צרכנות

טרוולאור כובשת את מחירי המלונות במקסיקו Travelor

בשנים האחרונות הפכה מקסיקו ליעד התיירותי החם ביותר בקרב צעירים בעולם. ארץ שיש בה הכל מהכל. מצד אחד גן עדן טרופי, ג׳ונגלים וחופים מרהיבים ומצד שני שווקי ענק ומסעדות אותנטיות רבות ומגוונות אשר יחד יוצרים לנו חווית חופשה מדהימה ברמת חמישה כוכבים אך עם מחיר של הרבה פחות. מקסיקו נותנת לנו כל מה שלא נמצא בשאר הכדור והופכת מיום ליום ליעד הנחשק ביותר בעולם.

אף בקרב הישראלים חלה עלייה מרשימה במספר היוצאים לחופשה בערים ובאיים היפים שמציעה מקסיקו. נמצא מגוון רחב של תיירים מכל העולם אשר ימצאו שם את מבוקשם. החל מזוגות היוצאים לחופשת ירח דבש מפנקת במיוחד ועד לסטודנטים ואף לצעירים, מוצ'ילרים, אשר לשם מכוונים את חופשתם אחרי הצבא. מקסיקו מותאמת לכל קהל יעד ותקציב באשר הוא. החל מהרמה הנמוכה ביותר ועד לרמה הגבוהה והמפנקת ביותר. 

יצאנו לבדוק מה בעצם מושך את צעירי העולם לבקר במקסיקו ומהו הגורם לעלייה במספר המבקרים הישראלי הרב אשר עלה בצורה משמעותית בשנתיים האחרונות ואשר ממשיך וגובר משנה לשנה עד שהפך לאחד היעדים המתויירים והנחשקים גם בקרב הישראלים. 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היעדים המבוקשים במקסיקו

את הקהל הישראלי נמצא בעיקר באיזור החופים במקסיקו . במחוז אשר נקרא "קווינטנה-רו". זהו מחוז אשר מכיל בתוכו מספר ערים דומיננטיות ואיים קסומים: בקאלר, פלאיה דל כרמן אשר בה מככבת השדרה החמישית המפורסמת המושכת אליה בעיקר צעירים וקנקון, אלו הערים היותר מתויירות.

בנוסף, אוהבים הישראלים את האיים: איסלה מוחרס, קוזמל, והולבוש. לאחרונה אף האי "קונטוי" מתחיל למשוך מבקרים רבים ולהצטרף לרשימת האיים המתויירים יותר.

האי קונטוי זהו אי מיוחד במינו אשר נמצא ברמת פיקוח ושמירה עד כדי הגבלה של מספר המבקרים על האי בו-זמנית! איים אלו מתפארים בחופים צחורים אשר אנו רגילים לראות רק בסרטים. מים בצבעי טורקיז צלולים, שלל אטרקציות אשר נוכל למצוא רק באזור זה, מלונות יוקרה ברמה גבוהה ביותר ומסעדות אותנטיות הם אלו אשר הופכים את האיים המיוחדים של מקסיקו לאחד המקומות הנחשקים והאוהבים בקרב המבקרים.

״הישראלים לא מכירים לפחות חצי מהמקומות היפים והמיוחדים שיש למקסיקו להציע" מספר לנו פיני אברהם, צעיר ישראלי החי במקסיקו מזה כ – 5 שנים ובעל סוכנות התיירות ״פלאיה-דיל״. סוכנות התיירות הטובה ביותר באזור. ״הישראלים רוצים להיות בדיוק איפה שהחבר שלהם היה.

ראו כדוגמא – כמעט ולא נמצא ישראלי שהיה בעיר קנקון שבמקסיקו איזור החופים ולא ביקר במלון "היאט זיוה", מה שאותו אחד לא יודע זה שבעודו "מעתיק" את חברו והולך רק למלונות ולאטרקציות עליהם שמע מחברו , הוא מפספס שלל מקומות ומלונות מפוארים ומהנים אף הרבה יותר ופעמים רבות שאפילו זולים יותר.״ 

תמונה של פיני אברהם באתר העתיקות שבעיר טולום במקסיקו איזור החופים.

