צרכנות

כך תשדרגו את המשרד שלכם

אומרים שעובדים טובים מחזיקים את המשרד, וזה נכון. בין אם מדובר במשרד חקירות פרטי, משרד לרואי חשבון או עורכי דין, תמיד יש צורך בעובדים מקצועיים שמוכנים להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוח. עם זאת, המראה של המשרד חשוב לא פחות. משרד יוקרתי ומעוצב משדר נינוחות ואיכות. במשרד כזה הלקוח יכול להתרשם לא רק מהשירות שאתם נותנים, אלא גם מהמקום הייצוגי שבו אתם עובדים. אם המשרד שלכם עבר לאחרונה למקום חדש, זוהי הזדמנות נהדרת להשקיע בעיצוב. וגם אם לא – תמיד כדאי להשקיע מעט יותר בשדרוג כדי להעניק למשרד מראה ייחודי.

מחיצות אקוסטיות – לא רק שימושיות, אלא גם יפות

המחיצות האקוסטיות הן אותן מחיצות במשרדים אשר מפרידות בין תאי העובדים. הן מסייעות לבודד רעשים ומאפשרות לכל עובד ועובדת לעסוק בעניינם ללא הפרעות מיוחדות. מחיצות אלה נפוצות בעיקר במקומות עבודה המספקים שירות טלפוני, אך אפשר למצוא אותן בכל מקום שבו זקוקים העובדים למעין בידוד שיאפשר להם לעבוד בנחת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מחיצות אקוסטיות מגיעות בשלל צבעים ועיצובים, בהתאם לאופי המשרד שלכם. ניתן, למשל, להזמין מחיצות אנכיות או חלקות, וכן מחיצות בעלות זכוכית כפולה, אשר מעניקות למשרד שלכם מראה יוקרתי ונקי. מעבר לכך, למערכת המחיצות אפשר להתאים דלתות שונות דוגמת דלתות עץ בסגנון כפרי כמו גם דלתות מתכת או זכוכית, בהתאם לסגנון המודרני.

עניין של ריהוט

כדי לאפשר לעובדים שלכם סביבת עבודה נוחה ומכובדת, מומלץ לרכוש ריהוט משרדי יוקרתי. הריהוט מתחיל מהפריטים הבסיסיים ביותר – כיסא ושולחן. הכיסאות צריכים להיות לא רק יפים, אלא גם נוחים ומותאמים לישיבה ממושכת. כמו כן, שולחן רחב ומעוצב שעליו ניתן להתקין עמדת מחשב או לסדר את כל הניירת, הוא שדרוג משמעותי עבור העובד. על פי רוב, את הריהוט המשרדי משלימים פריטים כמו ארונות אחסון ומדפים חזקים, מעוצבים ואיכותיים. כמו כן, היות שעיצוב המשרד הוא חלק בלתי נפרד מהמיתוג שלכם, חשוב לבחור אותו בקפידה רבה. מומלץ להתאים צבעים רגועים כמו לבן או כסוף כדי ליצור סביבת עבודה נינוחה.

יש מי שעוזר לכם

אם אתם מעוניינים לשדרג באופן משמעותי את המשרד שלכם ולגרום למתחרים שלכם לקנא בכם, כל שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לחברה מקצועית שתעזור לכם להפוך את המשרד הפרטי שלכם לאגדה מהלכת. חברת innovate היא חברה מקצועית ומנוסה העוסקת בייבוא ריהוט משרדי מודרני, מעוצב ויוקרתי. מבין המוצרים השונים שמספקת החברה ניתן להזכיר ריהוט משרדי מודולרי, ריהוט המיועד במיוחד לחדרי ישיבות, שולחנות, כיסאות, מחיצות שנועדו לרצפה ולתקרה ועוד.

Back to top button