקות בגן הילדים שניהלה "בייבי לאב" בראש העין תשוחרר למעצר בית לקראת ערב החג, כך קבע היום (חמישי) בית המשפט המחוזי-מרכז בלוד בדיון שהתקיים בדלתיים סגורות. כמו כן שופטי בית המשפט הטילו חסיון מלא על פרטי הדיון ועל בית המסתור בו תשהה מעודה בתקופת מעצר הבית.

מדוברות בתי המשפט נמסר כי "התיק התנהל היום בדלתיים סגורות בפני השופט אברהם יעקב. על פי דין אין אנו יכולים להפיץ את ההחלטה. בית המשפט התיר לומר מתוך ההחלטה כי המשיבה (מעודה) שוחררה למעצר בית. כל שאר הפרטים נשארים חסויים."

נציין כי מספר פעמים נדחה שחרורה של מעודה בשל היעדר מפקחים עליה וכאלה שחזרו בהם מהחלטתם לאפשר לה לשהות בביתם במהלך תקופת המעצר. הורי הפעוטות והתינוקות שנפגעו זועמים על החלטת בית המשפט לקיים היום את הדיון בהיעדרם ולאפשר את שחרורה למעצר בית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
הנאשמת כרמל מעודה

ההורים מלווים בתומכים רבים מכל רחבי הארץ יגיעו הערב בשעה 20:30 לרחוב סנהדרין 44 בראש העין, מול "בית הזוועות", שם ביצעה לכאורה מעודה את המעשים המתוארים בכתב האישום נגדה ויקיימו הפגנה מחאה .

יוסי חברה ממובילי מאבק ההורים, אב לילדה שהייתה בפעוטון של מעודה אמר הערב: "אף אחד לא יצליח להשתיק אותנו. בשעה 20:30 אנחנו מגיעים לרחוב סנהדרין 44 בראש העין למחות כנגד ההחלטה של בית המשפט לשחרר את כרמל מעודה למעצר בית."

הוא הוסיף כי "היום כרמל מעודה שוחררה למעצר בית זהו יום עצוב ורע לנו ההורים ולילדים שנפגעו על ידי המפלצת. הגענו היום בשעה 14:00 לבית המשפט בלוד. הדיון התקיים בדלתיים סגורות לבקשת עורך דינה שטען שאנחנו מסיתים ופורעי חוק."

יוסי מסביר כי "לא הגיוני שבמדינת ישראל, הורים של נפגעי עבירה שהילדים שלנו עברו את השואה הכי גדולה שידעה פה מדינת ישראל, לא יתנו לנו להיכנס לבית המשפט, לא יתנו לנו לראות את המפלצת מול העיניים ויסתירו מאיתנו מידע – מה תנאי מעצר הבית שלה, איפה היא נמצאת. הפרקליטה שיצאה אלינו החוצה אמרה לנו שישי חסיון על כל מה שהתנהל בבית המשפט. זה נשמע הגיוני? שאני כאבא לילדה שנפגעה מהמפלצת הזאת לא ידע מה קורה. שלא יתנו לנו תשובות. שלא יעדכנו אותנו במהלכים שקורים כנגד כרמל מעודה? איפה נשמע כדבר הזה שאנחנו מגיעים לדיון בבית המשפט ומדירים אותנו. היא פגעה לנו ביקר מכל. זה לא הגיוני שהיא שוחררה למעצר בית ולא אפשרו לנו להיות חלק בדיון הזה. אנחנו ההורים הפכנו להיות הפושעים, מפירי החוק. לא הגיוני. הערב נגיע להפגין".

הפגנה מול ביתה של כרמל מעודה. צילום: חדשות MivzakLive

3 תגובות

  1. רצחה לילדים את העתיד הילדים אם תרופות טיפולים אין לחם טיפה של רחמים חמלההה לב איזה מין מישפחה אתם מעודה אם יעשה את זה לך או לאחד מבני מישפחתך אז ניראה אותך גיבוד גדול ערביין שוטפים לניסיון לרצח ומארחת המישפט שלנו פח זבל עבל אנחנו לא ננוח עד שתיתנו את הדין

  2. ומה שעשתה לילדים הקטנים זה לא רצח רצחה להם תנשמה ילדים קטנים שלא חטאו נפלו לשטן הכי גדול

  3. כן אדון יוסי , בהחלט שהפכתם לפושעים ! כל ההסטות ! כל ההפגנות , גיליון מידע השידורים החייב שלך ושל ניקול ! אתה לא קורא לזה פשע ? שאתה בעצמך מעודד אלימות כלפיה ? שאפילו היום בניס המשטרה יכלה להפריד בין אחד המפגינים שעוד שנייה היה רצח מול ביתה של כרמל מעודה ?!

    אז מה אתה קורא לזה ?

Back to top button