מבזקיםתאונות עבודה

תאונת עבודה קטלנית: פועל נפל מגובה באתר בנייה ביהוד ונהרג

שוב תאונת עבודה קטלנית באתר בנייה. פועל כבן 40 נפל לפני זמן קצר (חמישי) מגובה באתר בנייה ברחוב אלטלף ביהוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע צוות אמבולנס של הצלה העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, שבסופן נאלצו לקבוע את מותו.

פראמדיק על אופנוע מד״א משה גלבשטיין, סיפר: ״הגבר שכב על הרצפה כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, וסובל מחבלה רב מערכתית קשה. סיפרו לנו שנפל מגובה של מספר מטרים. התחלנו מייד בביצוע פעולות החייאה, אך בסופן נאלצנו לקבוע את מותו״.

מאיר סממה חובש ביחידת האופנועים של הצלה סיפר: "ביצענו פעולות החייאה על הפועל שנפל מגג תוך כדי עבודתו באתר בניה. למרבה הצער בתום מאמצי החייאה נקבע מותו כתוצאה מאופי הפציעות הקשות מהן סבל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

למקום הגיעו כוחות משטרה שפתחו בחקירת נסיבות האירוע ולמקום אף הוזמן נציג של משרד העבודה.

צילום: דוברות ארגון הצלה
צילום: דוברות ארגון הצלה

לפני שלושה ימים בלבד נהרג פועל נוסף בן 43 לאחר שנפל מגובה באתר בנייה בבית שמש, בכניסה לרמה ד׳. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לאתר הבנייה מצאו אותו עם פגיעת ראש קשה כשהוא ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו.

פראמדיק מד״א עמנואל שטרן, סיפר: "הובילו אותנו לתוך אתר הבנייה, שם שכב גבר כבן 50, מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. סיפרו לנו שהוא נפל מגובה של מספר קומות. ביצענו בדיקות רפואיות, אך לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

דוב לנדאו מתנדב זק״א בית שמש שטיפל בזירה, אמר: ״מדובר בפועל בן 43 שנפל מקומה חמישית באתר בניה, כשהגעתי למקום ראיתי את הפועל שוכב באתר הבניה ללא הכרה כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית, צוותי מד״א אשרו את מותו של הפועל במקום. מתנדבי זק״א בית שמש מטפלים בגופת ההרוג ובאיסוף הממצאים.״

חוקרי משטרה שהוזעקו למקום פתחו בחקירת הנסיבות.

יש לציין כי ההרוג הבוקר הוא ה- 42 במספר מתחילת השנה בענף הבניין.

צילום: שמעון בוחבוט דוברות מד״א
צילום: דוברות זק״א

Back to top button