מלונות בחצי המחיר 

משיחותינו עם נופשים ישראלים רבים באזור ואף משיחתינו עם סוכני תיירות ישראלים מקומיים הכרנו את אתר התיירות טרוולאור אשר מספק מחירים זולים בצורה משמעותית. זולים אף כעד לא הגיונים משאר האתרים. כ -90% מהנשאלים השיבו כי את כל המלונות באזור הזמינו דרך אתר התיירות טרוולאור – Travelor או דרך סוכן עצמאי המשווק את אתר טרוולאור ונהנו מחופשה מפנקת בעלות נמוכה בהרבה מכל אתר אחר. ואכן מבדיקה שערכנו נוכחנו לראות כי כך הדבר. טרוולאור מצליחה להוזיל את המחירים באזור עד לכ – חצי מהמחיר אותו דורשים באתרים אחרים. 

 

מלונות בקנקון

כדי להגיע למקסיקו אזור החופים ננחת תחילה בשדה התקופה "קנקון" ומשם כיעד הראשון מוסיף וממליץ פיני אברהם, ניסע כ50 דקות נסיעה לעיר פלאיה דל כרמן. דרכה נגיע לכל הערים והאיים מסביב ונוכל ליהנות מכל מה שנמצא בתוך העיר ואף מחוצה לה. בקנקון עצמה לא נמצא מה לעשות מלבד לינה במלונות יוקרה מפנקים במיוחד ויציאה למועדון הקוקו בונגו המפורסם. בקוקו בונגו נהנה מחוויה חד פעמית, שואו של דמויות רבות כגון ספיידרמן וסופרמן בתוספת מוזיקה והופעות מגניבות של אלביס פרסלי, מדונה ועוד רבים אחרים משנות ה80. בקנקון יבקרו בדרך כלל זוגות היוצאים לירח דבש וסטודנטים אשר באים ליהנות מהפסקה בלימודים ומחפשים פינוק ומלונות ברמה גבוהה. ״היתה לנו התלבטות גדולה בבחירת המלונות״ מספר לנו זוג אשר יוצא לחגוג ירח דבש ארוך במקסיקו. ״ההתלבטות שלנו היתה או לצאת לחודש שלם ולקחת מלונות ברמה סבירה או לצאת לזמן מופחת יותר וליהנות ממלונות מפנקים וברמה גבוהה וכשראינו את המחירים שמציעה טרוולאור אף למלונות היוקרה שהגיעו גם לחצי מהמחיר באתרים האחרים ולאו דווקא בקנקון אלא בכל מקסיקו, הצלחנו גם לצאת לחופשה ארוכה וגם לקבל מלונות ברמה גבוהה ומפנקת כמו שרצינו״.

״לכל קהל יש רמה מסוימת של מלונות. החל ממלונות סבירים ומטה ועד למלונות טובים ואף יוקרתיים ברמה הגבוהה ביותר .״ ממשיך לספר לנו פיני. ״אלו שבאים רק כדי להניח ראש ובעיקר לטייל באזור יקחו את המלונות הזולים יותר, מלונות ברמה סבירה או נמוכה ואף הוסטלים.

מי שמחפש חוויה מפנקת ויוקרתית יקח בדרך כלל את המלונות החל מהרמה הסבירה ועד ליוקרתיים ביותר. בכל מסלול של כל סוג של קהל אני מתאים למטיילים ע"פ דרישותיהם ורמת הציפיה שלהם את המלון המתאים להם. בחלק מהיעדים מלונות ברמה גבוהה ובחלק מהיעדים של החופשה רמה סבירה יותר , ע"פ הצורך וע"פ התקציב של אותם מטיילים " .

