מבזקיםסרטוניםרצועת עזה

סרטון חדש של גא"פ: "סראיא אל קודס ממתינים לפקודה"

ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי פרסם לפני דקות אחדות (רביעי) סרטון חדש בו הציג תיעוד מתקיפות צה"ל ברצועת עזה, גם מתקיפת ביתו של בכיר הארגון שחוסל אבו אל-עטא (אבו סלים), דיוני המחבלים על תכנון המשך הלחימה, שינוע רקטות בתוך מנהרות, שיגור רקטות לעבר ישראל ואימוני הלוחמים של הארגון. בסוף הסרטון הוצג הכיתוב בעברית "סראיא אל קודס ממתינים לפקודה".

בהודעת הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי שצורפה לסרטון נכתב: "גדודי אל-קודס קיבלו את ההחלטה להגיב מיד לחיסולו של אבו סלים ולא המתינו עד לווייתו של המנהיג. הנהגת הג'יהאד והשותפים לא היססו לקבל את ההחלטה הנכונה ולהפגיז בעומק השטח הציוני. ההחלטה להגיב הייתה מידית, דקות לאחר ההתנקשות במנהיג אבו סלים וכוונה לערי המרכז של הישות הציונית והגיעה לחדרה. גדודי אל-קודס נלחמים בשטח עם הכלים הזמינים ולא מיצו את כל הכוח שברשותם. ההחלטה להגיב התקבלה על ידי הנהגת הג'יהאד והזרוע הצבאית. יש תוכניות מוכנות מראש לגבי אופי תנועת הכוחות ופיזור הרקטות לערים הציוניות. שאר הפלגים קיימים, אך גדודי אל-קודס קיבלו על עצמם את הנטל הגדול ביותר והם עדיין במשימה זו".

(נדגיש כי מדובר בסרטון שפורסם לראשונה בחודש מאי האחרון, אך בגרסה של הסרטון המוצג הוכנסו קטעים נוספים כמו מתקיפת ביתו של בהאא אבו אל-עטא)

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button