מבזקיםרצועת עזה

מזכ"ל הג'יהאד: "אנו מוכנים להילחם מול האויב במשך שבועות"

מזכ"ל תנועת הג'יהאד האסלאמי בעזה, זיאד אל-נחלה, טען כי גדודי אל-קודס טען הערב (רביעי) בשידור חי בערוץ "אל-מיאדין" הלבנוני, המזוהה עם ארגון חיזבאללה כי הזרוע הצבאית של הארגון החליטה להגיב מיד עם ההתנקשות בחיי אבו סלים (בהאא אבו אל-עטא) והדגיש כי הם לא מיצו מול ישראל את כל היכולות והנשק שברשותם בסבב הלחימה הנוכחי.

בראיון אמר כי "מתחילת הסבב הוחלט על ירי לעומק השטח הישראלי, אני תמיד חולק כבוד עם מי שמתעמת עם ישראל ומפגיז אותה ברקטות. אני אומר למשפחות הקדושים שאנחנו בסבב הזה ננצח. שאר פלגי ההתנגדות בשטח, אבל עכשיו גדודי אל-קודס מובילים את העימות. תנועת הג'יהאד מסוגלת לנהל את הקרב הזה במשך זמן רב. יש לנו את היכולות והנשק. נכון לעכשיו כל האפשרויות פתוחות. אנחנו מוכנים להילחם מול האויב במשך שבועות." והדגיש, "לא ביקשנו מבני בריתנו בציר ההתנגדות לסייע בקרב הנוכחי נגד ישראל".

בנוגע להפסקת אש אמר כי "ישראל ביקשה כבר אתמול הפסקת אש לאחר הירי שלנו לעבר תל אביב. ניתן להגיע לזה בשעות או בימים הקרובים אם ישראל תסכים לתנאי ההתנגדות: הפסקת החיסולים בגדה המערבית וברצועת עזה, הפסקת הפגיעה באזרחים (בצעדות השיבה בימי שישי) והפסקת התקיפות ברצועה באופן מידי. אנחנו נסכים להפסקת אש רק אם האויב יקבל את התנאים האלה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מזכ"ל תנועת הג'יהאד האסלאמי בעזה, זיאד אל-נחלה

Back to top button