מבזקיםפוליטי / מדיני

"היחידי ששיתף לאורך שנים פעולה עם הח"כים הערבים זה נתניהו"

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, התייחס היום (שלישי) במהלך סיור סיעתי באתר הרודיון ואמר, "קודם כל חג שמח לכולם, אנחנו נמצאים בעיצומו של הסיור באתר הרודיון ואני מאוד ממליץ לעם ישראל לבוא ולסייר כאן. לגבי העניינים הפוליטיים: קשה לדבר בחג סוכות על המחלוקת ועל הוויכוחים והמסקנה היחידה היא שעל כולנו להתכנס ‏סביב ממשלת אחדות לאומית ליברלית רחבה. יש מקום לכולם כפי שפירטתי במתווה."

"לגבי כל מיני הצהרות ששמעתי לאחרונה בתקשורת" הוסיף ליברמן, "תראו אנחנו אכן נשמח לשמוע מראש הממשלה שהוא מפרק את גוש החרדים והמשיחיים שלו ואז יש על מה לדבר."

"דבר שני, ציין ליברמן, "היחידי ששיתף לאורך שנים מאז ימי ערפאת והמפגשים בוואי פלנטיישן‏ עם הח״כים הערבים והרשימה הערבית המשותפת זה נתניהו. שמענו את חאג׳ יחיא מספר איך הוא נהנה לשתף פעולה עם מיקי זוהר ונתן אשל וראינו וקראנו מאמרים של נתן אשל, ‏אז כרגע היחידי שמשתף פעולה גם בבחירת המבקר וגם בהקדמת חוק פיזור הכנסת זה היה הליכוד ונתניהו. אנחנו בכל אופן מחכים עדיין לתשובה מצוות המו״מ של הליכוד על הבקשה שלנו להתחיל במפגשים ולגבש קווי יסוד המקובלים על רוב עם ישראל. ‏לצערי התשובה עדיין לא הגיעה אז יש לנו זמן ויש לנו סבלנות נחכה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

4 תגובות

  1. עשית את טעות חייך על בגידה שפלות ערמה נוכלות ניבזות רמאות ואנטישמיות משלמים ביוקר רב בקרוב אצלך טיפש וחלש טמבל

  2. רק נכונות לפשרה , של כל הנוגעים בדבר , יאפשרו הקמת ממשלה , ולא נלך פעם נוספת לבחירות , עים תוצאות דומות , לבחירות הקודמות .

  3. ככל שהקולר מתהדק על צווארו של הכלב דוברמן, הוא נעשה יותר עצבני ויורה בצרורות לכל הכיוונים. הוא מוכן לעשות הכל כדי להשתחרר מחקירות על המיליונים שגנב וההיסטוריה מוכיחה שאין לו בעיה אפילו להעלים עדים במוות מסתורי.
    בסופו של דבר – סוף גנב לתלייה. הוא ייאלץ לתת את הדין על פשעיו, השאלה רק כמה זמן זה ייקח – זה מה שיקבע את כמות האמירות המטופשות שהכלב עוד ישחרר ואת הסבל שהוא עוד יעביר את כל המדינה, שמעניינת אותו כקליפת השום.

  4. לדעתי ליברמן הוא סוס טרויאני וזה לא חשוב איפה ולאן שהוא חותר ואיזה קואליציה ועם מי שיילך

Back to top button