מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו ימנה את בנט לשר הביטחון? בנט: "ישראל במצב חירום"

יו"ר הימין החדש, ח"כ נפתלי בנט התייחס הערב (שבת) למטחי הרקטות שנורו אמש לעבר שדרות ויישובי המועצה האזורית שער הנגב ואמר כי "ישראל במצב חירום לאומי".

לדבריו, "לא ניתן יהיה לדחות לאורך זמן את טיפול השורש הנדרש בעזה, זאת במקביל לבלימת הצבת טבעת הטילים של איראן סביב ישראל. ‏אסור שישראל תצא לסיבוב בחירות שלישי שישתק אותנו וימנע פעילות בטחונית ואזרחית דחופה. ‏על כולם, נתניהו וגנץ כאחד, להתפשר ולהקים ממשלה בהקדם" והדגיש, "אנחנו, בימין החדש, נעשה הכל למען מניעת בחירות והקמת ממשלת אחדות."

בתוך כך, מקורבים לראש הממשלה בנימין נתניהו אמרו כי לאחרונה חלה התקרבות משמעותית בין השר לשעבר נפתלי בנט לראש הממשלה נתניהו וציינו כי הוא שוקל למנות אותו לשר. מסתמן שנתניהו יחליט למסור לידיו של בנט דווקא את תיק הביטחון הנמצא תחת אחריותו מאז התפטרותו של אביגדור ליברמן. יש לציין כי גם תיקי הרווחה והתפוצות פנויים אך נראה שבנט לא מכוון לתיקים אלה אלא יותר בכיוון של תיק הביטחון, שכפי הנראה סיכויו לקבל זאת נמצאים בשלבים מתקדמים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
נתניהו ובנט. צילום: אתר הכנסת

3 תגובות

  1. תרגיל ביביסטי ידוע
    מעניין אם בנט ילמד ממה שקרה ללפיד כשר אוצר
    או לליברמן
    או כחלון
    ביבי שולח אל הכפור את כל מי שמאיים עליו ומנסה לנטרל אותו שם.

  2. חרטטן. 10 רקטות מצב חירום לאומי. אתה צוחק על עצמך אוליי. למדת מביבי. הוא ניסה את השטות הזאת וזה לא עבד. תפסיק לערבב אותנו. אתם גמרתם ורק נאחזים בקרנות המזבח. פטנט האויב בפתח אויי ואבויי ההפחדות שלך.

Back to top button