חדשות הארץמבזקים

לפיד: "לחזור לסיכולים. מדיניות הפיוס של נתניהו פשטה את הרגל"

ח"כ יאיר לפיד (כחול לבן) התייחס היום (שבת) לירי מעזה במהלך הלילה ואמר כי ישראל צריכה להגיב בעוצמה וללא היסוס.

"תמונתה של תהל דהן בת החמש, שוכבת על הרצפה קפואה מפחד, נחרטה בליבו של כל אזרח ישראלי" אמר הבוקר לפיד והוסיף, "בטחון לא עושים בצילומים ומסיבות עתונאים, אלא בעבודה נחושה ועקבית".

לדבריו, "החמאס ועוד יותר ממנו בכירי הג'יהאד האיסלאמי צריכים לדעת שישלמו בחייהם על כל התקפה על אזרחים ישראלים. על טרור צריך להגיב בכוח, לא במזוודות עם דולרים." לפיד תקף ישירות את נתניהו ואמר כי "מדיניות הפיוס של נתניהו פשטה את הרגל. תפיסת הבטחון מול עזה צריכה להשתנות. צה"ל צריך להפעיל ארגז כלים רחב בהרבה, כולל חזרה למדיניות הסיכולים. ישראל זקוקה בימים אלה להנהגה בטחונית חזקה ונחושה בראשות בני גנץ."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כזכור, שרה דהן, תושבת שדרות שיתפה הלילה את התחושות שחוותה יחד עם בתה ברגע שנשמעה האזעקה בעיר ונאלצה להיכנס עמה למרחב מוגן. "הבת שלי! האושר הפרטי שלי! הילדה הקטנה שהבטחתי לשמור עליה מכל משמר! קפאה במקום ופשוט לא זזה למרות שהייתה בממד!! כל הגוף שלה רעד, היא ננעלה על הרצפה ולא זזה עם הידיים על הראש.. ילדה שלי אני מצטערת כל כך שאת צריכה לעבור את זה! אני פה מחבקת בכל רגע ושניה…" כתבה שרה בעמוד הפייסבוק שלה.

צילום: מתוך פייסבוק

5 תגובות

  1. ביבי האפס עשר שנים ראש ממשלה. אין לך את מי להאשים – אתה אשם.
    תושבי העוטף, שדרות, דימונה ובאר שבע – את משעממים את ביבי, שרה והמטורלל הקטן והג'ובניק – יאיר. תצביעו לו שוב אם אתם מתעשים שהפיפי שביבי משתין עליכם הוא גשם.

  2. לפיד עלוב הנפש…חוץ מלהשמיץ לבקר וללכלך (קופי של אביך…)מה עוד יש לך להגיד ובכלל לייעץ למנהיגים שעברו ימים קשים מאלה. אני מציע ומבקש ממך פשוט להתנדף . תחזור למרתף האימונים שלך ותמשיך להקיף את מוחך הזעיר בשרירים ובעליבות….אפס מאופס. תפסת פראייר כמו גנץ לרקוד מאחורי דמותו . לא אתה ולא בוחריך ראויים להתקרב לנעלי מנהיגי הליכוד …אפססססססססססססססס

Back to top button