חדשות הארץמבזקים

הוארך ב-6 ימים מעצר הבעל החשוד ברצח אשתו בקריית ביאליק

בבית משפט השלום בקריות הוארך היום (שלישי) בשישה ימים מעצרו של מקסים טל, בן זוגה של מריה טל שנמצאה לפני כשבועיים, (11.10.19) כשהיא דקורה וללא רוח חיים בחדר המדרגות ליד ביתם בשכונת סביניה בקריית ביאליק.

מקסים בן ה-29 חשוד שרצח את אשתו, זאת לאחר שגבר החשד של חוקרי המשטרה בעקבות "ממצאים שונים שנמצאו בזירה ועדויות נוספות שהצטברו" ועברו של מקסים שהיה עצור בגין חשד לעבירות אלימות כפי מריה ואביה. כזכור, בתחילה סברה המשטרה שמדובר בהתאבדות וכך גם טען החשוד כי מצא את אשתו כשהיא ללא רוח חיים.

מריה טל ז"ל. צילום: מתוך פייסבוק

עם מעצרו של הבעל מיד לאחר המקרה טען עורך דינו רועי קרן כי "מדובר בטרגדיה אישית-משפחתית קשה מאוד. החשוד חווה טראומה נוראה כאשר ראה את אשתו מתאבדת למול עיניו. אני מתפלא על המשטרה, כאשר במקום להושיט לו עזרה ולעזור לו מבחינה נפשית וסוציאלית, שמים לו אזיקים ומובילים אותו לבית המשפט. אני בטוח שמה שהוא סיפר יתברר כנכון, ושהוא ישוחרר היום על ידי בית המשפט".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היום שב ואמר עורך הדין בבית המשפט כי מרשו חף מפשע ומריה נטלה את חייה בידיה "שום דבר לא השתנה מאז האירוע. מרשי ממשיך לשתף פעולה באופן מלא עם החוקרים ודבק בגרסתו לפיה חווה טראומה קשה. תוצאות נתיחת הגופה טרם הגיעו ולפיכך לא נקבעה עדיין סיבת המוות ומכורח זאת, המשטרה לא יכולה לשנות את עמדתה הראשונה לפיה המנוחה התאבדה. כל הפרסומים האחרים, שהמשטרה מנדבת הם ספקולציות ולא מעבר", ציין עו"ד רועי קרן.

ילנה, אמו של מקסים הכחישה בבית המשפט את מעורבותו של בנה באירוע ואמרה כי "מקסים אהב אותה מאוד, הוא נתן לה הכל. הוא העניק לה חום ואהבה שאף פעם לא היה לה". היא ציינה כי ביום האירוע קיבלה שיחת טלפון מבנה שהודיע לה על מה שאירע, "מקסים התקשר אליי בשעה 07:57 כשאני עוד ישנתי וצעק לי בטלפון: "מאשה התאבדה". הוא חזר על זה 3 פעמים ברציפות. הוא היה בשוק. אני אמרתי לו להזמין משטרה ואמבולנס", סיפרה.

מחוץ לאולם בית המשפט אמרה ילנה לכתבים כי "מקסים אינו אשם", לדבריה, "מקסים ילד טוב ולא אלים. המנוחה היא שנהגה כלפיו באלימות" והציגה תמונות של בנה מקסים כשעל צווארו סימני שריטות. "אני רוצה שעם ישראל ידע את האמת – מקסים לא אשם. אני מאמינה שהוא ישוחרר הביתה ויחזור לבנותיו".

בנוסף ביקשה ילנה חזקה על ילדיהם בטענה כי היא מפקפקת ביכולת משפחתה של מריה לטפל בילדות. לטענתה, משפחתה של מריה מתקשה לטפל בעצמה כל שכן יתקשו עוד יותר לטפל בעוד שתי ילדות. "הם לא מסוגלים לדאוג לעצמם אז בוודאי שלא יוכלו לדאוג לבנות", אמרה.

מקסים ומריה טל. צילום: מתוך פייסבוק

Back to top button