מבזקיםמשפטי/פלילי

עו"ד אורי קינן – כדאי לקרוא !

רק לאחרונה הודיעה הפרקליטות על קבלת עמדתו של עו"ד אורי קינן בעוד תיק מתוקשר, זה לא טרוויאלי שבמדינת ישראל 2019 שומעת המדינה את טענותיו של חשוד ומנקה אותו מכל חשד מבלי להגיש נגדו כתב אישום.

קישור לאתר האינטרנט של המשרד

נראה שלא די בכך שבפיו של חשוד מצויות טענות טובות וכבדות משקל ובשביל שהדברים באמת יישמעו יש בדרך כלל צורך בסנגור מוערך שיציג וישמיע את הטענות, ולו בכדי שבפרקליטות יסכימו להקשיב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשנת 1997 הקים עו"ד קינן את המשרד.  הדבר הראשון שעבר אז בראשו כפי שכתב באתר משרדו כשאלה מנחה הוא  מה היה מצפה מעורך דין אותו שכר הוא לייצג את ענייניו.

לדבריו, מאז הקים המשרד הרעיון המרכזי אשר מנחה אותו ואת צוות משרדו הוא מתן שירות מעולה תוך הקפדה על מצוינות מקצועית ואנושיות.

כל לקוח המטופל על ידי המשרד הוא עולם ומלואו וזכאי למלוא תשומת הלב תוך הקפדה על כל פרט ודבר אשר יכולים לסייע להצלחת ההליך.

עו"ד קינן מדגיש שלא הקים 'סופרמרקט' ואינו מסכים לעבודה בשיטת 'הסרט הנע' אלא במתן שירות אישי, יעיל וממוקד בלקוח וצרכיו הייחודיים.

הגדרת משרד קינן ושות' הינה משרד 'בוטיק' ייחודי אשר 'תופר' את 'חליפת הטיפול' לפי צורך הלקוח הספציפי.

עו"ד קינן מספר שפגש הרבה לקוחות אשר הגיעו אליו בצמתים שונים בחייהם ולדעתו לאור הניסיון שצבר אפשרי באופן מוחלט כי כל אדם יהא זה אשר יהא יכול להיזקק לשירות המשפטי המקצועי בתחום הפלילי,  מתישהו בחייו.
כל אחד עלול ויכול להגיע למצב בו הוא נזקק לעורך דין אשר יהא לו משענת בטוחה וקיר ברזל לטיפול בעניינו.

על כן מספר קינן, כבר מזמן החליט לא לקבל את הדברים כמובן מאיליו וזאת מתוך ידיעה שכל אדם הוא עולם ומלואו ולכל אדם הצרכים הייחודיים והדרך הייחודית המתאימה לו.

גם בחירת צוות המשרד נעשית לאור הדרישות המחמירות אותן דורש קינן קודם מעצמו.

כל עורך דין או מתמחה אשר חברים בצוות המשרד מחויבים למקצועיות מקסימלית, הבנה ורגישות לצרכים השונים של הלקוח.

כעורכי דין במשרד מוביל, עוסק צוות המשרד במקצוע אשר מתחדש מקצועית כל העת ועל כן קיימת הקפדה כי צוות המשרד יהיה מעודכן מקצועית בכל שינוי או תמורה אשר חלים מעת לעת, זאת תוך מעקב יומיומי אחר פסיקת בתי המשפט השונים.

ברור במשרד קינן, שבסופו של דבר כל ייצוג לקוח במשרד והטיפול בעניינו, נעשה  באופן אשר יתאים באופן מוחלט ללקוח וללקוח בלבד כך שהמשרד ישמש ללקוח כזרוע ארוכה וכמגן ברזל !

 

משרד עו'ד אורי קינן ושות' מתמחה בטיפול בתיקים פליליים ומנהליים כמו גם בייעוץ בתחום.

עו'ד אורי קינן מתמחה בתחום הפלילי על כל רבדיו השונים וזאת משנת 1995 וצבר לזכותו אלפי שעות נסיון כעו'ד פלילי מוביל.

עו'ד אורי קינן נבחר גם חודש יולי 2015 לממלא מקום ראש לשכת עורכי הדין בישראל, עו"ד קינן שימש בפועל כראש לשכת עורכי הדין ישראל ולאחר בחירות 2019 עו"ד קינן ממשיך לכהן בתפקידים בכירים בלשכת עורכי הדין.

המשרד טיפל ומטפל בתיקים פליליים מהסבוכים ביותר שנידונו בבתי המשפט בארץ ועו'ד אורי קינן הוביל צוותי הגנה לנאשמים וחשודים מצמרת המשק.

התמחות המשרד כמוביל בתחום מעניקה ללקוחות את האפשרות לקבל יעוץ כבר מראשית ההליכים הפליליים תוך ניתוח המצב קדימה ובחינת טקטיקות פעולה ואסטרטגיה בניהול ההליכים.

צוות המשרד נבחר בקפידה רבה כיאה לאחד המשרדים המובילים בארץ בתחומו ומורכב מעורכי דין מובילים ומיומנים בתחום. צוות המשרד מחוייב ללקוח ולהצלחתו דבר אשר מחייב רגישות, חריצות ומיומנות זאת הואיל ואנו יודעים היטב כי מי שחס וחלילה מסתבך בפלילים נמצא בסערת נפש ויכול ועולמו חרב עליו.

על מנת לשמר את מעמד המשרד כאחד המובילים בתחום מקפיד המשרד באופן קבוע על השתלמות ולימוד בקרב עובדי המשרד אשר מחוייבים לעבור מעת לעת השלמויות מקצועיות בתחום.

עו'ד קינן משמש כמרצה בקורסים, השתלמויות מקצעיות, השתלמויות תעודה וימי עיון שונים בתחום הפלילי. כמו כן, חבר ומרצה בבית הספר לפרקטיקה משפטית וכתב מאמרים רבים בתחום הפלילי. עו'ד קינן מוזמן באופן קבוע להרצות בפני שופטים במכון להשתלמות שופטים.

בחודש נובמבר 2011 נבחר כיו'ר של הפורום הפלילי הארצי בלשכת עורכי הדין.

בשנת 2012 נבחר לצוות המוביל את התחום הפלילי במדרשה למשפט מעשי.

משרדי עורכי דין מהמובילים בארץ עובדים באופן שוטף מול המשרד ביעוץ ללקוחותיהם אשר מסתבכים בפלילים. 

במרוצת השנים הפך המשרד לאחד המובילים בתחום וצוות המשרד עושה ימים כלילות על מנת לקדם ולשמר מעמד המשרד.

מדריכי הדירוג הבינלאומיים Dun & Bradstreet  ו –  BDI  דירגו את המשרד ברשימת עורכי הדין המובילים בישראל.

Back to top button