חדשות הארץמבזקים

"תקיפה מפוקפקת, מהבוקר אני משוכנע כי ביבי מסוכן לישראל"

העיתונאי דן מרגלית התייחס היום (שלישי) לחיסולו של בכיר הג'יהאד האסלאמי בהא אבו אל עטא ואמר כי מדובר ב"תקיפה מפוקפקת".

בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו כתב מרגלית: "כביטחוניסט תמכתי בכל כלי התקשורת בסיכולים ממוקדים בעת מתח ביטחוני. לא שיניתי את דעתי. בהא אבו אל עטא ראוי לגורלו. אבל ישראל אינה צריכה להפר שקט רופף, שקיבלה על עצמה."

הוא ציין כי "ממשלת מעבר אינה ראויה לעשות כן. זה עניין לממשלה קבועה שחייבת לשקול היטב. יש מקום למתינות בפעילות הצבאית בכל הגזרות אלא אם היא נחוצה כמהלך חירום או תגובה. אסור לממשלת מעבר ליטול לידיה את היוזמה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדבריו, "גם אם גורמי ביטחון המליצו מבחינה מקצועית, ובצדק,על החיסול – לממשלה צריכים להיות שיקולים נוספים. אבל מי יצפה משרים שהם עושי רצונו של ביבי להתייצב מנגד? מהבוקר אני משוכנע כי ביבי מסוכן לישראל." סיכם מרגלית.

21 תגובות

  1. ביבי גאון ניצח את העזתים בלי הרוג ישראלי אחד. אז מי מסוכן מרגלית ביבי?
    או אתה וחבריך השמאלנים סוס טרויאני בתל אביב.

  2. אין כמו ביבי. חסך דם של מאות חיילים ואת הצורך לפרנס 2 מליון פלשתינים בעזה.

  3. תתבייש לך חתיחת שמאלן על המילים לא יעזור לך ביבי ממשיך להיות ראש ממשלה תודיע למר לוי

  4. במקום שתתלוננו ותתווכחו על התנהלותו של ביבי והתוצאות האיומות של חצי מדינת ישראל שחיה מסבב לסבב כבר 10 שנים. כשביבי עושה טעות גורלית כשהוא נותן 30 מיליון דולר לחמאס. כשהוא מחליט על יציאות למבצעים בעזה. ואז ךתאום מפסיק. כשהוא אח"כ נותח להם 30 מיליון כאילו הם כבשים תמימים.
    ביבי צריך להחליט כי 10 שנים לא החליט ! האם להכנס לעזה להפריד אוכלוסיה אזרחית ולהשקיע בה. בד בבד עם ניקוי של הנשק והמערות יהעיר התחתית והמנהרות שיש בעזה. הכל ידוע. ואז יגיע השקט. אבו מאזן יקבל את השטח וישלוט שם. או לפרז את עזה או לחלק אותה חצי חמצרים חצי לירדן וחצי לישראל.
    לא יתכן שביבי שאתם מדברים עליו…לא נמאס לכם ??!! די חאלס 10 שנים שהוא בשלטון וכל ההחלטות שלו רק הביאו את איראן לגבולות כי הוא לא ידע איך.להתנהל עם האירופאים והטיל את כל יהבו על טראמפ. ביבי ההתנהלות שלו בשנתייל האחרונות ואומרים אנשים שעבדו איתו כמו ליברמן כמו עוד אנשי מקצוע ביטחוניסטים טובים. די כבר להיות כמו דעה של עדר כבשים.

  5. אים לא תוקפים את המחבלים וראשיהם , הלחץ הרצחני שלהם ימשיך בפעולות האיבה שלהם , וחיילי צה"ל ומפקדיו , במקום לעסוק באימונים משולבים בין הזרועות השונים , יהיו עסוקים בלי סוף , עים המחבלים וראשיהם .

  6. ניראה את החתן שלך חותם על הכתבה שלך???
    לא ניראה לי השינאה לביבי מוציאה אותך מאיזון חבל!!

  7. דן מרגלית ושכמותו כבר מזמן לא פוגעים והם בבחינת " הכלבים נובחים והשיירה עוברת". נתניהו פועל כמיטב הבנתו ומצליח בדרכו. אז יאללה תתחיל לפרגן שמאלן בכיין.

