מבזקיםרצועת עזה

4 מחבלים נהרגו בתקיפות בצפון עזה, בכך עלה מספר ההרוגים ל-10

משרד הבריאות בעזה מאשר כי נכון לשעה זו מאז החל סבב ההסלמה האחרון נהרגו 10 מחבלים ו-45 נפצעו. על פי הדיווח ההרוגים הם: בהא סלים חסן אבו אל-עטא בן 42, אסמאא מוחמד חסן אבו אל אטא, בן 39, מוחמד עטיה מוסלה חמודה בן 20, זכי עדנאן מוחמד רנאם בן 26, איברהים אחמד עבדולטיף אל-דבוס בן 26, עבדאללה עוואד סקיב אל בלביסי בן 26, עבדול סלאם רמדאן אחמד בן 28, מוחמד סלאח חסן אבו שקאל בן 31, רני פייז רג'ב אבולנסר בן 35 וג'יהאד איימן אבו ח'טר בן 22.

בנוסף מדווח צה"ל על תקיפת מספר יעדי טרור של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי ברצועת עזה.

בהודעה רשמית שפרסמו גדודי אל-קודס הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי נמסר כי ארבעה מההרוגים הם מהתקיפות האחרונות של צה"ל בצפון רצועת עזה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

5 תגובות

  1. כן ירבו חיסולים כאלה חזק וברוך לביבי ולחייל האוויר ולכל מי שתרם לחיסול מרצ נכנסה לפניקה וכסיף לפרנוייה הם לא מבינים איזה מילה יש לביבי ברזל כל מחבל צריך לדעת שדמו בראשו ברגע שהוא ניכנס לרשימה הוא צריך לרדת למחתרת

  2. כל אחד דוגמן ,איפה איימן עודה הטינופת ואחמד זיבי שישבו עליהם שבעה ,יפחי אשפההה

  3. יאלה עד 120 על טיל צריך להרוג להם מישהו עם ערבים צריך לדבר בערבית
    עם חמור כמה שתדבר איתו תתקרב יביא לך בעיטה
    אין מה לדבר רק לתת להם בראש

  4. החמאס לא משתתף , כחלק מתרגיל , על מנת לא לפגוע בכלל התושבים , כמו מניעת מים וחשמל , על ידי מנהל ; אים היו מפסיקים לכלל התושבים ברצועה את החשמל והמים , והחמאס היה דורש מהג'יהאד להפסיק את פעולות האיבה , על מנת שצה'ל יחדש את אספקת החשמל והמים ; אפשר היה להשיג תוצאות יותר טובות .

Back to top button