מלונות במקסיקו

מחירי המלונות המפוארים ברחבי מקסיקו יהיו כמובן בהתאם. מלונות אלו יציעו לנו חוויה פינוק מושלמת הכוללת אירוח הכל כלול הכולל מסעדות יוקרה, בריכות ענק, ג׳קוזים מפוזרים, ברים הן של אלכוהול והן של שייקים למינהם, חדרי כושר ברמה גבוהה הכוללים ספא מפנק ואף חופים פרטיים לרשות הנופשים. ישנם מלונות שאף נקבל שירות של מלצר פרטי או שף אשר יעשו לנו מופע פרטי. כדי ליהנות ממלונות אלו נצטרך תקציב מכובד של החל מ – 700 שקלים מינימום ללילה לזוג. ואם נתפרע וניקח את המלונות היוקרתיים ובעלי הרמה הגבוהה ביותר נוכל להגיע גם למחירים של כמה אלפי שקלים ללילה לזוג. במלונות אלו נהנה מפינוק של פעם בחיים ברמה שאפילו אם נרצה לצאת מהחדר לכיוון חדר האוכל, תגיע סירה מפוארת ותאסוף אותנו. במקסיקו נמצא מגוון רחב של בתי מלון בכל הרמות והסוגים. הבחירה בינהם תלויה רק בתקציב החופשה שלכם ועד כמה תרצו להתפנק. 

סדר החופשה המומלץ

״בשנתיים האחרונות התחילו להשכיל הישראלים ולהבין שמלונות מפוארים לא חייבים לקחת דווקא בעיר קנקון שבה אין הרבה מה לעשות מעבר לכך. אלא ניתן למצוא מלונות יוקרתיים, מפוארים ומפנקים גם בפורטו מוראלוס ובערים נוספות. הן הקרובות לקנקון ואף בערים הרחוקות יותר״ אומר פיני. ״מה שרק חשוב הוא שהמלון יהיה במרחק סביר משדה התעופה כי משם בעצם המטיילים ממריאים ליעד הבא שלהם״. לשאלתנו מדוע ענה פיני ״בדרך כלל כולם ישאירו את המלון המפנק ביותר לסוף החופשה. אם נתחיל את החופשה במלון המפנק ביותר ואחר כך נרד ברמת המלונות לא נצליח ליהנות כמו שצריך משאר המלונות. ברגע שאנו משאירים את המלון המפנק לסוף נצליח גם ליהנות בכל החופשה וגם לסיים את החופשה בטעם מתוק במיוחד.״ 

פיני שהגיע למקסיקו בפעם הראשונה עשה זאת במהלך חופשה וכשמשהו במקום קרץ לו הגיע שוב לחופשה שניה ואף החליט להשתקע במקום. תחילה עבד כשכיר במשרד תיירות מקומי. ולאחר מכן החליט לפתוח אחד משלו ולספק לבאים שירות כולל לכל הנדרש במהלך החופשה. ״כל מה שלי היה חסר בתור תייר אני מעניק כיום לתיירים.״  

פיני יעזור לכם בסגירת החופשה מא ועד ת. תכנון החופשה ע"פ הדרישות והציפיות של קהל היעד , סגירת מקומות הלינה ואף ליווי יום-יומי תוך כדי המלצות לטיולים מאורגנים במקומות הקסומים והמיוחדים שרק מקומיים בעצם מכירים. פיני גם יסדר אתכם בטיולים מאורגנים מעבר לאזורי החופים המוכרים, הכוללים טיולים במרחקי טיסה פנימית בתוך מקסיקו. ״אלו טיולים למגוון יעדים שאנחנו הישראלים אפילו לא שמענו עליהם לפני״ אומר פיני ״ חשוב לי שכל העולם ובעיקר הישראלים יכירו כל יעד מרהיב שאותו מקסיקו מציעה ולא רק את האזורים המוכרים והקבועים להם אנו נחשפים מטיולים של חברים והתמונות שלהם בפייסבוק , ראו דוגמת העץ העקום בטולום.״ 

אם אתם באמת מחפשים לנצל את חופשתכם עד תום ולבקר גם ביעדים שאינם ״שביל החומוס״ לדבריו, חפשו את "Playa-Deal", העמוד העסקי שלו בפייסבוק, צרו איתו קשר הוא כבר ידאג לכם לטיול וחופשה שבאמת לא תוכלו לשכוח.

