מבזקיםפוליטי / מדיני

הרשימה המשותפת: "מגנים את התוקפנות על עזה, להפסיק לאלתר"

הרשימה המשותפת גינתה היום (רביעי) בתוקף בישיבתה השבועית, את המתקפה הישראלית על עזה שהחלה אתמול לפנות בוקר, וגבתה עד כה 26 הרוגים בהם נשים וילדים, וקרוב ל 100 פצועים.

הרשימה המשותפת ציינה כי היא רואה במתקפה כהמשך למדיניות התוקפנות, הכיבוש והמצור.

ברשימה המשותפת ציינו כי "האחריות לפתוח במלחמה ובתוקפנות בעיתוי הזה מוטלת על ראש הממשלה נתניהו, אשר פועל מתוך מניעים פוליטים ומשיקולים אישיים.
בו זמנית, המשותפת מזהירה מההשלכות של הקונצנזוס הקיים בקרב הקשת הפוליטית אשר תומכת במלחמה ומגבה את התוקפנות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הרשימה המשותפת קוראת להפסיק באופן מיידי את התקיפה המתמשכת בעזה, ולמנוע הידרדרות נוספת בשעות הקרובות ומזהירה מכל הסלמה במצב שישלמו את מחירה אזרחים פלסטינים וישראלים.

המשותפת רואה שהפתרון למצב הוא בסיום הכיבוש והסרת המצור הצבאי מעל תושבי רצועת עזה הנמשך למעלה מ 12 שנים .

8 תגובות

  1. הרשימה המשותפת משותפת רק למען עיקרון אחד והוא השנאה לישראל והרצון לחבל ולפגוע באינטרס הלאומי הציוני ישראלי. לדעתי הצנועה הם לא מייצגים אפילו את רוב הציבור הערבי ישראלי שמבין איזו רמת חיים עלובה וחופש יש לו בזכות מדינת ישראל. הרשימה היא רשימת המשותפת לשנאה ופגיעה ולא לדו קיום.

  2. הרשימה המשותפת פוגעת קודם כל בציבור הערבי. אם הציבור הערבי ימשיך לבחור נציגי אויב הוא ישאר שנוא ומנותק ויבוא יום ותגיע מלחמה אמיתית שבה תהיה הזדמנות לסגור חשבון עם הערבים ולהעיף אותם

  3. הפלסטינאים זה היצור היחידי בעולם שמתפרנס מדם ילדיו – משריצים עשרים ילדים למשפחה ושולחים חצי מהם למות כדי לקבל קצבאות- יותר דם יותר תרומות מקטאר ואירופה. הפלסטינאים הם גם היצור היחידי בעולם שמתחבא מאחורי ילדיו במקום להגן עליהם. הם רוצחי ילדים ויותר מכך הם רוצחי האמת והנציגים שלהם בכנסת הם טיזי ועודה שימשיכו להתגרות בנו עד שנבין שהפתרון היחידי הוא טרנספר וישראל יהודית מהים ועד הירדן

  4. איפה בגצ איפה פרקליטות איפה הצדק חיילים שומרים על חיי אזרחיה כולם שותקים בגצ יודע שאנחנו הצבא אחי מוסרי בעולם 200 רקטות יורים כל יום יודעים רק לשפוט את ביבי ניראה לי שיש מי ששומר על האוייב אנחנו צריכים לשמור על המדינה הקטנה שהאוייב מת למחוק אותה בגצ תתכילו להתעורר לפני שהמצב ההייה יותר גרוע

  5. אכן עזה הינה קן צרעות. אפילו תושביי רמאללה.ערביי הגדה לא רוצים אותם וקשר איתם.הם מכנים אותם כנופיות של גנבים..רוצחים.מאיזו סיבה עלינו לאהוב אותם. ערביי הגדה טוענים שהם בכלל לא שייכים אליהם שאלה אנשים ממצרים שהגיעו בתקופת התורכים והאנגלים כמהגריי עבודה. ומעטים מאוד הערבים שגרו שם קודם לכן.פינו את האיזור ממיתיישבים ישראלים.קיבלו אפשרות לחיות שם בשלווה.אחריי שחיסלו את אנשיי אשף באופן משפיל..כולל מישפחותיהם-הרגו..רצחו-.הפכו את המקום לבסיס צבאי אחד גדול נגד מדינת ישראל.

  6. הרשימה המשותפת…חחחחחח היצחקתם את סבתא שלי. מקומכם בעזה. לבטח לא בכנסת ישראל. הינכם אוייבים למדינה.המגבים טרור נגד אזרחיה. בסינית אומרים.חלאות עופו לנו מהעיניים'…אגב בסין אחריי ההצהרות שלכם בעד הטרוריסטים…מזמן הייתם מוכנסים לגולג סיני עם עבודות פרך..יחד עם כווול המשפחה שלכם. בישראל אתם חיים בגן.עדן ..

  7. צריך להעמיד לדין את כל חברי חוליית המחבלים בכנסת ישראל .
    לחוקק חוק שיבטל להם את החסינות
    להאשים אותם ב –
    בגידה במדינה
    שת"פ עם אוייב מחבלים ורוצחים.
    הדלפת מידע למחבלים
    הכפשת ראש הממשלה והסתה נגדו
    הסתה נגד חיילי צה"ל.
    להחסיר אותם ואת ישוביהם לתקופה שלפני 67 או לשלוח אותם מתנה לירדן.

  8. אני מגנה את הרפיסות שמדינת ישראל מגלה מול עזה הנוסחה פשוטה על כל רקטה שהם יורים, 50 פגזים שמנים טיפשים ועצבניים לתוך בתי עזה שבהם מתגוררים כנופיות עזה למיניהם על נשיהם וילדיהם שבחרו בחמאס ובחרו בגיהאד.הם כולם חיים טרור ומתפרנסים מטרור. אין להם זכות קיום וצריך לחסלם או לגרשם ,ולפרק את המקום הרקוב הזה שנקרא עזה. אם באותה הזדמנות נגרש את חברי הרשימה המשותפת. כולל כספי מה טוב ומה נעים.

Back to top button