חדשות הארץמבזקים

ההורים הפגינו מול ביתה של כרמל מעודה, "לא תשתיקו אותנו"

עשרות הורים לפעוטות ותינוקות שנפגעו במעון של הגננת כרמל מעודה המואשמת ב-11 מקרי התעללות, הפגינו הערב (חמישי) מול ביתה של כרמל ברחוב הסנהדרין בראש העין, זאת במחאה על החלטת בית המשפט לשחררה למעצר הבית.

ההורים זועמים כי בית המשפט קיים את הדיון בעניינה של כרמל מעודה בדלתיים סגורות ולא אפשר להם להיות נוכחים בדיון בו אף הוחלט כאמור כי תשוחרר למעצר בית. ההורים ציינו כי במהלך הדיון יצאה אליהם הפרקליטה והודיעה להם כי יש חיסיון על כל מה שהתנהל בדיון.

מדוברות בתי המשפט נמסר כי "התיק התנהל היום בדלתיים סגורות בפני השופט אברהם יעקב. על פי דין אין אנו יכולים להפיץ את ההחלטה. בית המשפט התיר לומר מתוך ההחלטה כי המשיבה (מעודה) שוחררה למעצר בית. כל שאר הפרטים נשארים חסויים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ההורים הניפו שלטים וקראו למערכת המשפט לשלוח את מעודה למאסר עולם. כמו כן זעמו ההורים על השוטרים שנכחו במקום על כך שאסרו עליהם לקרוא באמצעות מגפון, "לא תשתיקו אותנו" צעקו ההורים, "נגיע לכאן עוד הרבה פעמים. גם שבוע הבא נהיה כאן. ילדינו לא הפקר. בארצות הברית כרמל מעודה לא הייתה משתחררת למעצר בית, היא הייתה גומרת על כיסא חשמלי", צעק אחד ההורים בכעס.

יוסי חברה, אב לילדה שהייתה בגן של כרמל מעודה, אמר: "שנתיים וחצי הבת שלי בכתה פה, אדוני הקצין. אני בנאדם גמור. שנתיים וחצי של התעללות. מגפון אתם לא נותנים לנו תתביישו, אני לוחם במילואים. שנתיים וחצי היא בכתה אף אחד לא שמע אותה. עליהם אתם שומרים?"

ההפגנה הערב מול ביתה של כרמל מעודה. צילום: חדשות MivzakLive
ההפגנה הערב מול ביתה של כרמל מעודה. צילום: חדשות MivzakLive

Back to top button