מבזקיםרצועת עזה

סינוואר לגנץ: "נראה מה תעשה. אתה תקלל את היום שבו נולדת"

מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר אמר היום (שני) כי "ההתנגדות הפלסטינית מורכבת מ-70 אלף לוחמים צעירים חמושים, עשרות אלפי רקטות שיכולים להפוך את ערי הכיבוש לערי רפאים, מאות קילומטרים של מנהרות תת קרקעיות, מאות אלפי מלכודות ואלפי טילי נ"ט שיהפכו את המרכבות (טנקים) של הכיבוש להריסות".

סינוואר העביר בנאומו מסר ישיר ליו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ ואמר "לאחרונה שמענו הצהרות של מנהיגי הכיבוש מאיימים ומאיימים ובסוף השבוע שמענו עוד שמצטרפים למועדון הבריונים (בהתייחסו לדבריו של בני גנץ לפני יומיים). אני מחכה שתקים ממשלה ונראה מה תעשה. אתה תקלל את היום שבו נולדת".

סינוואר הוסיף כי "העימות האחרון הוכיח שאיננו מדברים באוויר. חדר המצב המשותף סיפק הופעה נפלאה והשיג תוצאות טובות. במלחמה בשנת 2014 ההתנגדות בשיאה ירתה 10 רקטות במטח אחד, אך בסבב האחרון העולם ראה איך ההתנגדות יורה במטח אחד 50-60 רקטות. הרקטות והפגזים שלנו מיוצרים בתוך עזה והטנקים החזקים ביותר בעולם יפכו לברזל בוער, בעזרת אללה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"ברצועת עזה יש כוח צבאי אמין ומחושב. אין זה סוד שאנשינו חפרו מאות קילומטרים מתחת לאדמה ושיש לנו חדרי פיקוד ושליטה רבים מעל ומתחת לקרקע. מאות אלפי מארבים ממתינים לאויב אם יחשוב להיכנס לרצועת עזה." איים מנהיג חמאס והוסיף, "בנינו כוח שמסוגל לגבור על הכיבוש ולקבור את צבאו באדמה".

סינוואר התייחס לקשר של הארגון עם איראן ואמר: "אחינו באיראן מסייעים לנו בכסף, נשק וידע ולהם מגיע הקרדיט הגדול אחרי אלוהים בבניית וחיזוק כוחנו הצבאי. ללא התמיכה האיראנית בהתנגדות בעזה, לא היינו מגיעים לאן שהגענו".

הוא ציין כי תנועת חמאס פועלת לשפר את היחסים עם מדינות ערב באזור, "יש לנו שני יעדים, האחד – לפתור את הבעיה עם קטאר והשני – להעמיק את הקשרים עם מדינות ידידותיות. חיזקנו את הקשר עם אחינו בקטאר, שתרמו בשנים האחרונות כמעט מיליארד דולר לרצועת עזה", אמר סינוואר.

בקשר ליחס עם מצרים אמר סינוואר: "דפקנו בדלת בקהיר ופתחו בפנינו את הדלתות. מצאנו היענות ואוזן קשבת ויחסינו התקדמו מאוד. איננו יכולים להסתדר בלי אחינו במצרים. ההישג הנוסף הוא פתיחת מעבר רפיח ופתיחת שער סלאח אל-דין להכנסת סחורות".

לסיכום אמר סינוואר: "אנחנו עומדים וצופים באויב ולא נאפשר לו לשנות את כללי המשחק. צעדות השיבה לשבירת המצור והיצירתיות של הפלסטינים השיגו יעדים רבים. לא היססנו להתעמת עם האויב וידענו לעשות זאת מבלי להיגרר למלחמה. אנחנו משוכנעים שהעימות צריך להימשך ולכן הקמנו את ההפגנות על הגדר שהשיגו את מטרתן".

"יש לנו הרבה מודיעין על הכיבוש ופירקנו רשתות תקשורת (ציוד האזנה ומעקב) רבות שניסו לערער את היציבות ברצועה. המשבר ההומניטרי ברצועת עזה פגע בכל תחומי החיים בגלל המצור והסנקציות. המצור נועד לגרום לנו לכרוע על ברכינו ולזנוח את דרך ההתנגדות אך קרה בדיוק ההפך. אנחנו מסוגלים להפגיז את תל אביב במשך שישה חודשים מלאים." ציין סינוואר.

הוא הוסיף כי "עסקת המאה נועדה לסיים את הסכסוך עם הכיבוש ולמחוק את המטרה הפלסטינית. אני מבטיח כי כל מה שלא נוכל להשיג במילים נשיג על ידי האל באבק שריפה. אנחנו עומדים היום על קרקע מוצקה ויש לנו אלפי טילי נ"ט ורקטות בייצור עצמי. יש לנו כוח צבאי שהאויב מכיר. אנחנו מבטיחים שנשיג את היעדים של העם שלנו עד להסרת המצור."

מנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר. צילום: סוכנות הידיעות "מען"

2 תגובות

  1. יאלהה 45שנה איומים לא מפחדים ממלשנים על אחהם בשביל כסף בושה עם שטינקר עובד אלילים עם היו מוסלמים אמתיים לא היו משטפים בושה וחרפה לערבים עם פלסטינים מלשנים רוצחים מוסלמים בשביל כסף

Back to top button