חדשות הארץמבזקים

"עוד מקרה קשה ומזעזע": בת 40 נמצאה לאחר כשבוע ללא צלם אנוש

היום (רביעי) סמוך לשעה 18:30 התקבל דיווח במוקד זק"א על גופת אישה כבת 40 שנמצאה בדירה ברחוב עולי הגרדום באשקלון במצב ריקבון.

אבי גוטשטיין מתנדב זק״א לכיש שהגיע לדירה סיפר כי "מדובר בעוד מקרה קשה ומזעזע, מתנדבי זק״א הוזנקו זה הפעם השלישית רק השבוע לאירוע של מציאת גופת אדם במצב של איבוד צלם אנוש, כשהגעתי לזירה ראיתי את השכנים מחוץ לבניין המגורים, הם סיפרו לנו שלא ראו את השכנה מזה כשבוע ימים, בעקבות הריח הנוראי בבניין הזעיקו את כוחות המשטרה שפרצו לדירה ומצאו את האישה במצב של איבוד צלם אנוש, מתנדבי זק״א לכיש טיפלו במשך מספר שעות בכבוד המת בזירה הקשה. נסיבות האירוע נחקרת ע"י המשטרה במקום."

צילום: דוברות זק"א

רק לפניו יומיים בלבד (שני) הוזעק צוות זק"א בעקבות דיווח דומה של שכנים שהזעיקו את צוותי ההצלה בעקבות ריח נוראי שעלה מתוך דירה. סמוך לשעה 12:00 התקבל דיווח במוקד זק"א על גופת אדם כבן 70 שנמצאה ברחוב הזמיר בפרדס חנה במצב ריקבון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

משה יוסף מנוס מתנדב זק"א צפון שטיפל בזירה סיפר כי "מדובר בגבר בן 72 ערירי ללא משפחה שנפטר בביתו ועבר כשבוע ימים עד שמצאו אותו, השכנים בבניין סיפרו לנו שהרגישו ריח נוראי והזעיקו את כוחות המשטרה, הם פרצו לדירה ומצאו את גופתו של הגבר במצב של איבוד צלם אנוש, מתנדבי זק״א צפון טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה."

מתנדב זק"א הוסיף כי "כואב הלב שבמדינת ישראל 2019 אנחנו עדיין מגיעים לעיתים קרובות ממש לזירות קשות מסוג זה, אנחנו מוצאים את המבוגרים הקשישים או הערירים במצב ריקבון, מצב קשה שאי אפשר לתאר, לרוב אין קרובי משפחה המתעניינים בשלומם, והם מוצאים את מותם בביתם אם ממחלה או מנפילה בבית בצורה אכזרית ממש וחולף זמן מהרגע שהם נפטרים עד לגילוי הגופה במצב של איבוד צלם אנוש.״

צילום: אהרן ברוך לייבוביץ

3 תגובות

  1. הכוונה כנראה שהגופה בריקבון מתקדם עד שקשה לזהות מי זה או זו. (רימות וכד').
    לא מבין אחרת

Back to top button