מבזקיםמשפטי/פלילי

האלימות נמשכת: נרצח נוסף מאום אל פחם, ה-3 בתוך פחות מחודש

העיר אום אל פחם מדממת וממשיכה לספור את קורבנות האלימות. אתמול (שלישי) בערב נורו יריות באום אל פחם לעבר תושב העיר מחמוד מופיד אגבריה, בן 35 כשיצא עם רכבו ממסגד אבו עובידה בשכונת אל-אגבריה בעיר. תושבים מקומיים סיפרו כי לפחות 14 כדורים נורו לעבר כלי הרכב שבו נהג וחלקם פגעו בו. אגבריה היה אב ל-6 ילדים.

צוותי רפואה שהגיעו לזירת האירוע העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים העמק בעפולה במצב קשה מאוד תוך כדי פעולות החייאה. בבית החולים נמשכו גם הניסיונות להציל את חייו אך ללא הואיל והרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

כוחות גדולים של משטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות האירוע והרקע למעשה. חוקרי הזיהוי הפלילי אספו ממצאים פורנזים ואחרים מהזירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה
הנרצח מחמוד מופיד אגבריה

מקרה הרצח הראשון בחודש האחרון של תושב אום אל פחם אירע לפני כשלושה שבועות בלבד. איאד חמזה בדיר בן 36, תושב אום אל פחם נמצא כשהוא ללא רוח חיים בתוך רכב בכפר מוסמוס שבוואדי ערה שעל גופו פצעי ירי.

המקרה השני שאירע לפני כשבועיים הביא למותו של אבראהים מחאמיד בן ה-23. על פי תושבי המקום מחאמיד נקלע לאירוע של ניסיון חיסול של אדם אחר אך לא הספיק להימלט ונפגע מקליע קטלני שפגע בו וגרם למותו. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א רונן אברמוב סיפר: "ברחבת עפר סמוך למספר כלי רכב שכב הפצוע כשהוא מחוסר הכרה עם פצע ירי בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל בסופן נאלצנו לקבוע את מותו."

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אגבריה הוא הנרצח ה-75 מאז תחילת השנה (2019) בחברה הערבית, והשלישי כאמור בתוך שלושה שבועות.

שלושה תושבי אום אל פחם נרצחו בשלושה שבועות

Back to top button