חדשות הארץמבזקים

החופשה בתאילנד הסתיימה בטרגדיה: זוהר הפעוטה מתה מדום לב

משפחת ציזנר מרעננה שהייתה בחזרה לישראל מחופשה בתאילנד נאלצה לבצע אמש (שישי) נחיתת חירום בעיר קאזאן שברוסיה בעקבות מצוקה נשימתית של בת המשפחה, זוהר הפעוטה בת השנה.

לנמל התעופה בקאזאן הוזעקו צוותים רפואיים בעקבות הדיווח של חברת התעופה הרוסית אירופלוט למגדל הפיקוח על נחיתת חירום שהמטוס יבצע בעקבות מצוקת הפעוטה הישראלית שככל הנראה קיבלה דום לב במהלך שנתה בטיסה. מיד עם נחיתת המטוס בשדה התעופה, החלו הצוותים הרפואיים בניסיונות להחיותה, אך למרבה הצער ללא הצלחה והרופאים ברוסיה נאלצו לקבוע את מותה.

סוכנות הידיעות הרוסית TASS דיווחה כי הטרגדיה התרחשה ביום שישי בסביבות השעה 16:00 על מטוס איירבוס A330. באותה טיסה היו על סיפון המטוס 274 נוסעים בהם 42 ילדים ו-12 אנשי צוות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אירופלוט. קרדיט: pixabay

בהודעת חברה אירופלוט נמסר כי קברניט המטוס החליט לבצע נחיתת חירום בקאזאן לאחר שהילדה הפסיקה לנשום. "שירותי תפעול, כולל צוות האמבולנס הגיעו למסלול הנחיתה מבעוד מועד כדי לספק סיוע. למרות מאמצי הרופאים, נקבעה מותה של אזרחית ישראלית ילידת 2018", נכתב בהצהרה הרשמית.

ממשרד החוץ נמסר: "שגרירות ישראל במוסקבה מצויה בקשר עם המשפחה ועם הקהילה היהודית המצויה סביב להם, ומסייעת בסידורי העברת גופת הפעוטה ארצה במהירות האפשרית".

ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, מסר כי "העיר כולה משתתפת בצער הכבד של המשפחה בעקבות הטרגדיה הנוראית שפקדה אותם במהלך הטיסה חזרה לארץ. אנו מלווים את המשפחה ותומכים בה ונעשה הכל כדי לסייע להם ברגעים קשים אלו."

זוהר ציזנר ז"ל. צילום: פייסבוק
בני המשפחה עם זוהר ז"ל בחופשה בתאילנד. צילום: פייסבוק
זוהר ציזנר ז"ל. צילום: פייסבוק

Back to top button