בריאותמבזקים

560 מנות דם בשבוע התרמה מיוחד בסכנין

שירותי הדם של מגן דוד אדום התרימו בסכנין בשבוע שעבר חמש מאות ושישים מנות דם, כחלק משיתוף פעולה עם עמותת "אקדמאים למען הקהילה בסכנין", המקדמת מיזמים התנדבותיים למען הקהילה. בנוסף, במסגרת שבוע ההתרמה המיוחד, הצטרפו תשעים וארבעה בני אדם למאגר הלאומי לתורמי מח עצם, 35 חתמו על כרטיס אדי, ו-45 תרמו שיער לחולי סרטן.

שבוע התרמות הדם המוצלח בעיר סכנין התאפשר הודות להירתמותה של העמותה לנושא, ולגיוס מאות תורמי דם מסכנין והסביבה. בין היתר, התקיימו הרצאות בנושא בבתי ספר ומועדונים, חולקו עלוני מידע ברחבי העיר, והופצו פרסומים ברשתות החברתיות.

צילום: עמותת אקדמאים למען הקהילה בסכנין

ד"ר נימר סייד אחמד, בוגר הפקולטה לרפואה בטכניון וחבר עמותת "אקדמאים למען הקהילה בסכנין": "העמותה שלנו הוקמה לפני 6 שנים, במטרה לפעול למען הקהילה בנושאים שונים. שבוע התרמות הדם, שאנו מבצעים בשיתוף פעולה עם שירותי של מד"א, הוא פרויקט הדגל שלנו, כשלנגד עיננו עומדת העזרה לאחר והצלת חיים. אני מודה לשירותי הדם של מד"א על העשייה מכל הלב, לעיריית סכנין על הסיוע וכמובן לחברי העמותה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מתאם התרמות הדם של מד"א בחיפה, חיים מן: "אני מודה לעמותת 'אקדמאים למען הקהילה בסכנין' על שיתוף הפעולה הטוב וההירתמות לטובת נושא תרומות הדם, שהוא קריטי כל כך להצלת חייהם של בני אדם רבים ברחבי הארץ. בזכות העבודה המשותפת וההתגייסות של תושבי סכנין והסביבה, הצלחנו לגייס לא פחות מחמש מאות ושישים מנות דם, שיכולות לסייע להציל את חייהם של כ-1,700 חולים ופצועים. אני מודה לעמותה, לעיריית סכנין, למתרימי שירותי הדם של מד"א, וכמובן לתורמים המתנדבים, ומייחל לעוד מיזמים משותפים מאין אלה".

צילום: עמותת אקדמאים למען הקהילה בסכנין

Back to top button