חדשות הארץמבזקים

ממשיכים להילחם על חיי התינוק שיולד לאחר התאונה הקטלנית

בבית החולים שיבא בתל השומר ממשיכים גם היום (שני) להיאבק על חייו של התינוק שיולד בשבוע ה-32 לאחר תאונת הדרכים הקטלנית שאירעה בכביש 6, סמוך למחלף בן שמן לפני יומיים. היום נמסר מבית החולים כי חלה החמרה נוספת במצבו של התינוק. הוא מטופל בפגייה כשהוא מורדם ומונשם ומצבו אנוש.

אמש אמר ד"ר יובל לוי, סגן מנהל בית החולים שיבא בתל השומר כי "מצב התינוק שיולד עדיין אנוש, הרופאים ממש נלחמים על חייו. הסיכויים לא גבוהים להישרדות, כמו שאנחנו מכירים במצבים כאלו. הסיכוי להישרדות אחרי החייאה כל כך ממושכת הם קטנים מאוד. אבל בכל זאת נלחמים על חייו וכרגע הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ פגים".

בתאונה הקטלנית נהרגו אירנה דובינסקי בת ה-30 אם המשפחה שהייתה כאמור בחודש השביעי להריונה ויולדה בניתוח קיסרי וענת רוזנברג בתה בת ה-12 מקריית ים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ענת רוזנברג ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

בתאונה נפצעו שישה נוספים וביניהם אליסה בת ה-7 אחותה של ענת ז"ל ובן זוגה של האם, סרגיי צ'בוטרב. חמישה בני משפחה שהיו ברכב המסחרי שהיה מעורב בתאונה ובו נסעו תושבת נוף הגליל עם שתי ילדותיה, הסבא והסבתא, נפצעו באורח קל עד בינוני, והם ששוחררו כבר מבתי החולים שיבא שבתל השומר ובילינסון שבפתח תקווה.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מחקירת ראשונית של המשטרה עולה כי התאונה התרחשה לאחר שעל פי החשד, סרגיי שנהג ברכב הפרטי, התנגש במעקה הבטיחות מסיבה שטרם התבררה, ומעוצמת הפגיעה נזרק למרכז ונפגע מהרכב המסחרי שנסע מאחוריו.

אתמול התקיים בחטיבת הביניים "רודמן" בקריית ים מפגש בין אנשי הצוות החינוכי וצוות פסיכולוגים עם חבריה לספסל הלימודים של ענת ז"ל שלמדה בכיתה ח' בבית הספר.

שירי בנימין, יועצת בית הספר אמרה כי "ענת ילדה מקסימה. ענת ילדה שכולה חיוך, כולה לב. תמיד הייתה נכנסת לבית הספר ומאירה את הסביבה שלה. היא הייתה ילדה חברותית, השתתפה בחוגים, הייתה רקדנית. ילדה מקסימה, עדינה, שקטה כל כולה היה רק נתינה ושמחה. כמה שהיא הייתה שקטה היא הייתה מורגשת מבחינה חברתית, תמיד היו מסביבה בנות, חברות טובות שליוו אותה כבר מבית הספר היסודי, המורים מאוד מאוד אהבו אותה. עצוב".

דוד אבן צור, ראש העיר קריית ים הביע צער על האובדן של אירנה ובתה ענת ז"ל וביקש למסור רפואה שלמה לבן זוגה של אירנה ובתה הקטנה שנפצעו בתאונה. "הילדה בכיתה ח' לומדת כאן בבית הספר רודמן והאמא שחינכה את הילדים בקריית ים, אנחנו מסרבים להאמין, זה קשה מאוד. משפחה שלמה, האבא פצוע והבת בכיתה א' בבית ספר אורים נאחל להם רפואה שלמה ושלא ידעו צער. שמדינת ישראל תכיר בכך שהתאונות האלה זה המלחמה הכי קשה שלנו ושלא נדע עוד צער, תהיה נשמתן צרורה בצרור החיים, אמן".

הוריה של אירנה דובינסקי ז"ל הגיעו לארץ מרוסיה ובאגף הרווחה בעיריית קריית ים נערכים בכדי לסייע למשפחה בסידורי ההלוויות שטרם נקבע מועדן.

Back to top button