מבזקיםרצועת עזה

הגא"פ: הצנזורה הצבאית הציונית מסתירה את הנזקים שגרמנו להם

אבו חמזה, דובר גדודי אל-קודס, הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי אמר הערב (רביעי) כי "הטרוריסט נתניהו עם צוות הביטחון המהולל שלו התפאר בהתנקשות במפקד הקדוש מעונה, בהאא אבו אל-עטא, אך הצנזורים הצבאיים שלו לא מאפשרים לחשוף את ההישג האסטרטגי של יחידות הרקטות שלנו ומונעים פרסום השמות והתמונות של הבסיסים הצבאיים שתקפנו."

בחשבון הטוויטר שלו, כתב הערב אבו חמזה: "האויב כופה שליטה מאוד הדוקה על המציאות כדי לא לגרום למתנחלים (אזרחי ישראל) לצאת נגד נתניהו ושר הביטחון שלו. הוא הפך את התבוסה המוחצת שלו לכאורה לניצחון במקום ללכת לבית הכלא או לגבש ממשלה חדשה. הצנזורה הצבאית הציונית אסרה פרסום של תמונות וסרטונים המראים את מידת ההרס של המפעלים, המטות הצבאיים ובתי המתנחלים שניזוקו קשה כתוצאה מההפגזות שלנו".

לדבריו, "הסראיה (הזרוע הצבאית של הארגון) כיוונה ללב הערים הציוניות ואם האויב יחשוף את הנזקים, בנימין נתניהו ראש ממשלה האויב יהפוך לבדיחה ולפארסה ברחוב הציוני".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
דובר הג'יהאד האסלאמי אבו חמזה

3 תגובות

  1. הוא לא כל כך חי בסרט, הם באמת תקפו מפעלים בשיטתיות. יש מצב שהוא צודק גם לגבי בסיסים, לא תמיד צריך ישר לזלזל בהם למרות שלרוב הם נוטים להגזים.

  2. חי בסרט , למד מהתקשורת הציונית איך לעשות פייק ניוז . נראה לו באמת שהתקשורת הציונית לא תחשוף פגיעה בבסיס צבאי אפילו אם יש צנזורה , הרי התקשורת מצפצפת על צו איסור פרסום . ובכלל התקשורת הישראלית לא רואה בעיניים ותביא כל סקופ אפילו שזה משרת את ארגוני הטרור . התקשורת הציונית כבר מזמן הפכה לחברת היחצנות של ארגוני הטרור כשעוזרים להם להפחיד את אזרחי ישראל

Back to top button