חדשות הארץמבזקים

"תושבי הדרום הפכו לבני ערובה יש להציג אולטימטום ברור לעזתים"

היום (שבת) השתתף ח”כ עמר בר-לב (העבודה-גשר), מפקד סיירת מטכ”ל לשעבר, בשבתרבות בנס-ציונה, בהגשת אביעד פורהליס, ואמר כי "ההסכם בין ביבי לקטאר הוא עוד מהלך אסטרטגי כושל של נתניהו שמוביל למלחמה. תושבי הדרום הפכו לבני ערובה, פעם של החמאס ופעם של ממשלת ישראל. אסור שמצב זה יימשך. בדרום חייבים לנקוט בצעדים אמיצים וגלויים לציבור בארץ, לפלסטינים ברצועה ולעולם כולו, ולהציג אולטימטום ברור לעזתים: מחד, שיפור דרמטי במצב ההומניטארי ברצועה, כולל הסרת ההתנגדות לבניית נמל והשבת גופות החיילים והשבויים, ומאידך, במידה והעזתים לא יקבלו זאת, תגובה צבאית רחבה".

ח”כ עמר בר-לב באירוע שבתרבות בנס ציונה

בעניין הפלונטר הפוליטי והרכבת הממשלה, הוסיף בר-לב: "להערכתי לא תהיינה בחירות שלישיות. במידה וגנץ לא יצליח להרכיב ממשלת מיעוט בהשתתפות או בתמיכת ליברמן במסגרת 28 הימים שהמנדט אצלו, ונגלוש ל-21 יום, אני מעריך שנתניהו יצליח בימים אלו להקים קואליציה, כאשר ישראל ביתנו וליברמן יתמזגו לליכוד, וליברמן ימונה למ"מ ראש הממשלה".

בעניין עצרת רבין שתתקיים הערב, אמר בר-לב: "מדובר בניסיון להפוך את יום הזיכרון לרבין למפגן אחדות מזויפת, שלא היה קיים לפני 24 שנים ובוודאי לא קיים היום. זוהי זילות הנצחתו, במקום להנציח את דרכו ומורשתו של רבין, שהיא היום דרכה של מפלגת העבודה הנושאת את שני הדגלים של רבין – הביטחוני והכלכלי חברתי. לכן, על מנת לכבד את זכרו ומורשתו של רבין, מן הראוי שיו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ הוא שיישא דברים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

2 תגובות

  1. נמל לעזה, זה אחלה רעיון. אפשר להכניס תותחים , טילים, נ.מ. מכל הסוגים וגם מלטים. אחרי שנה שנתיים של התחמשות נתקוף את ישראל מכל הכיוונים ונשלים את מה שחא הצלחנו ב67.

Back to top button