חדשות הארץמבזקים

נתניהו: יש כאן שינוי אמיתי, נשים על כוונת את כל מי שבא לפגוע בנו

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הערב (רביעי) דיונים ביטחוניים עם שר הביטחון, הרמטכ״ל, ראש השב״כ, ראש המל״ל ובכירי מערכת הביטחון במפקדת פיקוד הדרום.

ראש הממשלה נתניהו אמר בתום הדיונים: "סיימנו עכשיו התייעצות ביטחונית כאן בפיקוד הדרום עם שר הביטחון, הרמטכ״ל, ראש אמ״ן וראש השב״כ. סיכמנו על צעדי ההמשך. יש כאן הישג גדול של מדינת ישראל לחיזוק נוסף של ההרתעה שלנו. רבי המחבלים יודעים שאנחנו יכולים לשים אותם על כוונת ואנחנו אכן נשים על כוונת את כל מי שבא לפגוע בנו. מעבר לכך פנינו לא להסלמה אבל אנחנו נדע לעשות את כל הפעולות הדרושות שסיכמנו עליהן כדי להמשיך להגן על מדינת ישראל ואזרחיה."

ראש הממשלה נתניהו ציין כי "יש כאן שינוי אמיתי של המשוואה משום שעכשיו יודעים ראשי המחבלים ואחרון הפעילים שלהם, שאנחנו יכולים להגיע אליהם לנקודות המסתור בדיוק כירורגי, ולפעול נגדם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

לדבריו, "זה שולל מהם את התחושה הזאת שהם יכולים לפעול נגדנו, נגד האזרחים שלנו, תוך כדי הסתתרות מאחורי האזרחים שלהם. זה שינוי של המשוואה כי הם כולם יכולים להיות על הכוונת. זה שינוי גדול מאוד, וזה מחזק מאוד את ההרתעה של ישראל ואת היכולות שלה מול המחבלים."

נתניהו הדגיש כי "אנחנו בעיצומה של מערכה, אנחנו מקווים שהיא תהיה קצרה ככל האפשר. פנינו אינם להסלמה, אבל אנחנו נעשה כל מה שצריך כדי להחזיר את השקט והביטחון לתושבי הדרום ולתושבי ישראל. אני חושב שאנחנו בדרך הנכונה."

צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

לסיכום אמר, "אני רוצה לברך אתכם, את הרמטכ"ל, את אלוף הפיקוד, את השב"כ ואת אמ"ן. יש כאן עבודה פנטסטית של המפקדים והחיילים."

Back to top button