מבזקיםמשפטי/פלילי

החשד להתעללות בתינוקת באשקלון: הוארך מעצר האם ובן זוגה

בית משפט השלום באשקלון האריך היום (שלישי) בחמישה ימים את מעצרו של של זיאד אעביד, הצעיר הערבי מחברון החשוד בהתעללות ותקיפת התינוקת בת ה-10 חודשים באשקלון. מעצר האם ששמה נאסר לפרסום הוארך ביומיים.

על פי החשד, זיאד בן זוגה של אם התינוקת שגר בביתה בתקופה האחרונה ושהה בישראל בניגוד לחוק, נהג להתנהג כלפיה באלימות. נציג המשטרה טען בדיון כי מדובר לכאורה במסכת התעללויות בתינוקת ובאם. בהחלטת בית המשפט נכתב כי לזיאד מיוחסות עבירות של תקיפת חסר ישע וחבלה, נטישה, הזנחת קטין ועבירות אלימות כלפי האם.

כזכור, אתמול בלילה הובהלה התינוקת לבית החולים ברזילי בעיר ובהמשך הועברה לבית החולים סורוקה. הבוקר נמסר מבית החולים כי "מצבה של התינוקת שהועברה לסורוקה מאשקלון מוסיף להיות אנוש. היא מונשמת ומורדמת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החשוד אותר על ידי משטרת ישראל, שעה שניסה להימלט בחזרה לשטחים. הוא נעצר סמוך לצומת פלוגות ונלקח לחקירה.

מחקירת המשטרה עולה חשד כי בין זיאד לאם התינוקת פרץ ויכוח על רקע רצונה לצאת לבלות, מה שהוביל לכעסו של החשוד ולתקוף לכאורה את התינוקת. אמש טענה האם בפני מקורביה כי עזבה את הבית ונסעה לבאר שבע להיפגש עם חברים כשהתינוקת היתה בריאה. לדבריה אינה יודעת מה קרה. האם כאמור שמעצרה הוארך ביומיים חשודה בהזנחת קטין, בהתעללות ובהלנת שוהה בלתי חוקי.

בית המשפט באשקלון. צילום: חדשות MivzakLive

Back to top button