חדשות הארץמבזקים

נתניהו אירח חיילים בודדים בסוכתו: "העם זקוק לאחדות"

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו אירח היום (ראשון) חיילים בודדים בסוכתו במעון רה"מ בירושלים וכן שוחח עם הוריהם בשיחת וידאו.

רה"מ ושר הביטחון נתניהו אמר בפגישה עם החיילים: "יש פה שני חיילים וחיילת שעלו לארץ לשרת בצה"ל מאוסטרליה, מאוקראינה ומאיטליה. אמרתי להם שארבעת המינים הם הסמל לאחדות עם ישראל – לאחדות העם ולאחדות שאנחנו כל כך זקוקים לה במדינה.

בהזדמנות הזאת אני רוצה שוב לאחל שנה טובה לכל אזרחי ישראל ולכל החיילים והחיילות שמשרתים ומגינים על המדינה שלנו כל הזמן, לא רק בחגים. שנה טובה לכם וחג סוכות שמח".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש הממשלה נתניהו נפגש ושוחח עם החיילים סמל אדי לאופר לוחם הנדסה קרבית, רב"ט אלכסנדרה וודנסקב לוחמת בגדוד לביאי הבקעה וסמל אלכסנדר זקס לוחם בחטיבת גבעתי, שמע את סיפורם האישי, על הקשר עם משפחותיהם ושירותם בצה"ל. ראש הממשלה סיפר לחיילים חוויות משירותו הצבאי.

כמו כן, ראש הממשלה נתניהו התקשר ושוחח בטלפון עם הורי החיילים ובירך אותם בברכת שנה טובה וחג שמח.

צילום: קובי גדעון, לע"מ
צילום: קובי גדעון, לע"מ
צילום: קובי גדעון, לע"מ

12 תגובות

  1. מרחם על נבלות חסרות תאי מוח והשכלה כמוך. מה נשאר לך? רק לנבל את הפה… אין לך שום כלים אחרים להתמודד עם המציאות. יצור עלוב ופתאטי שכמותך.

  2. שוב השימוש הציני בחיילים בודדים למטרת קמפיין "האבא הטוב" האכפתי … הרי לפני הבחירות לא רצית לשמוע על אחדות. איכסססס ביבי אתה מגעיל אותי

  3. גאנץ עכשיו מחוץ למשוואה יודע למה כי ביבי וליברמן כבר לא ויודע למה ?שהפעם ביבי יספר את האמת כי זה צעד ראשון לאיחוד ברור עכשיו שהחוקים מובילים לליברמן שלא מרוצה שההקר לא משוחרר זו הסיבה שאין ממשלה ממעמקי יש קול קורא
    ולך אהוב יש רגע שהכסף כבר לא עובד יותר צא לעם תדבר עם הרוח הפועלת בעם ישראל שמשתוקקת למנהיג שהיא ראוי לו

  4. אולי האסטרטג הגדול גנץ עם הקשרים עם אלשיך יצליח להוציא אותה הרי הוא קיבל ארבעה מליון שח .

  5. איך אתה מעז לשבת בסוכה ולארח כשאתה יודע שיש בחורה שבגללך נמצאת בכלא ברוסיה (גם אם נתפסה עם כמות מזערית של חשיש לשימוש עצמי) וזה אחרי שאתה מספר סיפורי כזב לנו על קשרים ומעמדיך בעולם . וכל האמת בפרצוף יצאה בזכות בחורה אחת שגילתה את הסוד ממעמקי הכלא הרוסי: אתה מעדיף את קשריך האמריקאים שמפמפמים אותך(לא את העם כי אחרת היתה משוחררת) בכמות כסף נכבדה,(לכאורה) ואתה עושה כרצונם(עושה כרצונו)
    אז הסוד התגלה כי הכסף מספר או אם תרצה מדבר או אם תרצה מממססספר(במשקל ממממפחחחחד)
    אז ביבי ,תסתכל בלבן העיינים של האמא ותגיד לה שקשרים בין לאומיים הכרה בינלאומית שיש לך זה חרטה שאתה מספר ושאתה זורע חול בעיינים לעם שחןלם על איחוד ושאתה אותותו מחכה לשעת קושר ועוזב עם "מלכת" בלפור לארץ האפשרויות הבילתי מוגבלות
    חג חרות שמח

Back to top button