מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו: רק כוח-מגן חזק שלנו יבטיח את קיומנו לדורי דורות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הערב (שלישי) דברים בטקס האזכרה הממלכתי לרחבעם זאבי ז"ל בהר הרצל בירושלים.

ראש הממשלה נתניהו אמר בנאומו: "היום אני יכול לבשר שהתכניות לבניית מרכז הנצחה לגנדי בברקן בשומרון – מתקדמות משמעותית. משרד ראש הממשלה חתם לפני חודש על הסכם התקשרות עם המועצה האזורית שומרון, בנוגע להקמת מרכז המורשת הזה. העבודות בשטח יחלו בחודשים הקרובים – וגנדי, עם רעייתו הנאמנה והבלתי נשכחת יעל – יונצחו בשומרון שאותו אהבו בכל לבם".

עוד הוסיף רה"מ נתניהו כי "גנדי תמיד הדגיש את הלקח של מאורעות הדמים – איננו יכולים להפקיד את ביטחוננו בידי זרים. רק כוח-מגן חזק שלנו יבטיח את קיומנו לדורי דורות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יתרה מזאת, גנדי הבין שפרעות תרפ"ט אינן תקרית אקראית, תקרית חולפת. להפך – הטבח הקשה מלמד על מהות הסכסוך בינינו לבין שכנינו, אלה שמסרבים בעקביות זה 100 שנים להכיר בזכותה של מדינת-הלאום של העם היהודי.

דווקא בשעה שמתחוללים שינויים בעניין הזה, שינויים אפילו גדולים מאוד, אצל כמה משוכני המזרח התיכון, דווקא ההתמדה הזאת אצל שכנינו המיידיים – מראה עד כמה הסרבנות הזאת עמוקה. הם אמנם מסרבים – אבל לא בחסדם אנחנו חיים פה.

קיומנו מותנה בנכונות שלנו להמשיך להיאבק על עצמאותנו, על קיומנו, על מדינתנו – מצוידים בנשק עוצמתי, חדורים בצדקת הדרך, ונחושים להמשיך בבניין המדינה שהישגיה הם לפלא בעיני האומות".

צילום: קובי גדעון, לע"מ

תגובה אחת

  1. אני סומך על נתניהו בעיניים עצומות.
    אך בנוסף לכך, עלינו לסלק ל ג ר ש מארצנו את מיליון הערבים-האוייבים- המנוולים, שחיים כאן והורסים את חיינו מבפנים, מחסלים אותנו יום-יום, ולא מקבלים את עונשם.

Back to top button