צרכנות

ביטוח רכב מקיף – מה חשוב לדעת?

כל מי שרוכש רכב יודע שמדובר בנכס חשוב ויקר ערך, בו אנו משקיעים את מיטב כספנו. הרכב שבו אנו משתמשים מדי יום, חשוף למגוון סכנות, מפגעים ונזקים ממשיים. כתוצאה ממעורבות בתאונת דרכים, פגעי מזג אוויר, נזקי אש, גניבה, הפגנות, פריצה ועוד סיכונים נוספים, ישנה חשיבות רבה להקפיד לרכוש ביטוח רכב מקיף, שנותן כיסוי כספי עבור נזקים ופגיעות שונות לרכב ו/או לרכוש.

עלות דמי ביטוח לרכב אינה אחידה אלא נקבעת לכל רכב בהתאם לשקלול פרמטרים כגון עלות הרכב, שווי השוק, סוג הרכב, שנת הייצור, עבר תאונתי, רישום עבירות תנועה, סך הכיסוי בעת הפעלת ביטוח רכב ונתונים מספריים אודות כמות הגניבות של רכבים מאותו סוג ועוד.

מה מכסה ביטוח מקיף לרכב?

ביטוח רכב מקיף הוא מוצר נפוץ, חיוני ומומלץ מאוד בענף הביטוח, בהיותו מעניק תחושת ביטחון, שקט נפשי והגנה כספית רחבה מפני שלל נזקים שיכולים לקרות לרכב ולרכוש שבו. זאת, כתוצאה ממפגעי טבע, שריפות, שיטפונות, הצפות, רעידת אדמה וכדומה. כמו כן, פוליסת ביטוח מכסה מצבים לפיהם הנזקים לרכב נגרמו בשל תאונות בכביש, גניבה, השחתה מכוונת, פריצה ועוד. חשוב לציין, כי פוליסת הביטוח המקיף הינה רחבה וחלה במקרים שבהם הנזק קרה באשמת הבעלים של הרכב וגם בסיטואציות בהן האחריות לקרות התאונה והנזקים היא של גורמים אחרים. כמו כן, ביטוח מקיף כולל בתוכו גם פיצוי כספי בגין נזקים שנגרמו על ידי בעל הרכב לרכבים אחרים כולל ביטוח צד ג'.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חשיבות רכישת ביטוח מקיף

למרות שאין חובה על פי חוק לרכוש ביטוח מקיף לרכב, לאור הכיסויים הנרחבים והיתרונות הרבים שהוא מספק, אחוז גבוה מקרב האוכלוסייה בישראל רוכש אותו. ביטוח מקיף מהווה השלמה חשובה ומשמעותית לפוליסת החובה שמכסה רק נזקים פיזיים שנגרמו כתוצאה מתאונת דרכים. כמו כן, כחלק מתנאי הביטוח, נדרשים הנהגים להוסיף לרכב אמצעי מיגון ייעודיים, כך שרמת הבטיחות וההגנה על הרכב עולה.

טיפים חשובים לפני הזמנת ביטוח

השתתפות עצמית: חברות הביטוח קובעות בפוליסה, מהו אחוז השתתפות העצמית אותו תדרשו לשלם עבור תיקון נזקים בעקבות מעורבות בתאונה, כאשר אתם מפעילים את הביטוח.

חברות הביטוח מאפשרות להרחיב את הביטוח המקיף ולהוסיף לו כיסויים חשובים ושימושיים, כל אדם לפי הצרכים הספציפיים שלו. כמובן, ככל שרוכשים יותר כיסויים, מחיר הביטוח עולה, אולם אתם זוכים לקבל הגנה מלאה לרכב וראש נקי מדאגות. כך, שירות הגרירה כחלק מהביטוח, מבטיח חילוץ יעיל ומהיר מכל מקום בארץ ומאפשר להמשיך בשגרת החיים הרגילה, קבלת רכב חלופי במקרים של גניבה או הרס טוטאלי לרכב, כאשר חשוב לוודא עם חברת הביטוח את סוג הרכב החלופי, מועד הקבלה ומשך הזמן בו תוכלו להשתמש בו.

כיסוי חשוב הנכלל בפוליסה הוא שבר שמשות ומראות צד, אלה נזקים שיכולים לקרות בתדירות גבוהה ועלות התיקון שלהם יקרה. כמו כן, ישנה אפשרות להרחיב את הביטוח כך שתקבלו פיצוי עבור הוצאות הגנה משפטית, הרחבת הכיסוי הכספי עבור נזקים פיזיים לצד ג' מעבר למופיע בפוליסת החובה ועוד. את ההרחבות מומלץ לרכוש בהתאם לדרישות ולצרכים הספציפיים, כאשר חשוב לקרוא בעיון את תנאי הפוליסה כדי להבטיח שהיא מכסה את כל הסיטואציות החשובות לכם, כך שבבוא העת תחסכו הוצאות מיותרות.

ביטוח רכב מקיף מזמינים בהכשרה חברה לביטוח

הכשרה חברה לביטוח מציעה פוליסת ביטוח מקיף לרכב במחירים אטרקטיביים ביותר ובתנאים הנוחים ביותר בשוק, שתגן עליכם בצורה מיטבית מפני מגוון תרחישים. כך, הביטוח כולל כיסוי עבור שריפות ונזקי מזג אוויר שונים, כגון שיטפונות, ברקים, שלגים ועוד. כיסוי לנזקים שייגרמו לרכוש של צדדים שלישיים לרבות הוצאות משפט וכן כיסוי בגין נזקים שנגרמו בצורה מכוונת שלא על ידי בעל הרכב, לדוגמה הפגנות, השחתה ועוד. תוכלו גם להרחיב את הפוליסה כך שתכסה שירותי גרירה, רכב חלופי, שבירת שמשות ורדיו חלופי.

למידע נוסף על ביטוח רכב וביטוחים נוספים,

כנסו לאתר הכשרה – https://www.hcsra.co.il/

Back to top button