  8. כל דבר שכתב מרגלית אמת בלתי מעורערת. ביבי לא מנהיג חזק הוא מדשדש ומפחד שיסלקו אותו מבלםור. לוקח לאבדון את מדינת ישראל.

  9. לדן מרגלית תמיד הערכתי וקראתי את הטור או הכתבה שהיית מעלה אבל היום אחרי שקראתי את דעתך על ראש ממשלתנו אני חושב שאתה כבר לא מאוזן במחשבותך או בצד שאתה לוקח הייתי מצפה ממך לשיכול וגם לאמת הדברים .
    יבל שאתה לוקח צד אפל בפולטיקה כי ביקורת נותנים לשני הכיוונים ואילו אתה בחרת הצד אחד

  10. עזוב. סתם שמאלן מצוי זה. כמו כל שמאלן שום דבר לא טוב לו אפילו המנהיג הנבחר שלהם. רק מקטרים כל היום

  11. מר מרגלית, אני אגיד לך מי מאמת מסכן את המדינה ואלו הם העיתונאים ואנשי תקשורת שאפשר לקנות את דעתם בשקל ומנסים הם לנהל את המדינה. כמו בארה"ב גם פה אנשי תקשורת כמוך מנסים לשחק בראש של האנשים. תשאיר את ניהול המדינה והערכת הסיכונים מתי כן ומתי לא נדרש להפעיל צבא לאנשים מוכשרים ממך וכאלו שבחר הציבור. את ה "מסוכן" או לא תשאיר לעצמך כי בך אף אחד לא בחר לקבל החלטות בשמו. ממרומי גילך הייתי מצפה שכבר לא תפלרצץ ותלרלר שטויות כמו פוליטיקאי סוג ד'. שכחת מה זה להיות עיתונאי מכובד ולכן אתה זוכה שיזלזלו בך. ותפסיק לזלזל בראש הממשלה שלך בדיוק כמו שהו שלי. תתבייש

  12. כשביבי תוקף מאשימים אותו בהתנהגות לא אחראית.
    כשביבי נמנע מאשימים אותו שהוא לא מספיק ימני..
    אנחנו כבר למדנו להכיר אתכם, מה שלא יעשה תגידו נגדו.

  13. היו הזדמנויות – אבל יש סדר עדיפויות. כשליברמן רצה לחסל את הכלב – הרמטכ"ל אייזנקוט העדיף להתעסק בחיסול המנהרות בצפון. יש בנק מטרות ויש סדרי עדיפויות.
    אגב, זה ממש לא קשור לגנץ. זיהו הזדמנות שהכלב לא מוקף בילדים כמו שנהג כל הזמן – הוא נהרג במיטתו יחד עם אשתו.

  14. אתה יודע כמה הזדמנויות היו ונתניהו התנגד… מעניין שדווקא עכשיו החליט לאשר. 8 ימים לפני החזרת המנדט של גנץ.

  15. רבים חושבים שביבי אכן רע לישראל, אבל לא מהסיבה שציינת.
    האם החמס, הג'יהאד האיסלמי ואחרים אמורים להיות בתקופת מוגנות כי לנו יש ממשלת מעבר?
    לחלוטין לא הגיוני. ההיפך הוא הנכון – עבורם לא צריך להיות שום הבדל. מעבר או לא מעבר, בכל מה שקשור לביטחון צריך להיות רצף בלי שום עליות וירידות. ואכן גנץ נתן גיבוי מלא. אילו טענת שעצם הפעולה הייתה פסולה, היה מקום לטענה. אבל לא אתה ולא אחרים טוענים כך. אז פשוט טעית.

  16. אחרי שכל הגורמים הרלוונטים – המודיעין, השב"כ – כולם דחפו לפעולה, משום שנודע שהאיש עמל על סדרה של פיגועים והרי שהחיסול מנע אותם – יש מי שמנסה לשכנע אותנו שההתאבדות שנובעת מהימנעות מהחיסול היא דבר טוב לישראל.
    דן מרגלית, זקנתך מביישת את נעוריך.

Back to top button