מבזקיםמשפטי/פלילי

המורה הורשע: ביצע עבירות מין, התעלל ותקף 18 מתלמידיו הקטינים

ביהמ"ש המחוזי בתל אביב (הרכב כב' הש' גלעד נויטל) הרשיע היום (שני) פה אחד,לאחר ניהול הוכחות, את אברהם רוזנפלד ששימש כמורה בבית ספר בעבירות מין, התעללות ואלימות חמורה ב-18 קטינים בגילאי 7-8. הנאשם הורשע בריבוי עבירות התעללות בקטין על ידי אחראי, תקיפת קטין על ידי אחראי הגורמת לחבלה ומעשים מגונים מתחת לגיל 16 בניגוד להסכמתו ועבירה של התעללות בבעל חיים. הנאשם זוכה מחמת הספק מעבירה של מעשה סדום ובמקום עבירה נוספת של מעשה סדום, הרשיע בית המשפט בעבירה של מעשה מגונה.

על פי הכרעת הדין, הנאשם שימש כמורם ורבם של הקטינים ואחראי על בריאותם וחינוכם של שלומם בעת שהיו בני 7 שנים לערך ולמדו בכיתה ג'. החל משנת 2003 ועד 2010 הפעיל הנאשם במספר רב של הזדמנויות ועל בסיס יומיומי ושיטתי אלימות פיזית ונפשית שאופיינה באכזריות, בהשפלה ובהטלת אימה תוך ניצול יחסי התלות והמרות בין הנאשם לתלמידים. מעשים של הנאשם עולים כדי התעללות גופנית ונפשית בקטינים עקב הצטברותם, התמשכותם, חומרתם ואופיים. כמו כן , במהלך התקופה, במספר הזדמנויות רב, בבית הספר, התעלל הנאשם בקטינים, פיסית, נפשית ומינית בכך שתקף אותם באופן יומיומי, וגרם להם לחבלות גופניות ונפשיות, ביצע בהם מעשים מגונים לצורך גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים שאופיינו באכזריות, השפלה והטלת אימה, והכול תוך ניצול יחסי התלות והמרות בין הנאשם לתלמידיו הקטינים.

בנוסף הרשיע בית המשפט את הנאשם בכך שבמהלך שנת 2006 בכיתה, ולעיני קטינים ששהו בה באותה עת, התעלל הנאשם בחתול אשר נכנס לכיתה, התאכזר וגרם סבל חמור לחתול , בכך שדחף את החתול מאדן החלון וגרם למותו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בית המשפט קבע "אני מקבל את ראיות התביעה ובהן העדויות המהימנות של עדי התביעה, לרבות ובעיקר עדותם המהימנה של התלמידים- המתלוננים , ודוחה את גירסתם הבלתי מהימנה של הנאשם ושל עדי ההגנה", "אדגיש: זיכויו של הנאשם מהעבירות שפורטו לעיל, נובע מספק סביר שעולה מתוכן הדברים כפשוטם בעדויות הרלבנטיות כשלעצמן (וכן באישום 21 חסוי) ואינו גורע מאמינות עדי התביעה שהעידו באותם אישומים עדות מהימנה".

בנוסף קבע בית המשפט : ..לכך יש להוסיף, את מערכת היחסים שבין הנאשם (רב ומורה) לתלמידיו – הילדים, קטינים בני כ- 7 שנים בלבד, שבה מצויים פערים כוחות משמעתיים; הנאשם נמצא בעמדת כוח ומרות כלפיהם, כשתלמידים- הילדים אין כל יכולת להגן על עצמם מאלימותו הקשה, האכזרית והנמשכת, וממעשיו המגונים בהם, של הנאשם. מצבם של הילדים- המתלוננים היה רגיש ופגיע אפוא אף יותר, וההתעללות בהם מצדו של הנאשם, עוצמתית אף יותר".

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

תגובה אחת

Back to top button