מבזקיםמשפטי/פלילי

נעצרו 12 חשודים בהפצת תמונות וסרטוני עירום של בנות בטלגרם

היום (רביעי) הותר לפרסום כי בתום חקירה סמויה, המשטרה עצרה הבוקר 12 חשודים בהפצת תמונות עירום וסרטונים של מאות נשים ונערות ברשת הטלגרם.

משטרת ישראל זיהתה תופעה רחבת היקף של הפצת תמונות עירום וסרטונים של מאות קורבנות, נשים ונערות ברשת הטלגרם, ללא ידיעת או הסכמת המצולמות. החומרים על אותן בנות התפרסמו בקבוצות פנימיות, בהן אלפי משתמשים.

עם זיהוי התופעה, פתחה משטרת ישראל בחקירה סמויה ומורכבת תוך שימוש באמצעים מתוחכמים העומדים לרשות המשטרה. החקירה נוהלה במחלק הסייבר של היחידה המרכזית במחוז תל אביב בשיתוף יחידה 105 בלהב 433 ובליווי של מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך החקירה הסמויה, הצליחו חוקרי המשטרה למפות את הקבוצות ולהתחקות אחר זהות המפיצים, תוך התגברות על אנונימיות רשת הטלגרם.

הבוקר, עם מעבר לשלב הגלוי של החקירה, פשטו שוטרים על בתיהם של 12 חשודים בני 17-30 בכל רחבי הארץ, עצרו אותם ותפסו מחשבים וראיות נוספות. החשודים ייחקרו בשעות הקרובות בגין העבירות המיוחסות להם.

פקד ניר שדה, ממחלק הסייבר בימ״ר תל אביב מספר על החקירה

החשודים יובאו היום לדיון בבית משפט השלום בתל אביב בשעה 15:00.

כמו כן, המשטרה קוראת לקורבנות נוספים לפנות לקבלת סיוע בכל תחנת משטרה וכן במוקד 105

משטרת ישראל תמשיך לפעול באמצעות יכולותיה החקירתיות והכלים הטכנולוגים המתקדמים לאיתור ואכיפה נגד עבריינים המבצעים עבירות כלפי הציבור ותפעל להגנה על קורבנות , בגירים וקטינים, ברשת האינטרנט ובכל מקום אחר.

Back to top button