צרכנות

7 טיפים על ביטוח רכב שאתם חייבים להכיר

שוק ביטוחי הרכב משתנה ומתפתח במהירות רבה, כאשר ההתקדמות המשמעותית היא שהיום  פשוט ומהיר להזמין ביטוח רכב בכל שעה ובלי צורך לצאת מהבית. כך, שירות GO של הכשרה חברה לביטוח, מאפשר לרכוש בתוך כמה דקות ביטוח לרכב בצורה דיגיטלית, בזמנכם הפנוי ובעלות כלכלית כדאית ביותר.

מדובר על ממשק דיגיטלי חדשני, יעיל ונוח לשימוש במובייל, שיכול לחסוך זמן יקר, דאגות רבות וכמובן כסף. מעבר לרכישת ביטוח רכב, כל ההתנהלות השוטפת מול חברת הביטוח נעשית באתר go בכל שעות היממה באמצעות המובייל, בקלות ובמהירות.

כך, תוכלו לדווח מהשטח על מעורבות בתאונה, לעדכן פרטים אישיים, להזמין שירות גרירה, למסור פרטים ונתונים נחוצים להגשת תביעה ומבלי לבזבז זמן יקר על בירוקרטיה מסורבלת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על מנת שלא תישארו מאחור, ריכזנו במיוחד עבורכם את מושגי היסוד הבסיסיים שאתם חייבים להכיר בעולם ביטוחי הרכב.

מגוון ביטוחי הרכב המוצעים בחברת הכשרה

ביטוח חובה: מכוח פקודת רכב מנועי על כל בעל רכב בישראל לרכוש פוליסת ביטוח חובה, שמכסה את נזקי הגוף שיגרמו למבוטח, לנוסעים ולהולכי רגל, במקרה של פגיעה בעת השימוש ברכב, בכפוף לתנאי הפוליסה. הכיסוי כולל החזר בגין הוצאות רפואיות, אובדן השתכרות, כאב וסבל.

ביטוח רכב מקיף: ביטוח זה מכסה נזקים שנגרמו לרכב המבוטח כתוצאה ממקרים כגון התנגשות, גניבה, שריפות, התלקחות, נזקי טבע, נזקים שנגרמו לרכב בזדון לא על ידי המבוטח וכן נזקים לרכוש של צדדים  שלישיים.

ביטוח צד ג': ביטוח צד ג הוא ביטוח בסיסי ומוגבל בסכום הנקוב בפוליסה. הביטוח מכסה נזקים שנגרמו לרכוש ולרכב מצד שלישי על ידי המבוטח לרבות הוצאות עבור הגנה משפטית.

רצוי לרכוש את כל סוגי הביטוחים וההרחבות הדרושות לכם בצורה מרוכזת אצל חברה לביטוח מוכרת ובעלת ניסיון נרחב כמו חברת הכשרה, שנותנת את המחירים הכי טובים בשוק, עם תנאי תשלום נוחים, הכל בהתאמה אישית לפי צרכי הלקוח. בצורה זו, אתם זוכים ליהנות מהטבות ומבצעים וגם יכולים לשלוט באופן נוח וטוב יותר על כל הבירוקרטיה הכרוכה בתהליך הפעלת הפוליסה בגין תאונה או גניבה.

השתתפות עצמית ושירותי גרירה כחלק מהביטוח

השתתפות עצמית: בכל חוזה ביטוח מצוין סכום קבוע אותו נדרש בעל הפוליסה לשלם בעת אירוע נזיקין ובזמן הפעלת ביטוח. את סכום ההשתתפות העצמית מנכה חברת הביטוח מסכום הפיצויים המגיעים למבוטח. חשוב לדעת, שגובה ההשתתפות העצמית משתנה בין חברות הביטוח השונות ויש לשים לב טרם רכישת הביטוח זאת, מאחר שלעתים סכום השתתפות העצמית הוא מאוד גבוה, ולא משתלם למבוטח כלכלית לתבוע פיצויים מהביטוח במקרה של הפעלת השתתפות עצמית.

שירותי דרך וגרירה: שירותי גרירה הכרחיים ושימושיים במצבים רבים של תקלות פתאומיות ברכב, מעורבות בתאונה, המשביתים את הרכב. שירות הגרירה של הכשרה זמין עבור קהל הלקוחות בכל שעות היממה באמצעות האפליקציה בסלולר. השירות כולל קבלת רכב חלופי למקום האירוע, תיקונו והחזרתו לכתובתכם מוכן לנסיעה. כמו כן, בכל עת תוכלו ליצור קשר עם מוקד השירות המקצועי והאדיב של החברה, אשר פתוח בכל שעות היום וזמין עבורכם בטלפון בכל בעיה או שאלה.

הגשת תביעה: במקרה של נזק לרכב כתוצאה מתאונה, יש לפעול בצורה מסודרת כדי לאפשר לחברת הביטוח לטפל במקרה בצורה מהירה ואפקטיבית. במסגרת זו, יש לדווח לחברה בהקדם האפשרי על קרות התאונה, למלא טופס תביעה ולצרף את כל המסמכים הדרושים.

פיצויים: כאשר מתרחש הפעלת הביטוח, חברת הביטוח משלמת לבעל הפוליסה פיצוי כספי בגין ההוצאות השונות שנגרמו לו, על פי תנאי האחריות והסכומים המופיעים בפוליסה. את הפיצויים יש לשלם למבוטח בתוך 30 ימים מיום האירוע הביטוחי, ככל והוגשו מלוא המסמכים הנדרשים.

כאשר מדובר על גניבה של רכב, חברת הביטוח מחויבת לשלם את סכום הפיצויים במידה והרכב לא אותר בתוך פרק זמן של 45 ימים מתאריך מעשה הגניבה. בכל עת ניתן לקבל מענה וסיוע אנושי של נציגי השירות המקצועיים והמנוסים של חברת הכשרה.

Back to top button