אטרקציות ומסעדות באזור

מעבר לחופים בהם מתהדרת מקסיקו, המים הצחורים בעלי המרקם הטורקיז אשר הפכו למקום הבילוי האהוב על צעירי העולם, באיי מקסיקו נוכל ליהנות משלל אטרקציות ימיות, טיולים מאורגנים בהם נקיף ונבקר במקומות המתוירים ביותר. נהנה אף מביקורים במקומות שאותם נוכל למצוא רק במקסיקו כדוגמת ״הסונוטות״, מה שכל אדם שלא היה אי פעם במקסיקו סביר להניח שגם לא שמע על זה.

ה"סנוטות" הן בעצם סוג של בולען הנפער בסלע והוצף במי תהום , מים מתוקים וכל התופעה הזו יוצרת מראית של בריכות בקוטר של עשרות מטרים בד"כ עם צבעים מדהימים וכולן מוקפות בסביבה ירוקה , פראית וטבעית! עצים, ג'ונגלים ושבילים מהיפים שתראו במקסיקו איזור החופים.
ישנם גם הרבה לגונות של מים מתוקים (כמו לגונת בקלר המפורסמת) אותם נמצא רק באזור מקסיקו וכן נוכל ליהנות מטיולים באזורים הטרופים ובגונגלים המטורפים בהם מתהדרת מקסיקו.

כותרת לתמונה: תמונה זו צולמה באחד מהטיולים המאורגנים שפיני מוציא למערת נטיפים עתיקה הכולל סנוטה תת קרקעית.

מסעדות נמצא בשפע רב בכל מקום בו נבקר, בעיקר בערים היותר מפותחות , נהנה בהם מטעמים שרק מקסיקו יכולה להביא. אוכל מקסיקני אותנטי וטעים במיוחד.

נוכל למצוא גם בשפע מסעדות מעולות לחובבי הבשר וחובבי הטעם האיטלקי, הארגנטינאי והברזילאי. הבשר של מקסיקו מתהדר בטעמו בצורה יוצאת דופן וגם למסעדות האיטלקיות באזור יצא שם מגרה במיוחד, כך שכדי לנצל את החופשה עד תום מומלץ לא לפסוח גם על המסעדות באזור על שלל טעמן. 

המקומיים במקסיקו

ברוב שטחה של מקסיקו תוכלו לראות 2 סוגי אוכלוסיות. מצד אחד המקסיקנים העתיקים משבט ה"מאיה", אלו המקסיקנים שאף לאחר המלחמות שעברה מקסיקו נשארו כקבוצה מאוחדת של אנשים בעלי אמונות ומסורות שונות מהתרבות העתיקה של שבט ה"מאיה".

אם תרצו למצוא אותם וללמוד על תרבות המחיה שלהם במקסיקו איזור החופים תוכלו למצוא הרבה מהם בעיר ויאדוליד וכמובן שנוכל למצוא אותם גם בהרבה אזורים נוספים ברחבי מקסיקו מפוזרים. את המקסיקנים משבט המאיה נזהה בעיקר לפי צבע עורם הכהה וצאוורם הקצר.

מהצד השני נמצא את סוג אחר של אוכלוסיה מקסיקנית , בהירי עור אשר הגיעו למקסיקו בתקופת המלחמה עם ספרד והתערבבו. אותם נמצא בעיקר באזור מקסיקו סיטי ובאיזורים היותר מפותחים של מקסיקו.

המקסיקנים אנשים נחמדים מאוד המסתפקים במועט. בעלי שמחת חיים אין סופית! אנשים שיקבלו כל תייר בזרועות פתוחות . 

כיום מקסיקו היא מדינה שחלק גדול מהכנסותיה מגיע מענף התיירות. התיירים שמגיעים לשם מכל מקום בעולם פותחים המון דלתות וסוגי עבודות שונות למקסיקנים המקומיים ועל כן המקסיקנים מאוד אוהבים ומעריכים את מקור פרנסתם בין היתר מהקהל הישראלי והאמריקאי.

