מבזקיםתאונות דרכים

אירנה בחודש ה-7 להריונה ובתה בת ה-12 נהרגו בתאונה בכביש 6

בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה היום (שבת) בצהריים סמוך למחלף בן שמן בכביש 6 לצפון, נהרגו ענת רוזנברג בת ה-12 ואמה, אירנה דובינסקי מקריית ים.

האם בת 30, שהייתה בחודש השביעי להריונה, פונתה לאחר התאונה לבית החולים תל השומר, שם הצליחו הרופאים ליילד את התינוק שהיה ברחמה בניתוח קיסרי וכעת הרופאים ביחידה לטיפול נמרץ ילדים נאבקים על חייו. בתאונה, נפצעה גם אליסה, האחות הקטנה בת ה-7 באורח קל ובן זוגה של האם, סרגיי צ'בוטרב שנהג ברכב. אביה של הילדה שנהרגה, שי רוזנברג מתגורר באילת.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

חובש רפואת חירום על אופנוע מד"א דניאל דקלו שטיפל בפצועים בזירת התאונה, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. בשולי הכביש עמדו שני כלי הרכב, כשהרכב המסחרי נוטה על צידו והרכב הפרטי מעוך. 2 פצועות כבנות 12 ו-30 סבלו מחבלה רב מערכתית, והיו מחוסרות הכרה, ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו לבצע בהן פעולות החייאה מתקדמות, שנמשכו גם במהלך הפינוי המהיר לבתי החולים. שאר הפצועים, בהם מבוגרים וילדים, סבלו מחבלות שונות, והיו בהכרה מלאה. הענקנו להם טיפול רפואי במקום ופינינו אותם לבתי החולים כשמצבם קל ובינוני".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מחקירת המשטרה עולה כי רכב המשפחה סטה מסיבה שאינה ברורה, פגע במעקה הבטיחות וכתוצאה מעוצמת הפגיעה נזרק למרכז הכביש. רכב מסחרי שנסע בנתיב הנסיעה התנגש ברכב הפרטי וחמישה מיושבי הרכב נפצעו באורח קל עד בינוני.

באגף החינוך בעיריית קריית ים בתיאום עם משרד החינוך במחוז חיפה הוחלט לפתוח מחר את חטיבת הביניים "רודמן", שבה למדה ענת רוזנברג ז"ל בכיתה ח' ולשם יגיעו פסיכולוגים שיפגשו עם חבריה של ענת לספסל הלימודים ויעניקו להם תמיכה נפשית על מנת להתמודד עם האסון.

במקביל הודיעה עיריית קריית ים כי באגף הרווחה נערכים בכדי לסייע למשפחת בסידורי ההלוויות של האם והבת.

ראש העיר קריית ים, דוד אבן צור התייחס לאסון שפקד את העיר, "לילה קשה הלילה הזה בקריית ים בעקבות מותן של אם וביתה, ענת רוזנברג בת ה-12 ואמה אירנה דובינסקי, תושבות קריית ים אשר נהרגו אחר הצהרים בתאונת דרכים קשה בכביש 6." כתב ראש העיר בעמוד הפייסבוק שלו והוסיף כי "מיד כשנודע דבר האסון נערכנו באגף הרווחה ובאגף החינוך כדי לטפל ולסייע למשפחה וכן לחבריה של ענת רוזנברג תלמידה כתה ח' בחטיבת הביניים רודמן. בעקבות האסון יקיימו מחר בבית הספר החל מהשעה 10:00 בבוקר צוותים של פסיכולוגים ואנשי חינוך שיחות עם חבריה של ענת ז"ל לספסל הלימודים."

ראש העיר ציין כי "במקביל תושיט העירייה לבני המשפחה כל סיוע שלו יזדקקו. בשמי ובשם כל תושבי קריית ים אני מבקש להביע את צערי ולהשתתף באבלה הכבד של המשפחה. יהי זכרן ברוך."

———–

* בכתבה זו שולבו חומרים שהופצו ברשת האינטרנט וכל ניסיון לאתר את בעל הזכויות עלו בתוהו. השימוש בחומרים נעשה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים. אם את/ה בעל הזכויות של המדיה או שידוע לך למי שייכות הזכויות – צרו עמנו קשר כאן

2 תגובות

Back to top button