חדשות הארץמבזקים

תיעוד: סירב לעלות לניידת המשטרה בשבת וחושמל באקדח טייזר

אלירן זריהן נקלע ביום שישי האחרון לסיטואציה ששום דבר לא הכין אותו אליה ובטח שלא תיאר לעצמו שבדרכו הביתה, בחזרה מבית חברתו, ימצא עצמו מחושמל על הקרקע מאקדח טייזר ויילקח ללילה במעצר כאחרון העבריינים.

אלירן תושב מגדל העמק, הוא אדם מאמין שומר שבת. ביום שישי האחרון, מאוחר בערב הלך לכיוון ביתו לאחר שביקר אצל חברתו. בדרכו ברגל לבית, דרך הטיילת שבנוף העמק בעיר, נתקל במספר שוטרים שנקראו למקום בעקבות תלונות של שכנים על נערים שצועקים ברחוב. השוטרים עכבו את אלירן במקום וביקשו לעצור אותו, אלא שאלירן ביקש מהשוטרים שלא ייקחו אותו לתחנת המשטרה בניידת מאחר והינו שומר שבת.

הוא ביקש מהשוטרים שיתלוו אליו ברגל כשהוא אזוק עד לתחנת המשטרה הנמצאת במרחק של כ-5 דקות הליכה מהמקום בו התרחש האירוע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתיעוד של האירוע שהופץ ברשתות החברתיות, נראה אלירן עומד, כשהוא בשום שלב לא מתפרע או מתנגד, אז השוטר שולף אקדח טייזר ויורה באלירן בגבו. אלירן מתמוטט תוך כדי שהוא צועק, נאנק מכאבים ומיד לאחר מכן, תופסים אותו ארבעה שוטרים ומרימים אותו מהידיים ומהרגליים לניידת המשטרה. בתחנת המשטרה הוא נשאר במעצר עד למחרת בשעה 07:00 בבוקר.

אורלי ביטון, בת דודתו של אלירן תקפה את התנהלות השוטר שירה באקדח הטייזר באלירן ואמרה: "אם עד היום פחדנו על הילדים שלנו מהנוער שמסתובב בלילות היום אנחנו מפחדים ממשטרת ישראל (עבריינים במדים!) משטרה שאמורה להגן עלינו ועל ילדינו (רק שמישהו כאן התבלבל מהו חוק וסדר ומהו מעשה בריונות ועם מי באמת צריך להפעיל מעשה בריונות מהסוג הזה!) היום זה הוא…מחר זה יכול להיות כל אחד מילדיכם…"

מבירור ראשוני של המשטרה עולה כי השוטר פעל בניגוד לנהלים. בעקבות זאת השוטר הועבר מתפקידו ומח"ש פתח בחקירת המקרה.

———–

* בכתבה זו שולבו חומרים שהופצו ברשת האינטרנט וכל ניסיון לאתר את בעל הזכויות עלו בתוהו. השימוש בחומרים נעשה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים. אם את/ה בעל הזכויות של המדיה או שידוע לך למי שייכות הזכויות – צרו עמנו קשר כאן

16 תגובות

  1. מי שאמון על החוק לעיתים לא מבחין מי אזרח קורבן ומי הפושעים …חבל ומצער שהמשטרה לא מגינה על מי שצריך … איפה היושרה והאמונה ? איפה השיקול דעת ? מה משודר לאזרח….,?

  2. אם אדם תוקף שוטר ללא סיבה הוא הולך לכלא ללא מעט זמן. (אפילו עם סיבה)
    אם שוטר תוקף סתם, על אחת כמה וכמה. צריך לזרוק אותו לכלא, גועל נפש לא מתבייש. כשמדווחים לכם על דוקרים בירושלים הייתם כמו נמושות, בקושי היה לכם אומץ להתבונן מהצד, חבורת פחדנים. אבל על חלשים יש לכם כח. לכלא לכמה שניפ טובות, זה מה שמגיע לו. נקווה שבית המשפט לא חרא כמו שהוא מוצג עד היום.

  3. ככה מדברים יהודים שומרי שבת ? כמה קללות . אני בטוח שמגיע לו שעצרו אותו ויש סיבה

  4. מה יהיה עם המשטרה הזאת???
    להוריד מיד את האקדח הטייזר הזה, הוא הפך להיות כלי שהכי פשוט לשוטרים להשתמש בו.
    איפה המפכ"ל??? 3

  5. מה זאת אומרת הועבר מיתפקידו .הוא עדיין אמור לישמור עלינו .מה הבדיחה הזואת .להעיף אותו .למקום שמימנו הוא בא .מי הוא ביכלל אלוהים .להעיף אותו וליבדוק האים הוא היה כשיר לילבוש מדי שוטר ביכלל בושה .למישטרת ישראל .שמעסיקה אנשים מסוג זה .מעניין מה הוא יספר למחש .אולי יגיד שזה הגנה עצמית או שהוא תקף אותו.ואז הוא נאלץ להישתמש בטייזר.?……..

  6. שבת קודש!איכס גועל נופש של משטרה! אני מתביישת ומפחדת כאחד להיות חלק מהמדינה עם "שוטרים כאלה נאצים"כמ בשואה הם מתנהגים!!!!!!!!!!!

  7. איפה מתנגד למעצר? כל מה שרואים ששמת עליו אזיק אחד וירית בבן אדם סתם באמת בושה

  8. לאחר שהשכן תקף אותנו במכות פתחתי קריאה במשטרה ולאחר חצי שעה מתקשר אליה חוקר ומזדהה בשם גבי שואל לשלומי ואז הוא מחליט באיזה יום לבוא להגיש תלונה במשטרה האירוע קרה ביום חמישי בערב ורצה שנגיע אליו ביום שני מתברר שאותו חוקר הוא החבר של השכן והוא היה בחופשה אז תבינו ככה הצדק של האזרח הקטן זה לא היה רחוק מרצח התוקף ידע שיש מאחוריו צבא הוא ניסה לדרדר אותנו מחדר מדרגות יש לי סרטונים של מזוודות עולות ויורדות בבנין וכל הרחוב היה מגיע לפה

  9. משטרת ישראל הם ארגון פשע מנסיון כותבת אנו זוג בגיל השלישי הגרים בהרצליה פתחו לנו תיק פלילי שעה שהשכן הכה אותנו במכות רצח על זה שלא רצינו לשלם ועד לאור זה שהשכנים מנהלים עסקים אפלים בבנין מזוודות של כסף אז התוקף הפך לגיבור ואז מתברר שאחד החוקרים במשטרה הוא החבר של השכן התוקף. ככה זה מדינה מושחתת כואב לי גם פיזית ונפשית ככה מנהלת המשטרה את הצדק של האזרח הקטן

  10. עד היום זה היה קורה ולא היה מי שיצלם.
    עכשיו התנהלות המשטרה נחשפת לעיני כל, בושה וחרפה אין מי שאוכף.
    צריכים לפחד, מה הוא בסה"כ ביקש ללכת ברגל?

Back to top button