מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: שכר דירה בירושלים וגנב חשמל לצורך גידול סמים

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד ישראל מאיר יעקב זדה בן 22, בגין גידול סם מסוכן במשקל כולל של 224.4 ק"ג ועבירות נוספות.

על פי עובדות כתב האישום החל מיום 01/01/2019 ועד למועד הגשת כתב האישום שכר הנאשם דירה בירושלים ובמועד שאינו ידוע במדויק החל לגדל בדירה סם מסוכן מסוג קנבוס. הנאשם שתל בשישה חדרים בדירה עשרות שתילים של קנבוס. לצורך גידול הסם המסוכן רכש הנאשם והחזיק בדירה ציוד – לרבות מערכת איוורור, דשן, מנורות חשמל, מדי טמפרטורה וכלי עבודה. ב-17/10/19, במסגרת פשיטה של משטרת ישראל על הדירה נתפסו שתילי קנבוס במשקל כולל של 224.4 קילוגרם נטו.

בנוסף, בתקופה הרלוונטית לכתב האישום במועד שאינו ידוע במדויק, ובמטרה לחסוך בהוצאות החשמל בגין תהליך הגידול, הייצור והפקת הסם המסוכן מסוג קנבוס, הנאשם יצר חיבור לא חוקי אל קופסאות החיבורים של חברת החשמל הממוקמות בחדר המדרגות של בניין המגורים בה ממוקמת הדירה, אשר התפצל לששת החדרים בדירה בהם גידל הנאשם סם מסוכן מסוג קנבוס, כך שהחשמל הזין את הדירה מבלי שהנאשם נשא בעלויות צריכת החשמל המלאות של הדירה. חיבור החשמל בדרך זו יצרה סכנת התחשמלות ושריפה לדירה ולבניין כולו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שווי החשמל שגנב הנאשם בדרך המפורטת לעיל הינה כ-171,623 ₪. בנוסף הודגש בכתב האישום כי לנאשם לא היה רישיון לעסוק בעבודת חשמל.

Back to top button