בהרבה מקומות בעולם מציירת לנו התקשורת את מקסיקו כמוקד לפשע, אלימות ואקדחים שלופים. וכן יש בזה מן הנכון אך כאשר מגיעים לשם מבינים שיש גם הרבה מעבר. אם נשווה את זה למדינת ישראל נבין שזה בדיוק כמו איך שאנשים בעולם לוקחים את ישראל כמקום מסוכן מלא מלחמות ופצצות ולא מודעים שמעבר לכך אנו נהנים מחיים רגילים ונורמטיבים וגם אצלינו יש אתרים ומקומות שלא יפגשו באף מקום אחר בעולם. כך הדבר גם במקסיקו. כן מומלץ בכל מקום לגלות עירנות ומשנה זהירות אך בהחלט ניתן ליהנות מחופשה שלווה ורגועה ללא כל שמץ לדיווחים אותם אנו רגילים לשמוע.

מזג האויר במקסיקו

מקסיקו הינה יעד טרופי ולכן מזג האויר בו יהיה תמיד חם גם כאשר יורד גשם. ישנם זמנים בהם יותר מומלץ להגיע לאזור כדי ליהנות מהחופשה ככל הניתן! 

באוקטובר ישנם הרבה יותר מונסונים באזור מכל זמן אחר. ולכן הזמן הכי מומלץ לביקור במקסיקו הוא החל מסוף חודש ינואר ועד לסוף מאי המזג אוויר מעולה, שימשי וחם וללא הרבה מונסונים. בנוסף גם בין תחילת יולי לאמצע נובמבר נהנה ממזג אוויר טוב לביקור באזור ואף זמן זה מומלץ לחופשה.

בכל יתר הזמן, מאמצע נובמבר ועד לסוף ינואר ואף מסוף מאי ועד לתחילת יולי אלו תקופות בהם יש יותר גשמים ופחות מומלץ להגיע אם רוצים ליהנות במקסימום מכל האטרקציות שמציע האזור.

מחירי המלונות הזולים ביותר

מחירי המלונות הזולים למקסיקו אותם מצאנו באתר התיירות טרוולאור הצליחו לעורר אף בנו עניין רב ובנסיונינו להבין את ההבדל במחירי התיירות באתר טרוולאור לעומת המתחרים, יצאנו לפגוש את מנכ״ל החברה ולקבל תשובות.

״היעד החזק ביותר שלנו הוא באזור מקסיקו״ מספר לנו יוסי כהן, מנכ״ל חברת התיירות טרוולאור. ״אנו נותנים מחירים זולים משמעותית מכל האתרים ואני שמח שאני יכול לספק לקהל הישראלי ולכל העולם מחירים הוגנים ולאפשר לכל אדם לצאת לחופשה במחיר השווה לכל כיס״

ולשאלתינו כיצד כך הדבר, ענה: ״הכוח החברתי של טרוולאור מוכיח את עצמו ומאפשר לנו לתת ללקוח את המחיר הטוב ביותר לחופשה. אנו מצליחים לתת מחירים טובים לכל בתי המלון ברחבי העולם. בחלק מהמלונות אנו מצליחים להוזיל ב כ- 50%  יותר את מחיר החופשה, וזה מדהים לדעת שאנו חוסכים ללקוחותינו המון כסף ומאפשרים להם לצאת לחופשות נוספות ובאמת לעשות מהפך בענף התיירות. ומיום ליום ככל וגדלה החברה אין לי ספק כי נצליח להוזיל יותר ויותר את מחירי המלונות בעולם כולו.״ 

לסיכום 

אין ספק כי מקסיקו מתהדרת לתת לנו את חופשת חלומותינו. ואם אתם מחפשים חופשה שלווה, יוקרתית ומפנקת במיוחד כנראה שזה היעד המומלץ עבוריכם, יחד עם מחירי מלונות מעולים אשר מספק לנו אתר התיירות טרוולאור אין פלא כי מקסיקו הפכה ליעד החם והנחשק ביותר אף בקרב הישראלים.

Back to top button